'38 Chevy Pickup Hotrod

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
V8 Angel
Posts: 2665
Joined: Wed Feb 18, 2004 9:19 pm

Post by V8 Angel »

Real steel that's the deal, knap stukkie werk hoor mijn complimentjes. 8)
en ach plamuur heb je altijd wel dan gebruik je toch aluminiumplamuur ha ha is ook dat nog een beetje steel. :D
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Post by Tiki God »

word zeker een super truckie,
alleen ff een vraagje, waarom heb je de tankdop niet uit het zicht geplaatst ipv achter dat klepje? midden boven op in de laadbak bv.
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

Ik kon eigenlijk weinig kanten op met de tank, dan had ik die vulopening in de toolbox moeten maken. Maar daar komen jassen en dergelijke spulletjes in te liggen dus dat vindt ik niet echt fris.
En zo dicht bij de electronica wil ik het eigenlijk ook niet hebben.

Je staat er trouwens versteld van hoeveel keuzes je moet maken voor je een dergelijk project op straat hebt. De ene keuze is dan weer perfect, de ander had misschien iets subtieler gekund. Het valt nu natuurlijk ook wel meer op doordat hij erg afwijkt in kleur.

Aan de andere kant was het ook de bedoeling om daar de eventuele gasvuldop in te maken zodat dan gas en benzine achter de zelfde dop zit.
Pirana
Posts: 7487
Joined: Tue Feb 03, 2004 11:01 pm

Post by Pirana »

Stimpy wrote:[..]

Aan de andere kant vindt ik dit ook zelf ook erg mooi zoals hij nu is. het is wel aardig in proporties.

Als je dan die sommige topchops ziet dan worden ze er niet altijd mooier op.
Helemaal goed wat je zegt,ik ben 't 200% met je eens,houden zo die cabine :thumbsup:
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

Ik ga toch maar een 4-link installeren voordat ik er later spijt van krijg.

Ben ff met m'n favo proggie aan het ouwehoeren geweest.

wel aardig dacht ik zo.

Image
Image
Last edited by Stimpy on Tue Jan 27, 2009 9:12 pm, edited 1 time in total.
tamara
Posts: 3660
Joined: Thu Feb 19, 2004 9:13 pm

Post by tamara »

ProjectXtreme wrote:Als die Rod van jouw, pudding was, was jij Dokter Oetker :thumbsup:
was ik nou nooit op gekomen zo`n vergelijking :P :P :P
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Post by Tiki God »

het blijft inderdaad moeilijk, ik dacht dat die bak in de achterbak voor de tank zou worden.

Maar alle respect hoor het is heel moelijk om alle beslissingen te nemen. Je weet nooit hoe het uitpakt.

Maar ik vind hem super worden :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

UncleSam wrote:het blijft inderdaad moeilijk, ik dacht dat die bak in de achterbak voor de tank zou worden.

Maar alle respect hoor het is heel moelijk om alle beslissingen te nemen. Je weet nooit hoe het uitpakt.

Maar ik vind hem super worden :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Hier leer ik in ieder geval van, dit is mijn eerste project. Ik hoop hierna nog eens een muscle car of een full size streetrod te kunnen bouwen.
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

zo weer een weekeindje wat geprutst.

Image
Image
Last edited by Stimpy on Tue Jan 27, 2009 9:12 pm, edited 1 time in total.
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Iedereen z'n vak............maar aan dat gepruts van jou begin ik zo'n hekel te krijgen (stinkend jaloers) Knap weer hoor :thumbsup:
Madman
Posts: 658
Joined: Tue Feb 03, 2004 9:08 pm

Post by Madman »

Ed wrote:Iedereen z'n vak............maar aan dat gepruts van jou begin ik zo'n hekel te krijgen (stinkend jaloers) Knap weer hoor :thumbsup:
:!: Wat hij zegt.....................
Weer mooi werk wat er op tafel ligt, rijdt geweldig zo'n 4 link.. :D
Herrie
Posts: 694
Joined: Mon Mar 29, 2004 8:12 pm

Post by Herrie »

Klasse Arnold...vakwerk :thumbsup:

Dat wordt een retestrak truckie... :idea: :idea:
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

Bedankt mensen voor alle complimenten, dat is leuk om te lezen en dan heb ik ook meer zin om iedere keer even een updateje te plaatsen.

Bij deze dan maar weer, ik ben weer bezig geweest met het ombouwen tot een 4-link rear suspension.
Tering zeg, het is toch weer meer werk dan ik van te voren in had geschat. Dat maakt op zich niet zo veel uit, maar het gooit heel mijn schema door de war :P .

Nou foto's dan maar want gelul kunnen jullie wel ergens anders op het forum lezen.

Eerst even een pic van alle zooi die ik eerder met zorg gemaakt had en nu schroot is.
Image

Ik heb de middenste steunbalk boven de as vervangen door 2 buizen die nog eens onderling verbonden zijn met bochten. Ik hoop hiermee een nog strabielere chassis te krijgen.
Image

Volgens mij moet ik toch iets dikkere stangen gaan gebruiken dan 10 mm, ook de koppelingen lijken mij niet perfect :D

Image
Dit is alleen even als mokup, ik wacht nog op de echte stang einden zodat ik dan de echte stangen kan draaien.

Image

Zelfs mijn tank moet weer aangepast worden, weer minder inhoud.
Image

Ik hoef me voorlopig nog niet te vervelen :roll:
Last edited by Stimpy on Tue Jan 27, 2009 9:13 pm, edited 1 time in total.
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Post by Funk »

Al doende leert men toch ? Ik vind 't erg knap wat je allemaal in dat schuurtje uitvreet, super gaaf om te zien.

iig succes weer ermee :)
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

Ik heb mijn site maar een ff een beetje up to date gebracht, werd wel eens tijd.
Last edited by Stimpy on Sat Feb 18, 2012 9:19 pm, edited 1 time in total.
Post Reply