C20, 1971 point of no return
C20, 1971 point of no return
Nou, lijkt toch wel een body off te gaan worden. Vandaag met zoonlief laadbak er afgehaald. Onderkant én chassis beide in topstaat. Enkel bedekt me laagje zand. Alles wordt met de hoge druk schoon gespoten, en vervolgens behandeld met owatrol en tenco ferro.
Remleidingen en uitlaat ga ik waarschijnlijk vervangen. Kom er nu tenminste goed bij.
Morgen cabine er af, en dan zal het blok ook nog wel volgen.
Het wordt geen spannende restauratie, het doel is conserveren en technisch in goede staat houden.
Vragen komen vanzelf nog wel
Remleidingen en uitlaat ga ik waarschijnlijk vervangen. Kom er nu tenminste goed bij.
Morgen cabine er af, en dan zal het blok ook nog wel volgen.
Het wordt geen spannende restauratie, het doel is conserveren en technisch in goede staat houden.
Vragen komen vanzelf nog wel
Last edited by LeonW on Thu Sep 08, 2022 9:55 pm, edited 1 time in total.
Re: C20, point of no return
Zo, wees blij, dat kan heel wat beroerder
Re: C20, point of no return
Als je dan toch bezig ben is doorpakken idd wel de moeite . Fijn dat je nog geen narigheid bent tegen gekomen . Hopelijk blijft dat zo .
Goed bezig en succes .
Goed bezig en succes .
-
- Posts: 659
- Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm
Re: C20, point of no return
Tsja... het is nu wat meer werk maar het profijt heb je er straks ook volop van.
Op deze manier kun je overal goed en gemakkelijk bij komen, en je leert tevens je auto tot het laatste boutje goed kennen.
Keep up the good work.
Op deze manier kun je overal goed en gemakkelijk bij komen, en je leert tevens je auto tot het laatste boutje goed kennen.
Keep up the good work.
Re: C20, point of no return
Gisteren de cabine eraf, vandaag begonnen met hoge druk te reinigen. Het valt me alles zins mee.
Wat me wel vies tegen valt is het enorme gewicht van zowel cabine als laadbak. We hebben alleen een takel ter beschikking. Op de kant zetten is dan een stressvolle intensieve onderneming.Ik heb medelijden met de oude Egyptenaren
Wat me wel vies tegen valt is het enorme gewicht van zowel cabine als laadbak. We hebben alleen een takel ter beschikking. Op de kant zetten is dan een stressvolle intensieve onderneming.Ik heb medelijden met de oude Egyptenaren
-
- Posts: 569
- Joined: Mon Jan 04, 2010 7:45 pm
Re: C20, point of no return
Netjes,goed bezig
-
- Posts: 569
- Joined: Mon Jan 04, 2010 7:45 pm
Re: C20, point of no return
Heb je nog foto's voordat hij uit elkaar getrokken werd?
-
- Posts: 569
- Joined: Mon Jan 04, 2010 7:45 pm
Re: C20, point of no return
Bende, maar je kan hier zonder schaamte altijd om advies vragen.
Succes.
GrG
Succes.
GrG
-
- Posts: 394
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm