81 Chevrolet Blazer K5

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
peipstra
Posts: 103
Joined: Sat Feb 26, 2011 9:45 pm

Re: 81 Chevrolet Blazer K5

Post by peipstra »

Vandaag nog wat kleine dingetjes gedaan.
Emissie sticker geplaatst. Accu er in. Wat bedrading verlegt. Wat schroefjes verwisseld voor Zwart.
Wilde ook de krik weer terug hebben, maar weer niet hoe die er in moet. Maak alleen maar weer krassen op m'n spatbord. 😡
Wat poetswerk.
Wel tevreden met het eindresultaat. 🙂
Zag wel dat er een goede was en poetsbeurt voor de rest van de auto nodig is.😄

Image

Image

Volgende klusje zal de balljoints draagarm rubbers en pitmanarm
Waarschijnlijk worden. Zeker de draagarm rubbers hebben volgens mij hun beste tijd gehad. Maar dat zal nog ff moeten wachten.
Zit ook met de gedachte te spelen om hem iets te verlagen,maar daar zal ik denk ik in de US spullen voor moeten bestellen.
grandmaster n
Posts: 393
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: 81 Chevrolet Blazer K5

Post by grandmaster n »

Ik zou 'm eerder wat verhogen (maar da's mijn smaak...)

gr
Kootje
Posts: 222
Joined: Sun Nov 18, 2018 8:50 pm

Re: 81 Chevrolet Blazer K5

Post by Kootje »

Ziet er echt superstrak uit, complimenten ! Lekker fris, geen fratsen, gewoon netjes. :thumbs:

Qua verhogen/verlagen zou ik hem zo laten, ik heb lage auto`s gehad, ik heb te hoge auto`s gehad, m`n Suburban C10 is qua hoogte en vering helemaal standaard maar wat een comfort en gemak levert dat op. Mijn te hoge blazer was onrijdbaar zonder niergordel of helm, ik heb een b kadett gehad waar m`n zelfgemaakte sidepipes over de grond sleepte, is ook niks. Ik kan dat orginele spul tegenwoordig wel waarderen moet ik zeggen.

Maar rijcomfort komt in vele smaken en smaken verschillen zoals iedereen weet. ;)
Post Reply