Classic shortbed stepside

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Re: Classic shortbed stepside

Post by Lennard »

je kan ook kijken of je die orginele stalen wielen in 17 inch kan vinden, volgens mij word dat aftermarket wel gemaakt.
Dan kunnen wel eventueel nog de chevy doppen enzo er op en ook meer keuze in banden enzo dan
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Classic shortbed stepside

Post by Corp »

Detroit steel wheels
R-RSR
Posts: 24
Joined: Sat Jan 11, 2020 12:14 pm

Re: Classic shortbed stepside

Post by R-RSR »

Inmiddels een lading onderdelen besteld, kan de C10 worden aangepakt. 17 inch velgen gevonden, wacht nog even op een indicatie wanner die arriveren in een container. Ook even bekijken welke banden het beste bij de rolomtrek van de originele banden In de buurt komen.

Das toch wel weer lachen met zo’n oude truck uit de VS. Heb spiegels besteld, maar daarvoor moeten de deurplaten eraf. Die zitten met popnagels vast. Dat gaat het jute niet overleven ben ik bang. Dus maar een grote koffieleverancier benaderd of ie ook drie zakken heeft met een grappig motief. Waarvoor ik die nodig heb............. om mijn interieur van een pickup te bekleden...... :roll: :roll: reactie...... wat moet ik me daarbij voorstellen ? Foto die kant op.......... had ie nog nooit gezien....... hij magazijn in, drie zakken (1 reserve) gevonden uit Honduras met leuke print.......... tientje incl. verzenden........ :) :)

Gr Ron
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Classic shortbed stepside

Post by rene74monte »

leuk dat er toch nog mensen zijn die wat moeite voor een ander doen , top
Grasmusen
Posts: 306
Joined: Mon Apr 29, 2019 9:31 pm

Re: Classic shortbed stepside

Post by Grasmusen »

Nu nog een foto deze kant op :)
R-RSR
Posts: 24
Joined: Sat Jan 11, 2020 12:14 pm

Re: Classic shortbed stepside

Post by R-RSR »

Grasmusen wrote: Mon Jun 22, 2020 6:34 pm Nu nog een foto deze kant op :)
Stonden op pag 2:

Image

Image

Als deze bekleding het niet overleefd heb ik in ieder geval een alternatief.

Gr Ron
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Classic shortbed stepside

Post by rene74monte »

de popnagels zijn ook niet heel handig
Coppertje
Posts: 126
Joined: Tue Oct 06, 2020 7:36 pm

Re: Classic shortbed stepside

Post by Coppertje »

R-RSR wrote: Mon Apr 27, 2020 10:24 am De C10 staat in een loods te wachten op de verscheping. Als ie hier is gaat hij meteen door naar Wateringen. Zal een ander draadje aanmaken van de aanpassingen naar wens.

Image


Gr Ron
Nice nice nice 👍🏻💪🏻
R-RSR
Posts: 24
Joined: Sat Jan 11, 2020 12:14 pm

Re: Classic shortbed stepside

Post by R-RSR »

Het heeft even geduurd, maar de C10 staat voor de garage.

Image

Uiteindelijk bleek er nog best veel te moeten gebeuren, had ik rekening mee gehouden, maar er waren enkele verrassingen naar aanleiding van de Amerikaanse huisvlijt…….. niks wat niet opgelost kon worden, maar het duurde wat langer omdat het prijstechnisch nog een beetje leuk moest blijven. Inmiddels veel geleerd van Hans (waarvoor dank :thumbs: ) mbt de Amerikanen en eigenlijk is het best logisch als je het snapt Tussendoor gaf de motor van de daily ook nog de geest dus in het C10 traject ook nog een motor van de daily bijna zelf gereviseerd en opgebouwd.

Ik moest even wennen aan de C10 wat betreft wegligging ivm de verlaagde Alfa en de verlaagde Mini R53 JCW met semislicks. Maar na een dag heerlijk cruisen voelde ik me prima thuis in de cabine. Rijksweg, provinciale wegen, lekker op het gemak, en genieten van de V8. Die hoor je overigens bijzonder goed. Snap nu dat de vorige eigenaar in Florida er een radio in heeft gezet met behoorlijk vermogen………..

De look vind ik prima zo, geen show winnaar, behoorlijk gebutst en gedeukt, maar wel goed in de blanke lak. Er is nog zat aan te doen, daar heb ik hem ook voor gekocht, het zelf sleutelen is voor mij ook een deel van de hobby. Verder wordt ie gewoon gebruikt als werkpaard, boodschappenauto enz.

Heb er ander stuur ingezet, zit nu prima.

Image

Image

De garage is nu wel maximaal gebruikt, maar het past (net)

Image

Gr Ron
Post Reply