Spuitbus op kleurnummer

Forum voor Technische vragen over Amerikaanse auto's.
Post Reply
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Spuitbus op kleurnummer

Post by FritsVrolijk »

Hallo daar zijn we weer


Volgende vraag weet iemand een goed adres om verfspuitbussen te laten maken op kleurnummer


Of gewoon op kleur in een busje dan spuit ik het zelf wel hoor het graag van u Thanks en een fijne week :thumbs:
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Spuitbus op kleurnummer

Post by Wilf »

Kwam je nou uit Utrecht of omgeving? Kalmijn en Van Meurs.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: Spuitbus op kleurnummer

Post by Jeroen_Sp »

FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Spuitbus op kleurnummer

Post by FritsVrolijk »

Dank Heren ik ga contact zoeken met deze bedrijven :thumb:


En jeb kom uit Utrecht en dat als Rotterdammer zucht
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Spuitbus op kleurnummer

Post by Wilf »

Kalmijn & Van Meurs hebben voor mijn 68 jaar oude, in de jaren 90 overgespoten wagen de kleur gemengd aan de hand van een onderdeel dat ik aan ze heb gegeven. Ze hebben bij zonnig weer de kleur zo goed mogelijk geëvenaard en dat hebben ze verdomd goed gedaan. De spuitbus die ze leveren heeft een zeer brede nozzle (zeer breed en gelijkmatig waaierpatroon) waardoor een complete spuitleek zoals ik alsnog een vrij net resultaat kreeg. Ik had alleen niet 2K gespecificeerd dus heb ook een blanke lak meegenomen.

Voor een custom gemengde spuitbus vragen ze een alleszins schappelijke prijs en ik kreeg een A4 mee met alle kleurverhoudingen zodat ik de volgende keer zo weer dezelfde kleur kon bestellen. Echt top.
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Spuitbus op kleurnummer

Post by FritsVrolijk »

Wilf wrote: Tue Jul 11, 2017 3:11 am Kalmijn & Van Meurs hebben voor mijn 68 jaar oude, in de jaren 90 overgespoten wagen de kleur gemengd aan de hand van een onderdeel dat ik aan ze heb gegeven. Ze hebben bij zonnig weer de kleur zo goed mogelijk geëvenaard en dat hebben ze verdomd goed gedaan. De spuitbus die ze leveren heeft een zeer brede nozzle (zeer breed en gelijkmatig waaierpatroon) waardoor een complete spuitleek zoals ik alsnog een vrij net resultaat kreeg. Ik had alleen niet 2K gespecificeerd dus heb ook een blanke lak meegenomen.

Voor een custom gemengde spuitbus vragen ze een alleszins schappelijke prijs en ik kreeg een A4 mee met alle kleurverhoudingen zodat ik de volgende keer zo weer dezelfde kleur kon bestellen. Echt top.
Bedankt ik zal spoedig even langs gaan bij dit bedrijf


En wat is een redelijke prijs ben wel benieuwd wat jij redelijk vindt haha :)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Spuitbus op kleurnummer

Post by Wilf »

Volgens mij was ik 30 euro kwijt voor een volle bus waarin zij uren hebben zitten om in de zon kleur te matchen met mijn auto-onderdeel. Dat vind ik zeker niet duur.
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Spuitbus op kleurnummer

Post by silentchaos »

FritsVrolijk wrote: Mon Jul 10, 2017 11:25 pm Dank Heren ik ga contact zoeken met deze bedrijven :thumb:


En jeb kom uit Utrecht en dat als Rotterdammer zucht
Als Hagenees noem ik dat een vooruitgang :D ;)
FritsVrolijk
Posts: 1671
Joined: Sat May 06, 2017 7:19 pm

Re: Spuitbus op kleurnummer

Post by FritsVrolijk »

Ja mooi het blijft fijn dat wij het in Rotterdam verdienen zodat ze in DenHaag het weer over de balk kunnen gooien
smokey
Posts: 5125
Joined: Wed Apr 14, 2004 8:42 pm

Re: Spuitbus op kleurnummer

Post by smokey »

FritsVrolijk wrote: Tue Jul 11, 2017 5:12 pm Ja mooi het blijft fijn dat wij het in Rotterdam verdienen zodat ze in DenHaag het weer over de balk kunnen gooien
:lol:
Post Reply