1989 Chevrolet Camaro RS

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by takel »

Wat een bende :D
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Renier »

Vandaag zwaar balen, kan niet aan de Camaro werken wegens omstandigheden. Dat is een dag minder die ik eigenlijk hard nodig had, dinsdag voor 5 uur moet ie namelijk eigenlijk al APK-waardig zijn. Ik heb morgen en overmorgen vrij genomen.
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Renier »

Gisteren vrij veel voor elkaar gekregen, alles overgezet en het nieuwe blok hangt er nu in. We kregen helaas nog geen vonken maar dat is waarschijnlijk slechts een kwestie van verder aansluiten (sowieso nog geen contact via het contactslot). Vandaag weer flink balen want alluwel ik de dag vrij heb genomen kunnen we niet aan de Camaro meer werken en word de rest verschoven naar zaterdag.

Image
Image
Image
Image
Image
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Jeroen_Sp »

gaat de goede kant op. Waar in Eindhoven woon je ongeveer?
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Renier »

Jeroen_Sp wrote:gaat de goede kant op. Waar in Eindhoven woon je ongeveer?
Ik woon in Aalst, net buiten Eindhoven.
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Jeroen_Sp »

ah, das bekend. Ik heb heel lang gesleuteld in een loods in waalre, welke helaas net weg is.
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Renier »

Leuk! De pret met verzekeringsmaatschappijen is overigens begonnen, ASR heeft de auto geweigerd.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by sjak_brak »

Centraal beheer neemt zowat alles en iedereen aan...
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by gerrutcamaro »

rialto ook :D
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Renier »

Vandaag weer verder gewerkt, onder de auto zit alles weer zoals het hoort, nu nog een gedeelte van het motorcompartement. Helaas lukt het alsnog niet om de motor een keertje rond te gooien en kijken of deze het doet, het contact werkt namelijk niet om de een of andere reden.
sloper
Posts: 306
Joined: Tue Mar 04, 2008 6:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by sloper »

heb je wel de 2 dikke draden op de startmotor aangesloten? komt er 1 vanaf je accu en er gaat er 1 ( 2 draden op 1 oog) naar binnen toe. Zitten 2 16A zekeringen tussen. Ff meten of die zijn werk nog goed doen. En 1 paarse draad gaat is om te starten. Volgens mij zit er naast je accu ook een verdeelblok voor je plus vanaf je accu. Rotten ook wel vaker.
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Renier »

sloper wrote:heb je wel de 2 dikke draden op de startmotor aangesloten? komt er 1 vanaf je accu en er gaat er 1 ( 2 draden op 1 oog) naar binnen toe. Zitten 2 16A zekeringen tussen. Ff meten of die zijn werk nog goed doen. En 1 paarse draad gaat is om te starten. Volgens mij zit er naast je accu ook een verdeelblok voor je plus vanaf je accu. Rotten ook wel vaker.
Bij het oude blok werkte alles nog, maar zo ver ik weet heb ik maar een draad per oog op de startmotor aangesloten, dank je voor de tip! Zal nog eens na gaan of ik de desbetreffende draad gevonden kan krijgen en of ie dan wel iets wil doen, maar het gekke is dat hij ook helemaal geen contact heeft.
sloper
Posts: 306
Joined: Tue Mar 04, 2008 6:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by sloper »

De plus die naar binnen gaat komt vanaf de startmotor. Gaat er 1 vanaf de accu naar de startmotor en dan 1 naar binnen vanaf diezelfde aansluiting op je startmotor, 1 oog met 2 draden met zwarte 16a zekeringen ertussen.
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Renier »

Wel allebei de punten van de startmotor zijn van bedrading voorzien, en degene waar constant spanning op staat staat ook zoals het hoort constant spanning op. Maar we kunnen met de spanningsmeter verder geen spanning vinden. Maar zoals je zei kan het dus zijn dat er een zekering uit is en dat daarom de spanning niet vanuit de startmotor naar binnen gaat?
Renier
Posts: 261
Joined: Sat Jan 04, 2014 4:30 pm

Re: 1989 Chevrolet Camaro RS

Post by Renier »

De zekeringen zijn allemaal nog goed, het is dus iets anders, iemand misschien enig idee?
Post Reply