Chevy 3100 bj 1950.

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

Hey .....

Volgende tijdrovende project. Denk dat jullie het wel raden .....idd het kabelboompjeπŸ˜…πŸ˜¬ alle kabels even uitpluizen. Gelukkig is alles gemerkt.


Image

Image

Zekeringskast uit het oog monteren. Overbodige kabels er tussen uit halen. En dan alles naar de juiste locatie brengen zo ver als mogelijk.

Image

Image

Image

Ook de kabels zo veel mogelijk uit het zicht wegwerken. Dus nee .... niet even door het brandschot boren maaar .....

Image

Image

Even door de zijkant heen en onder de vloer er weer uit πŸ˜‰

Image

Image

Image

Image

Zie je straks niet zo veel meer van πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ en van hier uit verder verdelen.

Tussen door ook nog even een achterasje gescoord. Een 10 bolt 8,5” sper as 😍.

Image

Mn secret project begint ondertussen ook vorm te krijgen...

Image

maar daar later meer over πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Tot de volgende!!!!! Laterrrrrrrr
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

Hey .....

Volgende tijdrovende project. Denk dat jullie het wel raden .....idd het kabelboompjeπŸ˜…πŸ˜¬ alle kabels even uitpluizen. Gelukkig is alles gemerkt.


Image

Image

Zekeringskast uit het oog monteren. Overbodige kabels er tussen uit halen. En dan alles naar de juiste locatie brengen zo ver als mogelijk.

Image

Image

Image

Ook de kabels zo veel mogelijk uit het zicht wegwerken. Dus nee .... niet even door het brandschot boren maaar .....

Image

Image

Even door de zijkant heen en onder de vloer er weer uit πŸ˜‰

Image

Image

Image

Image

Zie je straks niet zo veel meer van πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ en van hier uit verder verdelen.

Tussen door ook nog even een achterasje gescoord. Een 10 bolt 8,5” sper as 😍.

Image

Mn secret project begint ondertussen ook vorm te krijgen...

Image

maar daar later meer over πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Tot de volgende!!!!! Laterrrrrrrr
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

Hello everyone and welcome to my vlog.

En nee the cable story isn’t over yet. Dus ik zie nog steeds veel kleurtjes en draadjes, dus weinig nieuws te melden. Sorry guys πŸ˜…

Tot de volgende dan maar met hopelijk meer vooruitgang en misschien weer wat leerzaams!!!!

Lateeeeeeerrrrrrrr
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

Hoi allemaal en welkom op mijn blog.

Tempo ligt er een beetje uit door mijn persoonlijke toestand. Maar nog bezig met mijn mooi gekleurde spaghetti. Idd het draadboomverhaal. Steeds meer vordering.
Veel proberen en doormeten.

Image

Gisteren stond er weer een mooi pompwagentje met spullen op mij te wachten!! Weer een mooie zending vanuit Amerika. Van het mooie bedrijf Summit racing equipment.

Image

Image

Mooie vierlink voor de achteras van ridetech.

Image

Power brake booster voor onder de cabine, powersteering pomp van tuffstuff, en al een aantal spullen van lokar. Oa gaspedaal, pedal pads voor de pedalen, gaskabel, en snelheidsmeterkabel.

Image

Image

Mooie spullen om inde loop van de tijd mee aan de slag te gaan. En !!!! Een gratis petje en shirt met natuurlijk de voorwaarde dat ik hun hier even zou noemen 🀣🀣🀣

Ook een ontwerp gemaakt voor de nieuwe keuken van stichting JBG. Een amerikaanse look er aan gegeven.


Image

Image

Tot zo ver weer even. Tot de volgende !!!

Laterrrrrrr!!!!
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

Hallo allemala

Weer even bezig met mn mysterie project. Dat betekent voor nu frezen met kleine frees 🀣🀣🀣🀣🀣

Image

Mooi geleide rail erbij πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻πŸ’ͺ🏻🀣🀣🀣

Image

En gaan met die 🍌

Image

Perfect afzuigsysteem

Image

Dus alles dik voor elkaar. En klussen maar πŸ‘πŸ»

Morgen weer een mooi pakket uit de states. Ben benieuwd. Jullie ook ?

Tot de volgende dan maar weer.

Latttteeerrrrrrrr
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

Dag allen en welkom terug op mijn blog.

Vandaag in zo verre het elektra aangesloten wat aangesloten kan worden. En het werkt en geen kapotte zekeringen. Maar nu … is jullie nieuwsgierigheid erger geworden en benieuwd naar wat ik ontvangen heb ?

Ik zal jullie wat vertellen…. Het was geen 1 pakket maar 2!!!! Onverwachts een pakket wat eerder binnen kwam dan verwacht. Altijd leuk.

Pakket 1 is mijn universele under dash airco van gcfix. Geheel compleet met unit aircopomp, radiateur, condenser, en alle koppelingen en bevestingsmaterialen.

Image

Image

Image

Image

Image

En pakketje 2 is mijn complete airride set van airbagit

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Het leek net sinterklaas of kerst in hartje zomer.
Dus weer heel wat te klussen komende tijd. Ik hou jullie weer op de hoogte! En zoals altijd .. tot de volgende

Laterrrr
rene74monte
Posts: 4622
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by rene74monte »

jezus man , heb je de lotto gewonnen of zo ?
custom880
Posts: 29
Joined: Fri Oct 28, 2011 8:20 am

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by custom880 »

Inderdaad, flink aan het investeren! Ziet er wel top uit allemaal hoor, benieuwd wat t gaat worden.

Doe je wel nog wat om die draad doorvoeren heen, zoals een doorvoer rubber? Anders duurt t niet lang voordat de elektra ellende begint :p
hemi
Posts: 633
Joined: Sun May 02, 2010 7:52 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by hemi »

Haha je pakt het wel grondig aan.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

rene74monte wrote: ↑Wed Jul 21, 2021 6:25 am jezus man , heb je de lotto gewonnen of zo ?
Was het maar zo’n feest πŸ₯³.
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

custom880 wrote: ↑Wed Jul 21, 2021 11:13 am Inderdaad, flink aan het investeren! Ziet er wel top uit allemaal hoor, benieuwd wat t gaat worden.

Doe je wel nog wat om die draad doorvoeren heen, zoals een doorvoer rubber? Anders duurt t niet lang voordat de elektra ellende begint :p
Jazeker. Alles word goed en grondig ingepakt πŸ‘πŸ»
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

Hallo allemaal weer en welkom terug op mijn blog.

Even van de gekleurde spaghetti naar het pre-monteren van mijn airco. Het gaat me wel mijn handschoenenkastje kosten maar het oog wil ook wat en dus zoveel als mogelijk weg werken.

Image

Image

Image

Mooie roosters voor onder het Dashboard gevonden.

Image

Alles is nu tijdelijk aangesloten en het werkt. Mantelbuis als leiding gebruikt.

Image

Ook voor de voorruit passend materiaal gevonden.

Image

Ook een plaatje gemaakt om de knoppen in vast te maken. Van karton een mal gemaakt en daarna van staal.


Image

Image

Image

Nu moeten de slangen nog aangesloten worden aan de aircopomp en radiateur. Dit kan alleen later. De rest word nog netjes afgewerkt maar dat zien jullie later.

Mijn secret project. …. Dit is 1 van de eindresultaten

Image

Image

Image

Image

Image

Hemel zelf ontworpen, gemaakt en beplakt met skai-leer. Dat is dus mijn secret project. Hey bekleden van interieur panelen. Zoals de deurpanelen, kickpanelen, onder het dashboard tegen de firewall en achter de bank over de tank. Heb nog meer klaar maar dat zien jullie in het eindresultaat. Of willen jullie het eerder zien?

Ik hoor het wel. Tot de volgende !!

Laterrrr
SRB12
Posts: 839
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by SRB12 »

Ziet er netjes uit. Geinig ding ook die airco. Werkt dat een beetje goed?
Indianjohn
Posts: 193
Joined: Sun May 09, 2021 3:27 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Indianjohn »

Ziet er echt top uit, zo zie je maar waar je eindigt als je de topic start met de vraag over een motor swap :eek:
Coppertje
Posts: 124
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Chevy 3100 bj 1950.

Post by Coppertje »

Indianjohn wrote: ↑Sun Aug 01, 2021 10:48 pm Ziet er echt top uit, zo zie je maar waar je eindigt als je de topic start met de vraag over een motor swap :eek:
Hahahahaha inderdaadπŸ˜…
Post Reply