Gala

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Gala

Post by takel »

Renier wrote:Haha, wat een reacties ;P maar ja was het in Valkenswaard of zo (om de hoek) dan was het voor mij wel een heel ander verhaal, helaas is het een beetje ver voor mij mocht je wel van Camaro's houden.

Image

Maar succes met je zoektocht, ik snap het wel dat je er naar op zoek bent, wij allemaal wel denk ik zo! ;P
Wat een blablabla weer. Alsof jij volgende week dat hok rijdend heb gekregen.
Hotjerod
Posts: 288
Joined: Fri Apr 08, 2011 12:26 am

Re: Gala

Post by Hotjerod »

@Takel Rollend :D
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: Gala

Post by Renier »

takel wrote:Wat een blablabla weer. Alsof jij volgende week dat hok rijdend heb gekregen.
Hij loopt, alleen niet goed, er ontbreekt namelijk een goeie mass airflow sensor en die heb ik gewoon al een nieuwe besteld.. dus weet niet waar jij weer eens last van hebt, maar goed.
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Gala

Post by takel »

"Da hedde gij goed gedaan K*T!"
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Gala

Post by Rob Rules »

Zo had ik ook een vraag of ik met de Reo gala wilde rijden, ik zeg is goed, kost je €150,-
(brandstof, vrije tijd, verzekering, slijtage)
Nou ze dachten wel met 2 tientjes klaar te zijn... Niets meer van gehoord :lol:
JaapMopar
Posts: 152
Joined: Mon Dec 19, 2011 7:24 pm

Re: Gala

Post by JaapMopar »

gala's zijn toch altijd savonds? Ik heb nu al een keer of 4 gala gereden hier in het dorp. Ik ga daar geen geld voor vragen, vind t juist leuk om te doen... Dat geld toch altijd :?
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Gala

Post by Phatkees »

Zo kan het dus ook! GELDWOLVEN!!! :D :D
M@ikel
Posts: 4293
Joined: Sat Jul 29, 2006 11:53 am

Re: Gala

Post by M@ikel »

ik reed (of liet een chauffeur rijden) met mijn limo vroeger best wel wat van dit soort ritjes

was in guldens, maar werd gewoon netjes 250 gulden voor gelapt voor een niet zo mooie auto en 15 km

het komt dus best voor dat er voor betaald wordt, maar niet als je je marketing zo regelt als hier...

M@ik
Post Reply