C20, 1971 point of no return
Re: C20, 1971 point of no return
ik heb een oude HEI verdeler hiervoor gebruikt. zet deze er in en zet de boormachine erop en gaan
-
- Posts: 4632
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: C20, 1971 point of no return
Ik heb geen oude verdeler liggen. Ik zal bij het revisie bedrijf vragen of zij wat voor me kunnen betekenen.
Re: C20, 1971 point of no return
Dinsdag wordt woensdag.
Voorverwarm kanaal inlaatspruitstuk was gescheurd. Alleen afdoppen wilde het revisiebedrijf niet. Ik heb het elulkiv elders kunnen laten lassen. Het kanaal wordt evengoed afgedicht.
Er was ook nog gedoe met de poelie. Is blijkbaar in het verleden ooit vervangen. Echter zat het merkteken 180 graden verdraaid. Ook dat is opnieuw bepaald.
Soit, morgen komt het blok terug.
Voorverwarm kanaal inlaatspruitstuk was gescheurd. Alleen afdoppen wilde het revisiebedrijf niet. Ik heb het elulkiv elders kunnen laten lassen. Het kanaal wordt evengoed afgedicht.
Er was ook nog gedoe met de poelie. Is blijkbaar in het verleden ooit vervangen. Echter zat het merkteken 180 graden verdraaid. Ook dat is opnieuw bepaald.
Soit, morgen komt het blok terug.
-
- Posts: 4632
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: C20, 1971 point of no return
nice , ik vind het altijd een beetje een zielig gezicht als er geen blok meer in zit :-) :-)
Re: C20, 1971 point of no return
Het hart zit er weer in.
Nog even geduld en dan klopt het ook weer.
Nog even geduld en dan klopt het ook weer.
Re: C20, 1971 point of no return
Inmiddels is de auto in de afrondende fase. De 425 mixer moet nog wat beter afgesteld worden, maar dat gaat linksom of rechtsom ook goed komen.
Ik heb heel veel geleerd, genoeg stommiteit uitgehaald, het bekende riedeltje bloed, zweet en tranen meegemaakt en meer geld uitgegeven dan me lief.
Maar boven alles geniet ik er enorm van, en vind ik het toch ook wel een beetje jammer dat het meeste werk er op zit.
Gelukkig blijf je met een oude auto toch altijd wel wat bezig.
Een ieder bedankt voor de input
Vandaag hout geladen. De chevy wordt zeker gebruikt waar hij ook ooit voor gemaakt is.
(Ik heb diverse topics aangemaakt, is het mogelijk om deze allemaal samen te voegen onder dit topic??)
Ik heb heel veel geleerd, genoeg stommiteit uitgehaald, het bekende riedeltje bloed, zweet en tranen meegemaakt en meer geld uitgegeven dan me lief.
Maar boven alles geniet ik er enorm van, en vind ik het toch ook wel een beetje jammer dat het meeste werk er op zit.
Gelukkig blijf je met een oude auto toch altijd wel wat bezig.
Een ieder bedankt voor de input
Vandaag hout geladen. De chevy wordt zeker gebruikt waar hij ook ooit voor gemaakt is.
(Ik heb diverse topics aangemaakt, is het mogelijk om deze allemaal samen te voegen onder dit topic??)
Re: C20, 1971 point of no return
Een niet nader te noemen persoon (mijn zoon) heeft de chevy door en over een greppel gelanceerd.
Gevolg is zo goed als alle bodywork gedeukt en gehavend.
Grille kapot en velg gebroken.
Keuze was óf zo verkopen óf weer opnieuw opbouwen.
Nu na een aantal weken een chevy C20 gekocht in de VS om bodywork over te zetten op mijn chassis.
Om te beginnen maar gelijk een nieuwe kabelboom gekocht, want dat stond toch al op de planning
Dus... voorlopig weer geen gebrek aan te weinig tijd.
Zoonlief maakt het overigens goed
Gevolg is zo goed als alle bodywork gedeukt en gehavend.
Grille kapot en velg gebroken.
Keuze was óf zo verkopen óf weer opnieuw opbouwen.
Nu na een aantal weken een chevy C20 gekocht in de VS om bodywork over te zetten op mijn chassis.
Om te beginnen maar gelijk een nieuwe kabelboom gekocht, want dat stond toch al op de planning
Dus... voorlopig weer geen gebrek aan te weinig tijd.
Zoonlief maakt het overigens goed
Re: C20, 1971 point of no return
Zonde!
Maar gelukkig geen fysieke schade.
Maar gelukkig geen fysieke schade.