Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Pavement Pounder »

Verdomme, ben net met een krat bezig.
maar heb alle hoop dat het nog goed komt.
capricelimburg
Posts: 535
Joined: Sun Jul 11, 2010 12:46 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by capricelimburg »

Goed dat jullie het op deze manier doen, laatste wat je wil is dat je onverhoopt je goede naam te grabbel gooit. Success met de visa en zet er een goede advocaat op, zijn regelneukers 1e klas bij de immigration daar, heb ik zelf mogen ervaren...
ThA CoPyCaT©
Posts: 2219
Joined: Sun Apr 16, 2006 12:28 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by ThA CoPyCaT© »

Dat is balen zeg. Hopen dat alles toch nog goed komt en jullie lekker mogen blijven zitten waar jullie zitten.
We zullen voor jullie duimen...
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by SuperSport »

hey spijtig om te horen, zou enorm zonde zijn dat jullie alles daar opmoeten geven, jullie zijn voor mij al jaren lang het vertrouwde adres 8)
Veel sterkte en succes en idd we duimen
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Wilf »

Sterkte en succes Hans & Bianca, zwaar kl£te om te horen, zoiets verwacht je ook niet, ook die korte termijn, DAYUM! Dat land heeft ALLES te danken aan hardwerkende immigranten, belachelijk wat ze eisen zo ineens!

Trouwens ook van mij alle lof voor de moeilijke beslissing om geen orders meer aan te nemen. Aan de ene kant hebben jullie die orders juist nodig om te bewijzen dat jullie liquide genoeg zijn (als ik de tekst goed begrijp) maar ja, als ze alsnog negatief beslissen kan je natuurlijk nooit meer die orders verwerken. Mensen die niet zo netjes werken als jullie zouden daar maling aan hebben en via faillisement er met het geld van de klant er vandoor gaan. Chapeau voor al jullie goede werk en al dat moois wat jullie hier hebben gebracht en hopelijk kan dit nog vele jaren doorgaan, en anders: shoot them off of your ranch! :D
dennisv1930
Posts: 142
Joined: Thu Jul 22, 2010 2:24 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by dennisv1930 »

Hans en Bianca , ik heb een aantal keer naar tevredenheid spullen via jullie laten komen en ik hoop dat na februari nog steeds te kunnen doen.
Erg netjes dat jullie aktie ondernemen om de klanten te beschermen , succes en ik hoop dat het goed komt komt voor jullie (en mezelf :oops: )
emilio
Posts: 1726
Joined: Mon Jan 31, 2005 3:55 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by emilio »

en dat allemaal vanwege een nederlandse politieke "onduidelijke" maatregel.

Ben je verplicht dan om als nederlander daar je omzet vanuit nederland te halen? Kan je je niet richten op landen buiten nederland, zoals Belgie, Duitsland, Zweden etc of deden jullie dat al?

Succes ermee!

Emile
caddy1973
Posts: 61
Joined: Sat Nov 03, 2012 3:02 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by caddy1973 »

uiteindelijk is het het gevolg van duitsland die mileuzones hebben ingevoerd zodat veel oude auto,s daar niet meer mogen rijden. gevolg is dat er veel auto,s geexporteerd zijn naar o.a. nederland (veelal mercedes die je tegenwoordig met name in achterstandswijken op elke straathoek tegenkomt)

jammer genoeg zijn er veel mensen die in nederland dagelijks met die mercedessen rijden (vaak nog met de D sticker erop) omdat ze een goede bouwkwaliteit hebben, veel luxe bieden en wegenbelastingvrij zijn.
dat laatste is nu net het probleem er wordt geen wegenbelasting voor die auto,s betaald ivm leeftijd.
nl heeft geld nodig en gaan over lijken om geld bij elkaar te sprokkelen op alle mogelijke manieren. dat hierdoor bedrijven en burgers failliet raken zal ze in den haag worst wezen. als ze maar een bruine arm kunnen krijgen in brussel want ze moeten zo nodig onder de 3% begrotingstekort blijven.

hans en bianca, veel sterkte gewenst en hopelijk kunnen jullie blijven in amerika.
en inderdaad, klasse zoals jullie met de klanten omgaan.
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Remon. »

Sjesus. Denk je iets op te bouwen krijg je zo'n domper!

Wat ik me afvraag is in hoeverre de maatregel dan direct effect heeft op jouw verblijf daar? In eerste instantie ben je daar toch binnengekomen met het plan om de camping op te zetten en is het exporteren van spullen een nevenactiviteit geworden? Nu is de export misschien wel core-business geworden, maar je gaf zelf aan dat ondanks de commotie in Nederland, je toch erg veel handel had? Lijkt me ook dat als jouw bedrijf nog steeds goed draait en er winst gemaakt wordt, niet gekeken wordt naar hoeveel containers er uit gaan. Het is voor mij nog een beetje onduidelijk in ieder geval. Iets wat voor jullie misschien ook geldt...
Respect dat je op deze manier met je klanten omgaat en communiceert!

Veel succes ermee en ik hoop voor jullie dat je lekker kan blijven daar!
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Texas Boy »

Remon. wrote:Sjesus. Denk je iets op te bouwen krijg je zo'n domper!

Wat ik me afvraag is in hoeverre de maatregel dan direct effect heeft op jouw verblijf daar? In eerste instantie ben je daar toch binnengekomen met het plan om de camping op te zetten en is het exporteren van spullen een nevenactiviteit geworden? Nu is de export misschien wel core-business geworden, maar je gaf zelf aan dat ondanks de commotie in Nederland, je toch erg veel handel had? Lijkt me ook dat als jouw bedrijf nog steeds goed draait en er winst gemaakt wordt, niet gekeken wordt naar hoeveel containers er uit gaan. Het is voor mij nog een beetje onduidelijk in ieder geval. Iets wat voor jullie misschien ook geldt...
Respect dat je op deze manier met je klanten omgaat en communiceert!

Veel succes ermee en ik hoop voor jullie dat je lekker kan blijven daar!
Ons bedrijf word beoordeeld door een ambtenaar van INS in California, wat die vind van onze toko weten wij niet, als wij een ton winst draaien is dat niets in California. Simpelweg hebben we een brief gekregen waarin staat dat we bewijsmateriaal moeten aantonen, vergunningen moeten overleggen die in Texas niet nodig zijn :? 8 pagina's aan opmerkingen, erg lastig dus. We zijn nu een nummer ergens, één van de velen bedrijfjes en hoor meer om me heen dat het bijna onmogelijk word gemaakt, word vervolgd .....
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Ton »

Heel veel succes!!!
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by Pavement Pounder »

Een goede (luis van een) advocaat heb je dan wel nodig.
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by perry »

the land of oppertunities noeme ze het toch?
hope dat die er voor jullie een komt!
respect voor hoe jullie met deze situatie omgaan!
jan suburban
Posts: 390
Joined: Wed Feb 11, 2004 12:05 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by jan suburban »

Heb nooit zaken met jullie gedaan, maar zal zeker duimen voor een goede afloop voor jullie .Succes en sterkte !

jan
eleanor
Posts: 347
Joined: Thu Sep 10, 2009 10:44 am

Re: Belangrijke mededeling van Holland Ranch

Post by eleanor »

Dat zou een erg spijtige zaak zijn, zowel voor Nederlanders maar ook voor Belgen. Ik hou er ook een erg goed gevoel op na... Altijd goede service, eerlijke antwoorden en dat apprecieren we als klant.

Veel succes verder
Post Reply