'38 Chevy Pickup Hotrod
Ik kon eigenlijk weinig kanten op met de tank, dan had ik die vulopening in de toolbox moeten maken. Maar daar komen jassen en dergelijke spulletjes in te liggen dus dat vindt ik niet echt fris.
En zo dicht bij de electronica wil ik het eigenlijk ook niet hebben.
Je staat er trouwens versteld van hoeveel keuzes je moet maken voor je een dergelijk project op straat hebt. De ene keuze is dan weer perfect, de ander had misschien iets subtieler gekund. Het valt nu natuurlijk ook wel meer op doordat hij erg afwijkt in kleur.
Aan de andere kant was het ook de bedoeling om daar de eventuele gasvuldop in te maken zodat dan gas en benzine achter de zelfde dop zit.
En zo dicht bij de electronica wil ik het eigenlijk ook niet hebben.
Je staat er trouwens versteld van hoeveel keuzes je moet maken voor je een dergelijk project op straat hebt. De ene keuze is dan weer perfect, de ander had misschien iets subtieler gekund. Het valt nu natuurlijk ook wel meer op doordat hij erg afwijkt in kleur.
Aan de andere kant was het ook de bedoeling om daar de eventuele gasvuldop in te maken zodat dan gas en benzine achter de zelfde dop zit.
Hier leer ik in ieder geval van, dit is mijn eerste project. Ik hoop hierna nog eens een muscle car of een full size streetrod te kunnen bouwen.UncleSam wrote:het blijft inderdaad moeilijk, ik dacht dat die bak in de achterbak voor de tank zou worden.
Maar alle respect hoor het is heel moelijk om alle beslissingen te nemen. Je weet nooit hoe het uitpakt.
Maar ik vind hem super worden
Bedankt mensen voor alle complimenten, dat is leuk om te lezen en dan heb ik ook meer zin om iedere keer even een updateje te plaatsen.
Bij deze dan maar weer, ik ben weer bezig geweest met het ombouwen tot een 4-link rear suspension.
Tering zeg, het is toch weer meer werk dan ik van te voren in had geschat. Dat maakt op zich niet zo veel uit, maar het gooit heel mijn schema door de war .
Nou foto's dan maar want gelul kunnen jullie wel ergens anders op het forum lezen.
Eerst even een pic van alle zooi die ik eerder met zorg gemaakt had en nu schroot is.
Ik heb de middenste steunbalk boven de as vervangen door 2 buizen die nog eens onderling verbonden zijn met bochten. Ik hoop hiermee een nog strabielere chassis te krijgen.
Volgens mij moet ik toch iets dikkere stangen gaan gebruiken dan 10 mm, ook de koppelingen lijken mij niet perfect
Dit is alleen even als mokup, ik wacht nog op de echte stang einden zodat ik dan de echte stangen kan draaien.
Zelfs mijn tank moet weer aangepast worden, weer minder inhoud.
Ik hoef me voorlopig nog niet te vervelen
Bij deze dan maar weer, ik ben weer bezig geweest met het ombouwen tot een 4-link rear suspension.
Tering zeg, het is toch weer meer werk dan ik van te voren in had geschat. Dat maakt op zich niet zo veel uit, maar het gooit heel mijn schema door de war .
Nou foto's dan maar want gelul kunnen jullie wel ergens anders op het forum lezen.
Eerst even een pic van alle zooi die ik eerder met zorg gemaakt had en nu schroot is.
Ik heb de middenste steunbalk boven de as vervangen door 2 buizen die nog eens onderling verbonden zijn met bochten. Ik hoop hiermee een nog strabielere chassis te krijgen.
Volgens mij moet ik toch iets dikkere stangen gaan gebruiken dan 10 mm, ook de koppelingen lijken mij niet perfect
Dit is alleen even als mokup, ik wacht nog op de echte stang einden zodat ik dan de echte stangen kan draaien.
Zelfs mijn tank moet weer aangepast worden, weer minder inhoud.
Ik hoef me voorlopig nog niet te vervelen
Last edited by Stimpy on Tue Jan 27, 2009 9:13 pm, edited 1 time in total.