Weinig gelopen...

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Weinig gelopen...

Post by Detroitsteel »

Buitenkansjes... :eek:

boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: Weinig gelopen...

Post by boyanka »

:o onbegrijpelijk
Cadillacfreak
Posts: 200
Joined: Thu Oct 07, 2010 11:50 am

Re: Weinig gelopen...

Post by Cadillacfreak »

Prachtig!
Remon.
Posts: 960
Joined: Wed Sep 26, 2012 9:25 am

Re: Weinig gelopen...

Post by Remon. »

Echt geweldig dit. Reken maar dat het voor een hoop geld weg gaat, dus een buitenkansje zou ik het niet 1,2,3 noemen ;)

Het is natuurlijk erg bijzonder, maar dat was het in 1996 ook al toen de dealer dicht ging. Die vent spaarde gewoon spiksplinternieuwe auto's :eek:
oldsv8diesel
Posts: 372
Joined: Wed May 02, 2012 12:31 pm

Re: Weinig gelopen...

Post by oldsv8diesel »

hoe kan dat zo lang staan heh, ik kom ook wel eens wat leuks tegen, maar dan is 70.000km voor een auto uit 1979 uniek, veel unieker vind ik ze nooit in ons landje haha :lol:
Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Weinig gelopen...

Post by Rob Rules »

oldsv8diesel wrote:hoe kan dat zo lang staan heh, ik kom ook wel eens wat leuks tegen, maar dan is 70.000km voor een auto uit 1979 uniek, veel unieker vind ik ze nooit in ons landje haha :lol:
Ik weet nog wel een hoop Reo's te staan, meeste niet meer dan 100 a 200 mijl gelopen.
Wel in slechtere staat, maar ook uniek :D
Olds76
Posts: 158
Joined: Wed Dec 28, 2011 5:23 pm

Re: Weinig gelopen...

Post by Olds76 »

oldsv8diesel wrote:hoe kan dat zo lang staan heh, ik kom ook wel eens wat leuks tegen, maar dan is 70.000km voor een auto uit 1979 uniek, veel unieker vind ik ze nooit in ons landje haha :lol:
En toch kun je mazzel hebben. Mijn Cutlass Supreme is van '76 en heeft nu zo'n 54000 mijl gelopen. Onderhoudspapieren van jaaaaren terug met een logisch verloop, de originele dealerrubbermatten er nog in en niet versleten, de pedaalrubbers en het tapijt niet versleten, de bekleding goed en de deurpanelen prima, het stuurwiel zonder slijtageplekken, het originele gereedschap (krik, wielsleutel) en de kofferbakmat er nog in en de hele auto nog schadevrij ook. Alleen de achterbumper begint wat roestpikjes te vertonen, twee kunststof bumperfillers hebben verouderingsscheurtjes en het vinyldak heeft eigenlijk z'n beste tijd gehad maar ja, het is ook niet nieuw meer (eerst maar weer even sparen)....wel de originele motor, nooit op gas gelopen en loopt als een zonnetje, olieverbruik nagenoeg nihil, gewoon zoals het hoort en geen carterdruk. Originele radio erin en een puntgaaf dashboard. De dealertag nog op het kofferdeksel...wel heb ik een paar jaar geleden de carburateur vervangen door een nieuwe, de oude was compleet verweerd.
Vorig jaar de wagen wel laten spuiten (originele kleur laten maken), de lak werd echt oud. Zodoende kwamen we er ook achter dat de auto schadevrij was. Zelfs de fabrieksstickers met "76" erop zitten nog onder de bekleding van beide deuren. Sowieso vrijwel alle fabrieksstickers zijn nog aanwezig en in redelijk tot goede staat. De laatste keer dat deze Olds een lasapparaat van dichtbij heeft gezien was in 1976.
De auto rijdt gewoon nog als een jonge wagen, geen enkel gerammel of bijgeluid.
"Nooooit weer wegdoen" zei de spuiter

Dus...toch kun je mazzel hebben. :)
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Re: Weinig gelopen...

Post by themidnightcruiser »

Ik heb hier in een boek een '70 Plymouth Cuda staan met 12 originele miles op de teller.
Maar ja, zegt niks. Als je bulkt van het geld en je gooit er $150.000 tegenaan kun je hem klokgaaf restaureren en een nieuwe teller monteren.
Post Reply