Kameraad van mij heeft een 440 blok uit 1976 liggen, uit elkaar, er moeten nieuwe zuigers in, voor de rest ziet alles er keurig uit.
Set originele koppen erbij, originele inlaatmanifold aanwezig en volgens mij ook de gietijzeren uitlaatspruitstukken.
Omdat hij een 512 via 440Source heeft besteld en inmiddels met rijdt, ligt die 440 wat stof te vergaren, dus beste Moparmannen, wat zou dit waard zijn?
Alvast bedankt voor enige Feedback.
Mopar 440 vraag.
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
Re: Mopar 440 vraag.
"vroegah" kocht ik complete, oude 440's in onbekende staat, voor ƒ500, en later €500.
Voor incomplete motoren gaf ik minder.
Voor incomplete motoren gaf ik minder.
-
- Posts: 4067
- Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am
Re: Mopar 440 vraag.
Mmmm, dacht altijd dat Mopar duurder was dan Ford ?
351W koop je niet voor € 500 en een 440 wel? Dank voor je reactie.
351W koop je niet voor € 500 en een 440 wel? Dank voor je reactie.
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
Re: Mopar 440 vraag.
Maybe I'm cheap
Ik zie een gebruikte motor gewoon als een verzameling onderdelen en iets dat gereviseerd moet worden.
Bij een revisie wordt toch het binnenwerk er grotendeels uit vervangen dus daar geef ik niets om.
Het gaat/ging mij voornamelijk om het blok, koppen en krukas+drijfstangen meestal.
Intake en uitlaten gaf ik weinig om omdat dat toch werd vervangen voor wat leukers/beters.
Ik zie een gebruikte motor gewoon als een verzameling onderdelen en iets dat gereviseerd moet worden.
Bij een revisie wordt toch het binnenwerk er grotendeels uit vervangen dus daar geef ik niets om.
Het gaat/ging mij voornamelijk om het blok, koppen en krukas+drijfstangen meestal.
Intake en uitlaten gaf ik weinig om omdat dat toch werd vervangen voor wat leukers/beters.
Re: Mopar 440 vraag.
Zo zie ik dat ook. Maar wellicht dat er iemand is die er meer voor over heeft
-
- Posts: 4067
- Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am
Re: Mopar 440 vraag.
Ik zal er bij zetten bieden vanaf 500 en dan zien we wel !