Chevy G30 1995
Chevy G30 1995
In Belgie een Chevy G30 gekocht.
De bedoeling is om er een hobby/camper/survival busje van te maken.
Dakrek en lier zitten er al op en de Chevy is helemaal origineel verder maar na 25 jaar zit er wel laswerk aan.
Binnenkort maar eens naar cranenbroek om daar een lasapparaat te kopen.
Suggesties en tips zijn altijd welkom
De bedoeling is om er een hobby/camper/survival busje van te maken.
Dakrek en lier zitten er al op en de Chevy is helemaal origineel verder maar na 25 jaar zit er wel laswerk aan.
Binnenkort maar eens naar cranenbroek om daar een lasapparaat te kopen.
Suggesties en tips zijn altijd welkom
-
- Posts: 394
- Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm
Re: Chevy G30 1995
TIP:Er geen grote ramen in plaatsen.
gr
gr
Re: Chevy G30 1995
Ik ga geen extra ramen plaatsen
Er zitten al 2 grote ramen in.
Er zitten al 2 grote ramen in.
-
- Posts: 4630
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Chevy G30 1995
inderdaad , en die dichte achterdeuren moet je ook houden , die zie je niet veel
Re: Chevy G30 1995
rene74monte wrote: ↑Wed Jun 24, 2020 9:32 pm inderdaad , en die dichte achterdeuren moet je ook houden , die zie je niet veel
Is dat origineel?
Re: Chevy G30 1995
Lassen, tip van flip : HBM 200 CI MIG Inverter
https://www.hbm-machines.com/producten/ ... gJtavD_BwE
Stoere bus, is dat een 4x4 ??
https://www.hbm-machines.com/producten/ ... gJtavD_BwE
Stoere bus, is dat een 4x4 ??
-
- Posts: 4630
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Chevy G30 1995
ja , is wel origineel
Re: Chevy G30 1995
Helaas geen 4x4, misschien ga ik dat later nog inbouwen.Grasmusen wrote: ↑Wed Jun 24, 2020 10:24 pm Lassen, tip van flip : HBM 200 CI MIG Inverter
https://www.hbm-machines.com/producten/ ... gJtavD_BwE
Stoere bus, is dat een 4x4 ??
Nu liggen er modderbanden op de achteras en er zit een lier op.
Re: Chevy G30 1995
De bodemplaat is aardig gedeukt en verroest.
Ik zit er aan te denken om hem compleet te vervangen maar ik kan geen complete vinden, zijn die wel beschikbaar?
Verder zie ik ook geen lasnaden, alleen maar kit.
Is het mogelijk dat de bodemplaat aan maar vastgekit is of moet hij nog ergens gelast zijn?
Ik zit er aan te denken om hem compleet te vervangen maar ik kan geen complete vinden, zijn die wel beschikbaar?
Verder zie ik ook geen lasnaden, alleen maar kit.
Is het mogelijk dat de bodemplaat aan maar vastgekit is of moet hij nog ergens gelast zijn?
-
- Posts: 4630
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Chevy G30 1995
denk dat je het beste een donorbus op de kop kunt tikken
Re: Chevy G30 1995
De handrem werkt niet zoals het moet.
Als ik het pedaal intrapt blijft hij niet hangen, de handrem komt dus gelijk weer los.
Ik heb geen idee hoe dat systeem werkt en ik kom er niet makkelijk bij.
Moet ik alles gaan demonteren of is er een andere oplossing voor?
Als ik het pedaal intrapt blijft hij niet hangen, de handrem komt dus gelijk weer los.
Ik heb geen idee hoe dat systeem werkt en ik kom er niet makkelijk bij.
Moet ik alles gaan demonteren of is er een andere oplossing voor?
-
- Posts: 4630
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Chevy G30 1995
als je hem trouwens op camperkenteken wilt zetten moet je aan aardig wat regeltjes voldoen
Re: Chevy G30 1995
Ik ga hem op vrachtwagenkenteken zetten.
Met een G30 zou dat mogelijk moeten zijn.
Met een G30 zou dat mogelijk moeten zijn.
-
- Posts: 4630
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Chevy G30 1995
aha , ok , dat zou best kunnen ja , is dat goedkoper dan ?
Re: Chevy G30 1995
Ja afhankelijk van de euro norm tussen de 40 en 50 euro in de maand.
Je moet er alleen voor zorgen de het cabine gedeelte kleiner is dan het vracht gedeelte.
Je moet er alleen voor zorgen de het cabine gedeelte kleiner is dan het vracht gedeelte.