Chevy G30 1995
Re: Chevy G30 1995
Gaat niet snel maar wel goed.
Velgen van de achteras laten poedercoaten en nieuwe General Grabbers AT3 banden besteld.
Maar ik moet wat dingen vervangen die ik nieuw niet kan vinden, misschien hebben jullie een idee.
Slangen en verdeelblok van de ruitensproeier, verdeelblok is gebroken en slangen verdroogd maar ik kan hier niks voor vinden.
Is er een andere wagen die dezelfde afmetingen gebruikt?
Een ander probleem is het 3e remlicht, de rubbers zijn verdroogd maar er is niks voor te vinden.
Zal ik zelf een pakking snijden of hebben jullie nog een andere optie?
Velgen van de achteras laten poedercoaten en nieuwe General Grabbers AT3 banden besteld.
Maar ik moet wat dingen vervangen die ik nieuw niet kan vinden, misschien hebben jullie een idee.
Slangen en verdeelblok van de ruitensproeier, verdeelblok is gebroken en slangen verdroogd maar ik kan hier niks voor vinden.
Is er een andere wagen die dezelfde afmetingen gebruikt?
Een ander probleem is het 3e remlicht, de rubbers zijn verdroogd maar er is niks voor te vinden.
Zal ik zelf een pakking snijden of hebben jullie nog een andere optie?
-
- Posts: 659
- Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm
Re: Chevy G30 1995
Dat ruitensproeierspul haal ik meestal bij een vijver-/aquarium speciaalzaak, die hebben dat soort slangetjes, verloop- en verdeelstukjes in allerlei soorten en maten... dat spul voor luchtpompjes werkt ook prima voor ruitensproeiers.
Die pakking kun je eventueel uit een stukje celrubber snijden wat ook gebruikt wordt als isolatie van airco's en dat soort apparaten, laatst nog een vergelijkbare afdichting gesneden uit een afvalstukje Armaflex wat ik gebruikt had als isolatie voor m'n campertje.
Die pakking kun je eventueel uit een stukje celrubber snijden wat ook gebruikt wordt als isolatie van airco's en dat soort apparaten, laatst nog een vergelijkbare afdichting gesneden uit een afvalstukje Armaflex wat ik gebruikt had als isolatie voor m'n campertje.
Re: Chevy G30 1995
Weet iemand nog een handige manier om de ABS module te ontluchten?
Dat ding zit tegen de onderkant van de vloer dus ik kom niet bij de ontluchtingsnippels.
Dat ding zit tegen de onderkant van de vloer dus ik kom niet bij de ontluchtingsnippels.
Re: Chevy G30 1995
Volgens mij door hem eerst rondom te ontluchten en dan remmen op grind of bladeren zodat de pomp in werking treedt en dan nogmaals rondom ontluchten.
Of volgens mij rondom opkrikken en in drive zetten en dan remmen dan zit er een verschil waardoor de pomp in werking zou moeren treden.
Google maar op YouTube naar abs bleed without scantool
Of volgens mij rondom opkrikken en in drive zetten en dan remmen dan zit er een verschil waardoor de pomp in werking zou moeren treden.
Google maar op YouTube naar abs bleed without scantool
Re: Chevy G30 1995
Ik had het dak strak geplamuurd maar door de hitte van de zon was het dak gaan werken en was de plamuur los gekomen.
Heb een partij staan vloeken zeg, ben er vorig jaar weken mee bezig geweest om alles netjes te krijgen.
Dus kon weer opnieuw beginnen maar dit keer heb ik plamuur gebruikt die elastisch blijft.
Gelijk weer in de loodmenie gezet en als het weer het toe laat gaat het komende week bedliner over heen.
Heb een partij staan vloeken zeg, ben er vorig jaar weken mee bezig geweest om alles netjes te krijgen.
Dus kon weer opnieuw beginnen maar dit keer heb ik plamuur gebruikt die elastisch blijft.
Gelijk weer in de loodmenie gezet en als het weer het toe laat gaat het komende week bedliner over heen.
Re: Chevy G30 1995
Ah dat is balen zeg! Hopelijk nu wel goed.
Re: Chevy G30 1995
Lekker bezig
Nog wel een vies hoekje te gaan
Nog wel een vies hoekje te gaan
-
- Posts: 4630
- Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm
Re: Chevy G30 1995
nou , dat paneel blijft niet lang zitten lijkt me , dat is toch geel lassen man :-) :-) heb je dat plaatwerk wel blank gemaakt ?
Re: Chevy G30 1995
Heerlijk dat commentaar van jourene74monte wrote: ↑Tue Sep 05, 2023 9:16 pm nou , dat paneel blijft niet lang zitten lijkt me , dat is toch geel lassen man :-) :-) heb je dat plaatwerk wel blank gemaakt ?
Ja alles blank gemaakt en daarna weer afgewerkt
Dat is wat je nu ziet.
Ik heb hem trouwens niet helemaal gelast.
Om de paar cm een hechtje gegeven en de rest met carrosseriekit vastgemaakt.
Het is geen dragend deel dus moet kunnen.