nieuwe website
Re: nieuwe website
Ben d'r ook altijd keurig geholpen, dus aan wie ligt het nou? 8)
Re: nieuwe website
Dat is het nou precies, er zijn altijd twee partijen.
Ligt ook heel erg aan je eigen instelling.
Ik heb 1 keer wat gekocht maar dat was op een beurs waar ze stonden dus verder geen ervaring.
Ligt ook heel erg aan je eigen instelling.
Ik heb 1 keer wat gekocht maar dat was op een beurs waar ze stonden dus verder geen ervaring.
Re: nieuwe website
Tja...enkele jaren geleden kocht ik een gebruikte bladveer voor m'n Mustang voor €75 (nette normale prijs); 2 weken later brak de andere ook (ja ik weet ik had ze beter allebei tegelijk kunnen vervangen) dus ik weer een bladveer halen; koste nu ineens €175. Ik zeg ja maar 2 weken geleden heb ik 75 betaald. Hij: dan heb je geluk gehad! Toch maar gekocht ( wat moet je anders) maar merkwaardige wijze van handelen is het wel .
Re: nieuwe website
Het lijkt Voorend wel.............MarkV wrote:Tja...enkele jaren geleden kocht ik een gebruikte bladveer voor m'n Mustang voor €75 (nette normale prijs); 2 weken later brak de andere ook (ja ik weet ik had ze beter allebei tegelijk kunnen vervangen) dus ik weer een bladveer halen; koste nu ineens €175. Ik zeg ja maar 2 weken geleden heb ik 75 betaald. Hij: dan heb je geluk gehad! Toch maar gekocht ( wat moet je anders) maar merkwaardige wijze van handelen is het wel .
Re: nieuwe website
ik ben er ook wel eens prima geholpen en ga er binnenkort weer heen.
Er zijn mensen die er blijkbaar een zeer slechte ervaring hebben die best terecht zal zijn maar wellicht zouden die eens open kunnen staan voor het idee dat een zaak beter geworden is. Ik zeg niet dat het zo is, maar gezien er steeds meer mensen komen met een positieve ervaring zou het zo maar kunnen.
Of het moet zijn dat je er op kickt om altijd maar iedereen de grond in de boren omdat je een keer een slechter ervaring hebt, in dat geval lekker doorgaan met de standaard zeik riedel, serieus nemen doen ik het toch al niet meer.
Er zijn mensen die er blijkbaar een zeer slechte ervaring hebben die best terecht zal zijn maar wellicht zouden die eens open kunnen staan voor het idee dat een zaak beter geworden is. Ik zeg niet dat het zo is, maar gezien er steeds meer mensen komen met een positieve ervaring zou het zo maar kunnen.
Of het moet zijn dat je er op kickt om altijd maar iedereen de grond in de boren omdat je een keer een slechter ervaring hebt, in dat geval lekker doorgaan met de standaard zeik riedel, serieus nemen doen ik het toch al niet meer.
Re: nieuwe website
Die heb ik anders in dit topic nog niet gelezenEr zijn mensen die er blijkbaar een zeer slechte ervaring hebben
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk
Re: nieuwe website
+1emilio wrote:Of het moet zijn dat je er op kickt om altijd maar iedereen de grond in de boren omdat je een keer een slechte ervaring hebt, in dat geval lekker doorgaan met de standaard zeik riedel, serieus nemen doen ik het toch al niet meer.
Heel mooi gezegd en heel erg waar!
-
- Posts: 353
- Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am
Re: nieuwe website
Al said and doen, maar als je het eerste zinnetje op jouw site zet, dan vraag ik mij af waarom je er voor kiest om deze zin zo op de site te zetten.
Een betere zin zou zijn geweest:
our employees are all car enthousiast and know a great deal about cars and their workings and they have a general working knowledge of allmost all brands. However they do not know every specific (technical) detail of every car make and build. They will try to help you as best as they can, but we cannot guarantee to be able to have an answer to all your technical questions.
For specific details on any vehicle we strongly recommend you to contact the dealer or your local salesperson.
Please note: We do not accept any liability for wrongly ordered parts if the parts were ordered on specific request of the customer. Bla bla Bla
Een betere zin zou zijn geweest:
our employees are all car enthousiast and know a great deal about cars and their workings and they have a general working knowledge of allmost all brands. However they do not know every specific (technical) detail of every car make and build. They will try to help you as best as they can, but we cannot guarantee to be able to have an answer to all your technical questions.
For specific details on any vehicle we strongly recommend you to contact the dealer or your local salesperson.
Please note: We do not accept any liability for wrongly ordered parts if the parts were ordered on specific request of the customer. Bla bla Bla
-
- Posts: 353
- Joined: Fri Jul 03, 2009 6:32 am
Re: nieuwe website
Al said and doen, maar als je het eerste zinnetje op jouw site zet, dan vraag ik mij af waarom je er voor kiest om deze zin zo op de site te zetten.
Een betere zin zou zijn geweest:
our employees are all car enthousiast and know a great deal about cars and their workings and they have a general working knowledge of allmost all brands. However they do not know every specific (technical) detail of every car make and build. They will try to help you as best as they can, but we cannot guarantee to be able to have an answer to all your technical questions.
For specific details on any vehicle we strongly recommend you to contact the dealer or your local salesperson.
Please note: We do not accept any liability for wrongly ordered parts if the parts were ordered on specific request of the customer. Bla bla Bla
Een betere zin zou zijn geweest:
our employees are all car enthousiast and know a great deal about cars and their workings and they have a general working knowledge of allmost all brands. However they do not know every specific (technical) detail of every car make and build. They will try to help you as best as they can, but we cannot guarantee to be able to have an answer to all your technical questions.
For specific details on any vehicle we strongly recommend you to contact the dealer or your local salesperson.
Please note: We do not accept any liability for wrongly ordered parts if the parts were ordered on specific request of the customer. Bla bla Bla
-
- Posts: 1548
- Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm
Re: nieuwe website
die website ziet er mooi uit. maar waarom hebben parts-handelaren hier ten lande nooit een webshop met prijzen? dat gemail en gebel. als de fluctuerende dollar-koers een probleem is kunnen ze er prijzen in dollars op zetten toch?
Re: nieuwe website
Ze kijken of je smoel ze bevalt en aan de hand daarvan betaal je 150 tot 200% van de dollarprijs
-
- Posts: 1548
- Joined: Thu Dec 16, 2010 4:46 pm
Re: nieuwe website
nou ja, via email zien ze je smoel niet, maar het zo min mogelijk transparant houden zal idd wel de reden zijn. een nadeel van bestellen in nederland vind ik ook, dat je niet gemakkelijk keuze hebt in welke kwaliteit je wilt. das erg leuk van rockauto: meestal worden er wel een stuk of 3 kwaliteiten aangeboden met natuurlijk oplopende prijzen.Corp wrote:Ze kijken of je smoel ze bevalt en aan de hand daarvan betaal je 150 tot 200% van de dollarprijs
Re: nieuwe website
die jambroes (en medewerkers), altijd lang van stof!!