Hoe heet dit onderdeel? Zit net voor het stuurhuis.

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
jambroes
Posts: 342
Joined: Thu Jul 12, 2007 4:05 pm

Re: Hoe heet dit onderdeel? Zit net voor het stuurhuis.

Post by jambroes »

lowrida wrote:De onderdelen leveranciers in nederland zijn een beetje van het padje af!

1 Voorschokbreker van een Plymouth Satellite uit 73 = tussen 60 en 70 euro ex. hier in NL.
Rockauto incl verzenden en tax = 86,- VOOR 2 STUKS!!

Danku, ik bestel steeds meer via Rockauto! :thumbs:
bij ons bijna alle schokbrekers 60,00 per set ex btw
jan suburban
Posts: 390
Joined: Wed Feb 11, 2004 12:05 am

Re: Hoe heet dit onderdeel? Zit net voor het stuurhuis.

Post by jan suburban »

Wordt altijd een beetje moe van dat afzeiken van leveranciers. Is het niet jambroes, dan is het wel mico , c&p, blazerparts of parts en stuff.
Koop regelmatig wat bij jambroes en inderdaad t'is niet de aldi of de lidle wat prijsstelling betreft.
Maar als tie zegt dat tie het heeft liggen rij je nooit voor niks en heb je het juiste deel en kan je snel weer rijden.
En inderdaad met zeldzame (gebruikte) delen, weet hij ook wat het waard is, maar dat weet bijvoorbeeld Voorend ook heel goed als het om bijvoorbeeld om een specifieke balancer gaat voor een 3.8 L V6 van 1983/84

Ieder moet gewoon doen wat tie juist vindt. Ik vind het bijvoorbeeld prettig om onderdelen af te kunnen halen, kan ik gelijk zien of het is wat ik hebben moet. Daar heb ik wel wat extra's voor over. Koop om die reden regelmatig bij step-a-side, blazerparts of inderdaad jambroes.

O, en ik heb nog nooit iets gehad van jambroes, geen commissie, geen korting, zelfs geen bak koffie.

jan
jambroes
Posts: 342
Joined: Thu Jul 12, 2007 4:05 pm

Re: Hoe heet dit onderdeel? Zit net voor het stuurhuis.

Post by jambroes »

jan volgende keer is de koffie aanwezig
Post Reply