nieuwe website

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: nieuwe website

Post by Maurice »

Ben d'r ook altijd keurig geholpen, dus aan wie ligt het nou? 8)
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: nieuwe website

Post by Renev »

Dat is het nou precies, er zijn altijd twee partijen.
Ligt ook heel erg aan je eigen instelling.

Ik heb 1 keer wat gekocht maar dat was op een beurs waar ze stonden dus verder geen ervaring.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: nieuwe website

Post by MarkV »

Tja...enkele jaren geleden kocht ik een gebruikte bladveer voor m'n Mustang voor €75 (nette normale prijs); 2 weken later brak de andere ook (ja ik weet ik had ze beter allebei tegelijk kunnen vervangen) dus ik weer een bladveer halen; koste nu ineens €175. Ik zeg ja maar 2 weken geleden heb ik 75 betaald. Hij: dan heb je geluk gehad! Toch maar gekocht ( wat moet je anders) maar merkwaardige wijze van handelen is het wel :lol: .
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: nieuwe website

Post by Johnto »

MarkV wrote:Tja...enkele jaren geleden kocht ik een gebruikte bladveer voor m'n Mustang voor €75 (nette normale prijs); 2 weken later brak de andere ook (ja ik weet ik had ze beter allebei tegelijk kunnen vervangen) dus ik weer een bladveer halen; koste nu ineens €175. Ik zeg ja maar 2 weken geleden heb ik 75 betaald. Hij: dan heb je geluk gehad! Toch maar gekocht ( wat moet je anders) maar merkwaardige wijze van handelen is het wel :lol: .
Het lijkt Voorend wel.............
emilio
Posts: 1726
Joined: Mon Jan 31, 2005 3:55 pm

Re: nieuwe website

Post by emilio »

ik ben er ook wel eens prima geholpen en ga er binnenkort weer heen.

Er zijn mensen die er blijkbaar een zeer slechte ervaring hebben die best terecht zal zijn maar wellicht zouden die eens open kunnen staan voor het idee dat een zaak beter geworden is. Ik zeg niet dat het zo is, maar gezien er steeds meer mensen komen met een positieve ervaring zou het zo maar kunnen.
Of het moet zijn dat je er op kickt om altijd maar iedereen de grond in de boren omdat je een keer een slechter ervaring hebt, in dat geval lekker doorgaan met de standaard zeik riedel, serieus nemen doen ik het toch al niet meer.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: nieuwe website

Post by MarkV »

Er zijn mensen die er blijkbaar een zeer slechte ervaring hebben
Die heb ik anders in dit topic nog niet gelezen :?:
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :D
Maurice
Posts: 1814
Joined: Tue Mar 15, 2005 8:26 am

Re: nieuwe website

Post by Maurice »

emilio wrote:Of het moet zijn dat je er op kickt om altijd maar iedereen de grond in de boren omdat je een keer een slechte ervaring hebt, in dat geval lekker doorgaan met de standaard zeik riedel, serieus nemen doen ik het toch al niet meer.
+1

Heel mooi gezegd en heel erg waar! :thumbs:
69ElCamino
Posts: 353
Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am

Re: nieuwe website

Post by 69ElCamino »

Al said and doen, maar als je het eerste zinnetje op jouw site zet, dan vraag ik mij af waarom je er voor kiest om deze zin zo op de site te zetten.

Een betere zin zou zijn geweest:
our employees are all car enthousiast and know a great deal about cars and their workings and they have a general working knowledge of allmost all brands. However they do not know every specific (technical) detail of every car make and build. They will try to help you as best as they can, but we cannot guarantee to be able to have an answer to all your technical questions.

For specific details on any vehicle we strongly recommend you to contact the dealer or your local salesperson.

Please note: We do not accept any liability for wrongly ordered parts if the parts were ordered on specific request of the customer. Bla bla Bla
69ElCamino
Posts: 353
Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am

Re: nieuwe website

Post by 69ElCamino »

Al said and doen, maar als je het eerste zinnetje op jouw site zet, dan vraag ik mij af waarom je er voor kiest om deze zin zo op de site te zetten.

Een betere zin zou zijn geweest:
our employees are all car enthousiast and know a great deal about cars and their workings and they have a general working knowledge of allmost all brands. However they do not know every specific (technical) detail of every car make and build. They will try to help you as best as they can, but we cannot guarantee to be able to have an answer to all your technical questions.

For specific details on any vehicle we strongly recommend you to contact the dealer or your local salesperson.

Please note: We do not accept any liability for wrongly ordered parts if the parts were ordered on specific request of the customer. Bla bla Bla
jambroes
Posts: 342
Joined: Thu Jul 12, 2007 4:05 pm

Re: nieuwe website

Post by jambroes »

:) :oops:
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: nieuwe website

Post by sansemiano »

die website ziet er mooi uit. maar waarom hebben parts-handelaren hier ten lande nooit een webshop met prijzen? dat gemail en gebel. als de fluctuerende dollar-koers een probleem is kunnen ze er prijzen in dollars op zetten toch?
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: nieuwe website

Post by Corp »

Ze kijken of je smoel ze bevalt en aan de hand daarvan betaal je 150 tot 200% van de dollarprijs
sansemiano
Posts: 1548
Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm

Re: nieuwe website

Post by sansemiano »

Corp wrote:Ze kijken of je smoel ze bevalt en aan de hand daarvan betaal je 150 tot 200% van de dollarprijs
nou ja, via email zien ze je smoel niet, maar het zo min mogelijk transparant houden zal idd wel de reden zijn. een nadeel van bestellen in nederland vind ik ook, dat je niet gemakkelijk keuze hebt in welke kwaliteit je wilt. das erg leuk van rockauto: meestal worden er wel een stuk of 3 kwaliteiten aangeboden met natuurlijk oplopende prijzen.
jambroes
Posts: 342
Joined: Thu Jul 12, 2007 4:05 pm

Re: nieuwe website

Post by jambroes »

:thumbs:
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: nieuwe website

Post by Corp »

die jambroes (en medewerkers), altijd lang van stof!! :lol:
Post Reply