Vaak eindigt het zo...

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Vaak eindigt het zo...

Post by thunderbuick »

Valt mee toch, ik heb er eentje staan de dik 25 jaar geleden is geïmporteerd uit Amerika en hier nog steeds niet rondrijd, nog steeds klokgaaf overigens
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Vaak eindigt het zo...

Post by Wilf »

Zolang je een goede stallingsplek hebt… Mijn project komt ook wel een keer af. Er is meer in het leven dan oud ijzer. Voor mij althans.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Vaak eindigt het zo...

Post by thunderbuick »

Een klassieke amerikaan maakt het leven compleet om te beseffen dat je naast werken, de vaste lasten en de belastingen ook iets verdiend hebt wat helemaal van je zelf is, zijn waarde houd en zelfs stijgt in waarde.
De rest van waarde waar je wat mee kunt of nodig hebt blijft de staat aan en van plukken, zelfs ongebruikt.
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: Vaak eindigt het zo...

Post by mercury1970 »

thunderbuick wrote:Een klassieke amerikaan maakt het leven compleet om te beseffen dat je naast werken, de vaste lasten en de belastingen ook iets verdiend hebt wat helemaal van je zelf is, zijn waarde houd en zelfs stijgt in waarde.
De rest van waarde waar je wat mee kunt of nodig hebt blijft de staat aan en van plukken, zelfs ongebruikt.
Vertel dat maar aan de bezitters van een klassieke amerikaan die geen 40 jaar oud is..... :cry:
Touchwood
Posts: 273
Joined: Sun Dec 16, 2012 1:58 pm

Re: Vaak eindigt het zo...

Post by Touchwood »

Een klassieke Amerikaan in goede staat houden is ook niet gratis...
vettemartin
Posts: 113
Joined: Tue Jun 24, 2008 7:13 pm

Re: Vaak eindigt het zo...

Post by vettemartin »

thunderbuick wrote:Een klassieke amerikaan maakt het leven compleet om te beseffen dat je naast werken, de vaste lasten en de belastingen ook iets verdiend hebt wat helemaal van je zelf is, zijn waarde houd en zelfs stijgt in waarde.
De rest van waarde waar je wat mee kunt of nodig hebt blijft de staat aan en van plukken, zelfs ongebruikt.
Er komt een tijd dat ze ook nog aan je bezitten gaan plukken...
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: Vaak eindigt het zo...

Post by thunderbuick »

Dan gaat het van naam af en/of op export want daar heeft het wel waarde, net als het spul waar nu allemaal regeltjes aan gehangen zijn:opgeruimd, en export, was er aan gehecht maar niet mee getrouwd en verdom het nou eenmaal om de staat te spekken met een hobby terwijl anderen veelal subsidie krijgen of een bijdrage via andere weg voor hun hobby waar ik ook al aan mee betaal.(Wielrennen, voet bal, verenigingen enz enz.)
Tot de tijd dat ze niet aan de oudere klassiekers pulken neem ik het er van.
Post Reply