1989 Chevrolet Camaro RS
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
Wat een bende
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
Vandaag zwaar balen, kan niet aan de Camaro werken wegens omstandigheden. Dat is een dag minder die ik eigenlijk hard nodig had, dinsdag voor 5 uur moet ie namelijk eigenlijk al APK-waardig zijn. Ik heb morgen en overmorgen vrij genomen.
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
Gisteren vrij veel voor elkaar gekregen, alles overgezet en het nieuwe blok hangt er nu in. We kregen helaas nog geen vonken maar dat is waarschijnlijk slechts een kwestie van verder aansluiten (sowieso nog geen contact via het contactslot). Vandaag weer flink balen want alluwel ik de dag vrij heb genomen kunnen we niet aan de Camaro meer werken en word de rest verschoven naar zaterdag.
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
gaat de goede kant op. Waar in Eindhoven woon je ongeveer?
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
Ik woon in Aalst, net buiten Eindhoven.Jeroen_Sp wrote:gaat de goede kant op. Waar in Eindhoven woon je ongeveer?
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
ah, das bekend. Ik heb heel lang gesleuteld in een loods in waalre, welke helaas net weg is.
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
Leuk! De pret met verzekeringsmaatschappijen is overigens begonnen, ASR heeft de auto geweigerd.
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
Centraal beheer neemt zowat alles en iedereen aan...
-
- Posts: 1611
- Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
rialto ook
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
Vandaag weer verder gewerkt, onder de auto zit alles weer zoals het hoort, nu nog een gedeelte van het motorcompartement. Helaas lukt het alsnog niet om de motor een keertje rond te gooien en kijken of deze het doet, het contact werkt namelijk niet om de een of andere reden.
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
heb je wel de 2 dikke draden op de startmotor aangesloten? komt er 1 vanaf je accu en er gaat er 1 ( 2 draden op 1 oog) naar binnen toe. Zitten 2 16A zekeringen tussen. Ff meten of die zijn werk nog goed doen. En 1 paarse draad gaat is om te starten. Volgens mij zit er naast je accu ook een verdeelblok voor je plus vanaf je accu. Rotten ook wel vaker.
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
Bij het oude blok werkte alles nog, maar zo ver ik weet heb ik maar een draad per oog op de startmotor aangesloten, dank je voor de tip! Zal nog eens na gaan of ik de desbetreffende draad gevonden kan krijgen en of ie dan wel iets wil doen, maar het gekke is dat hij ook helemaal geen contact heeft.sloper wrote:heb je wel de 2 dikke draden op de startmotor aangesloten? komt er 1 vanaf je accu en er gaat er 1 ( 2 draden op 1 oog) naar binnen toe. Zitten 2 16A zekeringen tussen. Ff meten of die zijn werk nog goed doen. En 1 paarse draad gaat is om te starten. Volgens mij zit er naast je accu ook een verdeelblok voor je plus vanaf je accu. Rotten ook wel vaker.
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
De plus die naar binnen gaat komt vanaf de startmotor. Gaat er 1 vanaf de accu naar de startmotor en dan 1 naar binnen vanaf diezelfde aansluiting op je startmotor, 1 oog met 2 draden met zwarte 16a zekeringen ertussen.
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
Wel allebei de punten van de startmotor zijn van bedrading voorzien, en degene waar constant spanning op staat staat ook zoals het hoort constant spanning op. Maar we kunnen met de spanningsmeter verder geen spanning vinden. Maar zoals je zei kan het dus zijn dat er een zekering uit is en dat daarom de spanning niet vanuit de startmotor naar binnen gaat?
Re: 1989 Chevrolet Camaro RS
De zekeringen zijn allemaal nog goed, het is dus iets anders, iemand misschien enig idee?