amerikaan gespot

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
jeroen.68coro
Posts: 5
Joined: Mon May 26, 2014 7:46 pm

Re: amerikaan gespot

Post by jeroen.68coro »

Heb mezelf f ff aangemeld. Zit eigenlijk altijd op t nederlandse em duitse moparforum :oops: ,

Yep. Die coronet die je wel eens in breda en zevenbergen zie rijden is van mij, rij er weleens mee naar mn werk in breda via zevenbergen,

Haal daar altijd een collega op die in zevenbergen woon.


Gr jeroen.
Bigfoot
Posts: 23
Joined: Wed Jul 13, 2011 6:07 pm

Re: amerikaan gespot

Post by Bigfoot »

He' bukker .

Welkom.
jeroen.68coro
Posts: 5
Joined: Mon May 26, 2014 7:46 pm

Re: amerikaan gespot

Post by jeroen.68coro »

Ben al een aantal keer in Herten geweest , dus je kan mn coronet daar wel hebben gezien

Of die van Martin Zinn, de broer van Oliver Zinn , Oliver is de eigenaar van moparshop duitsland.
jeroen.68coro
Posts: 5
Joined: Mon May 26, 2014 7:46 pm

Re: amerikaan gespot

Post by jeroen.68coro »

Hee. Grootvoet runner. :D
Bigfoot
Posts: 23
Joined: Wed Jul 13, 2011 6:07 pm

Re: amerikaan gespot

Post by Bigfoot »

Kan geen foto plaatsen Bukker. Sorry.
RISL
Posts: 91
Joined: Tue Jun 21, 2011 9:47 pm

Re: amerikaan gespot

Post by RISL »

Nee, geen feest, vind het gewoon een schitterende auto in één van de mooiste kleurstellingen die er is en zou er graag meer over weten, ook over die Duitse wagen.
Heb even nagekeken, degene die ik destijds in Herten heb gezien, staat op Duits kenteken, dus dat zal dan wel die van Martin Zinn zijn.

Zijn het replica's van de Dick Landy-wagens? Of zijn ze (of één van beide) ook door Dick Landy gebruikt?
Heb je wellicht zin om eens een fotoshoot te doen?

Bij deze nog een foto van die Duitse Dick Landy-Dodge tijdens z'n warming up ;)
Heb er wel meer van zulke, hij was behoorlijk serieus met z'n burn-out voor iedere run.

Image


Mochten er hier trouwens mensen zijn die ook in Herten waren: ik heb heel wat foto's gemaakt van heel wat wagens, dus als je een foto wilt hebben, pm me dan even wat je rijdt en je kenteken, dan stuur ik je de foto.
jeroen.68coro
Posts: 5
Joined: Mon May 26, 2014 7:46 pm

Re: amerikaan gespot

Post by jeroen.68coro »

Bijde zijn replica's.
Zit wel wat verschil in de coronets, t grootste verschil is dat die van martin helemaal is bestickerd.
T rood en blauw , die van mij was wat meer werk, die heb ik helemaal gespoten, en de stickers op mn voorschermen zitten omder de blanke lak.
Verder andere velgen en motorkap.
Wat voor motor er bij Martin in zit weet ik niet, maar zal wel een dikke zijn, aangezien zijn broer in t moparspul handeld .
In mijn coronet ligt een 528 cui ' six-pack, met 4-speed. 3.55 met sper.
Heb de coronet al ruim 20 jaar, hij was ooit rood met 318 erin en heb m toendertijd geroolen met een nissan 100NX.
Toen 9 jaar elke dag mee gereden op gas. En 7 jaar gedaan over de resto in mn vrije tijd (en tusentijds mn huis gebouwd)
Rij er nu een jaartje of 4 mee in de rond. Eerst met een 452 die in belgie is gebouwd bij toenmalige sixpack.
En daarna de 528 die er nu in ligt , overgenomen van Sander (Bigfoot hier op t forum). Sander heb een hele mooie RoadRunner in een bepaalde kleurenstelling :D :D :D ,
En mijn. Ollega uit zevenbergen is met een 68 barracuda bezig (complete resto) en die gaat de kleuren krijgen van 5&50

Word wegleen mooi setje zo met 3 replica's uit 68, 68 en 69.
RISL
Posts: 91
Joined: Tue Jun 21, 2011 9:47 pm

Re: amerikaan gespot

Post by RISL »

Ik vind 'm schitterend, ben ook benieuwd naar die Road Runner en die Barracuda. De 5&50-livery is ook erg mooi.
Mochten jullie ook wat mooie foto's willen van de auto's, dan hoor ik graag van jullie. Dan houden jullie een paar gave foto's over en ik kan ik je auto eens van dichterbij bekijken ;)
Nu zie ik je wel eens in Zevenbergen en een enkele keer op de Backer en Ruebweg in Breda.

Ik ben zelf vrij actief met fotograferen van (met name historische) racewagens en replica's daarvan, vandaar mijn interesse :)
Zou er dan graag mijn Buell naast zetten voor een paar gave foto's.
jeroen.68coro
Posts: 5
Joined: Mon May 26, 2014 7:46 pm

Re: amerikaan gespot

Post by jeroen.68coro »

Maken we wel een keer een afspraak. Foto's maken mag altijd. Geen enkel probleem.
RISL
Posts: 91
Joined: Tue Jun 21, 2011 9:47 pm

Re: amerikaan gespot

Post by RISL »

Heel graag, we houden contact. En mocht er eens een motorrijder een duim naar je opsteken in of rond Breda of Zevenbergen, dan ben ik dat (waarschijnlijk dan, aangezien er meer motorrijders met duimen rond rijden in deze buurt ;) ).
Last edited by RISL on Wed May 28, 2014 10:56 am, edited 2 times in total.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: amerikaan gespot

Post by BigBlockMopar »

Ik weet dat motorrijders als donors gezien worden soms, maar ben jij echt de enige nog maar met een duim daar in de regio? :o
60_caddy_martijn
Posts: 1144
Joined: Wed Aug 04, 2004 5:31 pm

Re: amerikaan gespot

Post by 60_caddy_martijn »

haha :D

Niet te hopen. Lijkt me vrij kut motorrijden zonder duimen. Glij je steeds van je stuur :)

Maar inderdaad gaaf ding hier boven!
RISL
Posts: 91
Joined: Tue Jun 21, 2011 9:47 pm

Re: amerikaan gespot

Post by RISL »

BigBlockMopar wrote:Ik weet dat motorrijders als donors gezien worden soms, maar ben jij echt de enige nog maar met een duim daar in de regio? :o
Toen ik het de laatste keer checkte wel ja... ;)
Ach, er zijn weinig motorrijders die een duimpje richting een auto.

Maar ik heb m'n post hier boven al aangepast :)
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: amerikaan gespot

Post by Bromgabber »

De Goorn, is van lastride.nl

Image
Image
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: amerikaan gespot

Post by Detroitsteel »

Een paar spotjes op een Dunlop goeden doelen gebeuren waar ik zelf ook aan deel nam...

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

En die van mij dan :D

Image
Post Reply