project: bandit trans am.

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
cliffhanger
Posts: 1789
Joined: Tue Mar 07, 2006 3:32 am

Re: project: bandit trans am

Post by cliffhanger »

opperhoofd heeft zijn troep bij elkaar en gaat over tot de aanval! ponti-attack!
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

haha, dat klinkt goed gasten !!!!!

we zullen ze weleens wat laten zien :evil:

f-body rules :jump:


hahaha, heb trouwens vandaag me eerste stuk pijp gebogen!! ziet er prima uit.

in t weekeind denk beginnen met het erin hechten!! :lol:

ben benieuwd, lijkt me wel een heel vet gezicht, zo'n kooi erin, alleen de functionaliteit is er dan definitief vanaf :)

ik begon met een redelijk luxe trans am, met alles er op en aan, en nu:

cruise contole eruit
airco eruit
middenconsole, met een heerlijk armsteuntje eruit
achterbankje eruit
bijna alle ventilatie eruit, alleen nog op de voorruit voor de apk :P
ipv een rustig motortje, is het nu altijd een teringherrie :lol:
mijn lekkere uitgezakte stoeltjes eruit, en nu van die stugge racedingen, met heel lastige gordels :P
straks een rolkooi, waar ik overheen moet klimmen , en een shifter, die ik met 2 handen in zijn achteruit en park moet zetten( word leuk met inparkeren )


haha, en of ik er spijt van heb??? :?

TOTAAL NIET !!! haha :jump:
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: project: bandit trans am

Post by watahyahknow »

komt over 3 jaar wel of zo , of waneer je vriendin het zat is de kleur van der slipje aan iedereen te laten zien bij het uitslappen als ze eens een minirokje aanheeft
cliffhanger
Posts: 1789
Joined: Tue Mar 07, 2006 3:32 am

Re: project: bandit trans am

Post by cliffhanger »

nee hoor, dan koop je er toch een goedkope daily bij?
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: project: bandit trans am

Post by Wilf »

Een goedkope daily vriendin? :o

Way to go, heel erg vet topic en fantastisch om te lezen hoe je er mee bezig bent! :thumbsup:
rockatansky
Posts: 2391
Joined: Sat May 27, 2006 6:37 pm

Re: project: bandit trans am

Post by rockatansky »

Goed bezig ja, ben benieuwd hoe je interieur er uit komt te zien, en lekker belangrijk dat de luxe eruit is. Als je luxe wil koop je maar een volvo :barf:

:thumbsup:
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

yeaahhh, vandaag het materiaal voor de rollbar mee naar huis genomen van de zaak!!

afgelope week de beugel voor achter de stoelen al gebogen, en die ziet er prima uit!!

dit is een 2" buis, en de rest word 1.75".

ik ga eerst alles pas maken in de auto, en alles een beetje in elkaar hechten.
als alles dan past, en ik ben er tevreden mee, moet alles er weer uit, dan ga ik het eerst spuiten, en de plekken die ik nog moet lassen even afplakken.

dan kan het definitief in de auto in elkaar gelast worden, en dan moet ik de laatste plekjes in de auto nog even bijwerken!!!

eerst maar eens kijken, wat voor kooi er precies in komt, want een volledige kooi, word een beetje krapjes denk, maar het lijkt me wel een heel vet gezicht :P

ik weet dat ik het niet nodig heb, maja :lol: ik ben nou tog zo lekker bezig :)

vanavond de eerste buis er even in gehecht!!

Image
Image
Image

morgen denk weer verder, met de rest!! wat dit is nog nie zo veel :lol: :P


bandit trans am
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: project: bandit trans am

Post by watahyahknow »

voor het mooie had je de buis in het midden ook een knik kunnen geven , dan had ie wat strakker tegen het hemeltje gezeten maar de center buis die tussen de targa's naar bij de achterste rollbar naar beneden buigen werkt ook en je kan hem in de auto rondom vastlassen .
de stangen naar achter toe kun je misschien ook vanuit het midden naar buiten laten lopen dan heb je een driehoek en de schuine stang in de achterste rollbar waarschijnlijk niet nodig
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

watahyahknow wrote:voor het mooie had je de buis in het midden ook een knik kunnen geven , dan had ie wat strakker tegen het hemeltje gezeten maar de center buis die tussen de targa's naar bij de achterste rollbar naar beneden buigen werkt ook en je kan hem in de auto rondom vastlassen .
de stangen naar achter toe kun je misschien ook vanuit het midden naar buiten laten lopen dan heb je een driehoek en de schuine stang in de achterste rollbar waarschijnlijk niet nodig

heeey, bedankt voor je reactie!!! tips zijn altijd welkom!! :)

ik heb inderdaad een tijd zitten twijfelen of ik het bovenste gedeelte dezelfde vorm zou geven als het hemeltje, maar ik heb besloten om hem gewoon recht te maken, is ook wat sterker denk en ik vind het zo ook wel mooi!!

ik maak tog gewoon de stangen, recht naar achter, en dan kijk ik wel hoe ik de rest maak!! :)


michel
bandit trans am
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

t is alweer een tijdje geleden sinds de laatste update, maar ik heb niet stil gezeten :lol:

het achterste gedeelte van de kooi is klaar, het enige dat er nog in moet, zijn de side-bars.

ondertussen alweer leuk spul binnen gekregen, waar ik nog even geen foto's van heb :?
: een moroso accubak, die in de kofferbak komt
een volledige bussenset van energie suspension
motor en bak steun, want de oude is nie veel meer
eindelijk me shifter binnen
msd 6al kast
diepe b&m oliepan voor de bak
remote transmission filter voor de bak, en de oliekoeler is onderweg :)


ook heb ik van sandor een leuk setje slicks en een pro shot nos setje.

dus voorlopig weer klus genoeg.

ik heb inmiddels die diepe pan er onder gezet, en dus ook de shifter meteen aangesloten, maar ondat alles zo lekker origineel is :D :P past dat natuurlijk niet :lol:
dan komt de customizer in mij weer naar boven, en dus de slijptol er in gezet om de beugel een beetje te verbouwen, want deze kwam tegen mijn headers aan :? alles verbouwd en nieuwe stukjes erop galast, mooi kleurtje, en past prima !!

ook de shifter zelf in de auto gezet, en ziet er goed uit!!

ben nu bezig met de achterbank inbouwen, ik kon het weer niet laten om een flinke sterio installatie te kopen :oops:
dus dat word ook nog ingebouwd . ook komt de nos fles op de achterbank te liggen, en alles word bekleed met echt nep leer :lol:

haha, t word wel mooi vind ik zelf :) foto's volgen nog!!!


bandit trans am
cliffhanger
Posts: 1789
Joined: Tue Mar 07, 2006 3:32 am

Re: project: bandit trans am

Post by cliffhanger »

man,man, ik kom echt gauw kijken want dit klinkt veeeels te lekker allemaal :eek: :eek: 8) 8) 8)
Haakert
Posts: 1699
Joined: Tue Apr 10, 2007 3:55 pm

Re: project: bandit trans am

Post by Haakert »

Erg vet. Ga je ook nog je dashboard aanpassen of spuiten of iets dergelijks?
Marchel
Posts: 468
Joined: Tue Jun 27, 2006 12:31 pm

Re: project: bandit trans am

Post by Marchel »

Ik had dit topic helemaal nog niet gezien.

Respect :D

Ziet er allemaal Super uit
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

MichelHaak wrote:Erg vet. Ga je ook nog je dashboard aanpassen of spuiten of iets dergelijks?

jep, dash word ook aangepakt, heb vandaag een gepolijst rvs dashboardkastje gamaakt, want het deurtje is er uit, en daar komt dan de msd in te zitten, in een soort uitsparinkje, met een lampje er achter, dat word helemaal bling bling :lol:
en zwaar overdreven, maja :) foto's komen nog

ook heb ik het gedeelte waar de meters in zitten al gepolijst, maar die word weer vernieuw, want alle ventilatie regelaars, en roostertjes zijn eruit, en zitten nu dus gaten in.

ook nog een ander stuurtje erin, en verder nie veel eigelijk, het bruin blijft er nog wel in zitten :? tenzij ik goedkoop aan een zwarte kan komen :)

groet michel bandit trans am
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

vandaag even wat fototjes gemaakt voor de liefhebber :)

de accu bak voor in de kofferbak, echt mooi kan je het niet noemen :lol: maar ik vind hem wel gaaf, en nhra goedgekeur :)

Image

ik heb al een aluminium framepje klaar liggen, waar ie in komt te staan, moet alleen nog even gepolijst worden.

ook schiet het kastje voor de msd aardig op, even snel een fototje daarvan, morgen nog even afwerken, en dan kan ie er ook in!!

Image
deze komt dus in het dash. kastje te zitten, zonder deurtje meer.

vind je het wat martin?? hahah :lol: :P

ook de alu pan er onder gezet, en de shifte-kabel beugel gemonteerd, nadat ik hem heb verbouwd :lol:

Image
Image
net echt toch, zo'n beugeltje :P

verder ben ik een beetje bezig geweest met de achterbank, die geen achterbank meer is.

in t midden komt de nos fles te liggen, aan de ene kant word de woofer netjes weggewerkt, en de andere kant komt een kastje, en alle bedrading word daaronder aangesloten.
Image
Image
vind het alleen zelf jammer, dat het nog teveel op een achterbank lijkt, want dat word het voor de duidelijkheid niet :lol:

alle panelen worden netjes bekleed, met dezelfde stof als op de kuipstoelen zit, alleen zit er op de stoelen echt leer,en achterin komt echt nepleer :P

dat was t weer even voor vandaag!!

de rest volgt :)

bandit trans am
Post Reply