make that the cat wise

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: make that the cat wise

Post by gerrutcamaro »

wel in verband met dit topic, altijd goed voor een 'make that the cat wise' voertuig :mrgreen:
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: make that the cat wise

Post by takel »

Al jaren hoor ik niets anders dan slechte dingen over jet cars maar ze bestaan nog steeds.. Je begrijp dan toch niet dat ze kunnen blijven bestaan :?:
Remi
Posts: 276
Joined: Wed Nov 16, 2011 6:48 pm

Re: make that the cat wise

Post by Remi »

Ik geloof ook nooit dat alle auto's die bij jetcars staan nou zo slecht zijn, of ze moeten daar op geselecteerd worden :lol:

Maar die lui hebben een heel snel wisselende voorraad, verkopen dus veel auto's voor niet te veel en dan heb je het natuurlijk al snel gedaan.
APK keuren zonder voertuig heeft hun imago ook niet echt goed gedaan :D
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: make that the cat wise

Post by mikus »

Omdat er altijd mensen blijven denken met hun portefeuille ipv de hersenmassa.
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: make that the cat wise

Post by takel »

mikus wrote:Omdat er altijd mensen blijven denken met hun portefeuille ipv de hersenmassa.
Oke maar er zijn ook dingen gebeurd die volgens de wet niet mogen, meeste bedrijven worden dan de nek om gedraaid.
mikus
Posts: 211
Joined: Thu May 10, 2012 11:14 am

Re: make that the cat wise

Post by mikus »

Klopt inderdaad maar als je meer verkoopt als er boetes binnen komen. ;-)
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: make that the cat wise

Post by willem »

Jetcars vraagt niet veel voor hun waqens, ze hebben een groot aanbod en vaak leuke dingen staan voor niet al te veel geld, je moet gewoon goed kijken wat je koopt of als je er zelf geen kijk op hebt iemand meenemen die er wel verstand van heeft, net zoals je dat bij alle andere autohandelaren ook moet doen.
Noem eens een autobedrijf met echt eerlijke verkopers en waar nog nooit een klacht over geweest is.

Jetcars heeft een slechte naam maar ik denk dat dat vooral komt omdat iedereen elkaar maar na loopt te papagaaien, kneuzen die er
een autootje met een jaar apk kopen voor een paar meijer en dan achteraf gaan lopen klagen dat ie er van binnen uit ziet of er een baviaan in heb leggen jonken.

Ik heb geen aandelen Jetcars.
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: make that the cat wise

Post by graad »

Helemaal mee eens willem
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: make that the cat wise

Post by Bromgabber »

Ik ook, zie vaak genoeg mensen bij ons ook die een auto kopen voor niet veel maar wel zeuren of ditjes en datjes achteraf..
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: make that the cat wise

Post by Wilf »

Mwah, ik heb verhalen gelezen over papier maché in kokerbalken met daarover een dikke laag teer of bagger om te camoufleren en dat soort fratsen. Je kan niet alles controleren aan een auto, dus al ben je extra voorzichtig, die weggehaalde airbag mis je dan pas als het met kledinghanger gemaakte tie rod end breekt in de bocht op de snelwegafrit.

Ik heb een keer mijn Kadett bij een, volgens de buurt, goede en goedkope Turkse garage gebracht voor de APK. Er moest van alles vervangen worden. Ik heb toch maar betaald maar kwam er het jaar later bij een echte garage achter dat er allerlei goede onderdelen verwijderd waren (o.a. remblokken, bekabeling onder de wagen, ze hadden er grijze pvc-buis voor in de plaats gehangen et cetera). Het was echt een zootje... Ik kan mij indenken dat Jet Cars net zo werkt...
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: make that the cat wise

Post by Lennard »

ben een keer bij jet cars wezen kijken voor een goedkoop auto'tje . . .

was net een sloperij maar dan met de wielen en dergelijke er nog op :P
denk aan oude afgetrapte auto's, ramen die open staan ( in de regen ) auto's waarvan onderdelen al af zijn gehaald, en dat soort dingen.

Ik geloof ook niet dat alle auto's die ze hebben slecht zijn hoor, maar tis wel zo'n bedrijf waar alle dealers hun inruil rommel dumpen

Groeten Lennard
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: make that the cat wise

Post by Jeroen_Sp »

en dan te denken dat ze bij jetcars alle meuk ook een keer moeten verkopen, want anders blijft het bedrijf niet bestaan, en zo alles toch weer de roulatie in komt....
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: make that the cat wise

Post by Supervaags »

Ben er een keer geweest op een groot terrein waar in het midden een half gesloopt/ingestort pand stond. In een gedeelte wat nog heel was stond een tafel met alle sleutels her en der verspreid, eromheen stonden veel gekleurde medelanders zich erg druk te maken :P .

Auto's stonden er inderdaad 'niet zo florissant' bij :D

Leuk om te zien, maar niks gekocht :) .
willem
Posts: 1244
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:59 am

Re: make that the cat wise

Post by willem »

Ik ken ook een paar mensen die hebben bij Jetcars voor niet al te veel geld een autootje gekocht, ze werden belachelijk gemaakt en er werd geprobeerd ze bang te maken met verhalen over kartonnen kokerbalken en houten zuigers maar ze hebben lang probleemloos plezier gehad van hun goedkope Jetcars wagentjes.

Iedereen kent vast ook wel verhalen van bij een echte Boevag garage voor de hoofdprijs gekochte wagens met echte Bovag garantie er op die een kat in de zak bleken te zijn, maar dan een dure kat.
Robbie
Posts: 2184
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:19 pm

Re: make that the cat wise

Post by Robbie »

En weer OT: voor de Caprice allesweters onder ons, is dit een echte 79er?
Heeft overdrive, en dat hadden ze toen nog niet, dacht ik?

Deze dus...
Post Reply