Kudoos for Rockauto

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Kudoos for Rockauto

Post by mercury1970 »

Toch ff de digitale loftrompet laten schallen voor Rockauto.
Ik ontdekte dat ik in het doosje lagerschalen (krukas) twee verpakkingen heb zitten, gemerkt: Upper.
Dus er was duidelijk wat misgegaan met verpakking, de verpakking, gemerkt: Lower was MIA...… :roll: :roll:
Niet grappig als je op het punt staat om de krukas terug te monteren ! :boos:
Dus, zondagavond gemaild, binnen een uur bevestiging dat een nieuw setje opgestuurd wordt en dat ik het oude setje NIET terug moet sturen.
Net Donderdagochtend, Fed ex aan de telefoon of het pakje onder mijn auto gelegd mag worden ! :idea:
Ik weet het, ik moet ff in het doosje kijken of er nu wel een Lower en een Upper setje in zit, maar toch; Rockauto rules ! :thumbs:
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Kudoos for Rockauto

Post by FritsVrolijk »

juist Rockauto is toppy nu nog alles vanuit 1 magazijn versturen en dan zijn we echt blij
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Kudoos for Rockauto

Post by mercury1970 »

Mmmm kom er net achter dat het al Vrijdagochtend was toen ik gebeld werd..... tijd vliegt als je plezier hebt ! :D
Camatruder
Posts: 77
Joined: Sun Dec 30, 2012 3:50 pm

Re: Kudoos for Rockauto

Post by Camatruder »

FritsVrolijk wrote: Fri Jul 26, 2019 12:39 pm juist Rockauto is toppy nu nog alles vanuit 1 magazijn versturen en dan zijn we echt blij
En alles een beetje deftig verpakken zodat alle onderdelen nog netjes in hun originele verpakking zitten en je niet 1 doos krijgt met allerlei onderdelen en lege gescheurde doosjes
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: Kudoos for Rockauto

Post by 68 Cougar »

FritsVrolijk wrote: Fri Jul 26, 2019 12:39 pm juist Rockauto is toppy nu nog alles vanuit 1 magazijn versturen en dan zijn we echt blij
Dat is toch juist de kracht van RockAuto, dat ze alles vanaf overal vandaan halen? :?:
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: Kudoos for Rockauto

Post by 68 Cougar »

Vraag me daarbij af of RockAuto uberhaubt een eigen magazijn heeft?
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Kudoos for Rockauto

Post by FritsVrolijk »

Je wordt gewoon genaaid door Rock auto kijk dit filmpje maar eens

https://www.youtube.com/watch?v=K5IGosupW_8
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: Kudoos for Rockauto

Post by 68 Cougar »

Wordt je niet Vrolijk van, Frits...
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Kudoos for Rockauto

Post by mercury1970 »

Denk dat het bedrag waar je voor "genaaid" wordt in het totaalplaatje (althans in nl) te verwaarlozen is.....
Sorry zit nog in de happy Rockautomood !
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Kudoos for Rockauto

Post by Jeroen_Sp »

rockauto is gewoon een tussenhandel zonder eigen voorraad. Kopen slim in bij verschillende partijen en rekenen de korting aan de klant door. Daarom verschillende magazijnen.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Kudoos for Rockauto

Post by FritsVrolijk »

Jeroen ziet het goed minimale marge en geen drol op voorraad
fury 74
Posts: 146
Joined: Mon Dec 29, 2008 6:35 pm

Re: Kudoos for Rockauto

Post by fury 74 »

Dat is tegenwoordig overal volgens mij.
Vaak is er in Nederland ook niet veel op voorraad en moeten ze ook alles bestellen, of het moet een filter of remblok zijn.
En vaak toch is Rockauto ook goedkoper voor het meest gangbaar spul en kan alles redelijk snel leveren
paulv
Posts: 614
Joined: Wed May 10, 2006 10:45 pm

Re: Kudoos for Rockauto

Post by paulv »

ik ben wel eens de hele avond bezig geweest om een grote bestelling vanuit 1 magazijn geleverd te krijgen... ligt dus niet aan mij..
68 Cougar
Posts: 1340
Joined: Sun Jun 08, 2008 10:08 am

Re: Kudoos for Rockauto

Post by 68 Cougar »

:lol: :lol:
Renev
Posts: 1886
Joined: Sun Feb 24, 2008 12:29 pm

Re: Kudoos for Rockauto

Post by Renev »

Rockauto is perfect en al komt het uit verschillende magazijnen dan nog is het goedkoper en sneller dan hier in NL iets bestellen.
En als er iets niet goed is of kapot dan lossen ze dat gewoon op en ook nog eens retesnel "no questions asked" probeer dat hier maar eens voor mekaar te krijgen.
En soms heb je pech dat het uit verschillende magazijnen moet komen maar das lang niet altijd zo.
Post Reply