Impala 1963
Re: Impala 1963
inderdaad een goede vraag. Omdat het aantal zitplaatsen dan niet overeen komt met wat er op kenteken staat. Vrienden van me hebben dit een keer gehad met de import van een rally auto. Natuurlijk maar met 2 stoelen maar op kenteken 4 zitplaatsen. Reden voor de RDW om geen kenteken af te geven. Is echt een heel gedoe geweest.
-
- Posts: 394
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm
Re: Impala 1963
Mooi!
Ik vind dat de auto er behoorlijk van opknapt.
gr
Ik vind dat de auto er behoorlijk van opknapt.
gr
-
- Posts: 4631
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Impala 1963
vind het zilver ook niet lelijk maar zwart is zeer zeker mooier :-)
Re: Impala 1963
Is dat een origineel radiogat of een Europees butcher-verhaal? Als hij origineel is zou je hem kunnen ombouwen naar modern, doe ik ook altijd
https://youtu.be/kuVJ9I3Nuzw (‘49 Hudson ombouw naar 2.1 Bluetooth amp met custom naam “Rhodora” (2 x 60w 1 x 100w klasse D) met 2700k LED backlight - front speaker DVC op originele plek, sub onder stoel)
https://youtu.be/o9R-ckWt2FY (‘49 Buick ombouw naar 2.0 Bluetooth amp met custom naam “1949 Sedanet” (2 x 30w klasse D) met 2700k LED backlight - front speaker DVC met gestemde behuizing op originele plek)
Klasse D is ideaal; veel meer geluidsdruk bij lager vermogen (veel energiezuiniger en verbruikt alleen bij geluid en niet in rust) en vele kilo’s lichter dan origineel.
https://youtu.be/kuVJ9I3Nuzw (‘49 Hudson ombouw naar 2.1 Bluetooth amp met custom naam “Rhodora” (2 x 60w 1 x 100w klasse D) met 2700k LED backlight - front speaker DVC op originele plek, sub onder stoel)
https://youtu.be/o9R-ckWt2FY (‘49 Buick ombouw naar 2.0 Bluetooth amp met custom naam “1949 Sedanet” (2 x 30w klasse D) met 2700k LED backlight - front speaker DVC met gestemde behuizing op originele plek)
Klasse D is ideaal; veel meer geluidsdruk bij lager vermogen (veel energiezuiniger en verbruikt alleen bij geluid en niet in rust) en vele kilo’s lichter dan origineel.
Re: Impala 1963
Zijn dat zelfbouw projecten of koop je de ombouwkit?
Re: Impala 1963
Ik bouw ze zelf voor de hobby en lol. Als je handig bent met electronica en audio heb ik wel leveranciers die ik gebruik. Speakers die ik gebruik zijn van Retrosound; die maakt stereo speakers in de behuizing van een standaard behuizing (Dual Voice Coil); de woofer is dan één unit en tweeters twee losse. Ampire.de is de goedkoopste leverancier die ik ken daarvan.
De amps haal ik bij een OEM-leverancier in China.
De amps haal ik bij een OEM-leverancier in China.
Re: Impala 1963
Klinkt als een gaaf project. Helaas zijn mijn elektrotechnische vaardigheden juist genoeg om een gloeilamp aan te sluiten.
Re: Impala 1963
het ding is dat ik al een redelijke geluid installatie heb laten inbouwen...in het handschoenen kastje dus geen andere radio nodig heb.
Als iemand iets heeft liggen die het niet meer doet voor weinig die een beetje hoort bij deze periode dan zou ik er die in kunnen zetten als opvulling.
Anders wort het denk ik een mooi afdek plaatsje met Impala logo of zoiets.
Als iemand iets heeft liggen die het niet meer doet voor weinig die een beetje hoort bij deze periode dan zou ik er die in kunnen zetten als opvulling.
Anders wort het denk ik een mooi afdek plaatsje met Impala logo of zoiets.
Re: Impala 1963
De radio delete plates van chevy uit die tijd zijn in ieder geval niet echt supersexy zo te zien…
https://www.ebay.com/itm/114037997714
https://www.ebay.com/itm/114037997714
Re: Impala 1963
radio delete plate...daar had ik nog nooit van gehoord..en inderdaad niet super sexy...helemaal niet sexy eigenlijk...en dan toch nog aardig wat geld. Kan Ik kom zelf wat moois voor laten maken met iets erin gegraveerd ofzo.
Re: Impala 1963
Zeker.
In de oudere wagens waren radio delete plates soms echte sierwerkjes dus daarom dacht ik even of ik iets zou kunnen vinden voor jouw auto maar dat viel idd wel tegen in dit geval.
In de oudere wagens waren radio delete plates soms echte sierwerkjes dus daarom dacht ik even of ik iets zou kunnen vinden voor jouw auto maar dat viel idd wel tegen in dit geval.