Vond dit op de ThirdGen forums:
"If the fuses are blown he won't have 12V at the injector
If you have VATS that takes out the injector pulse and starter.When VATS module faulty possible to have crank but no injector pulse"
Alleen mocht het de VATS zijn vraag ik me wel erg af wat ik er aan zou kunnen doen. Gewoon eruit halen heel die VATS? Lijkt me nog wel een uitdaging, en misschien ook wel jammer om het te missen al is het misschien toch bijna niets waard en het moet uiteraard niet in de weg zitten.
sjak_brak wrote:Aan de hand van electrisch schema nagaan of je ECM alle input krijgt die deze nodig heeft. Als blijkt dat er inderdaad een sensor mist, dan kan je die alsnog kopen en installeren.
Verder dat prulalarm eruitknopen, kan inderdaad voor irritante storingen zorgen.
Er ontbreekt juist geen sensor, er zijn dingen over, het nieuwe blok is minder 'luxe' ingesteld dan het oude.
PS: Corp, jammer dat je er zo negatief over bent, het is wel mijn eerste keer dat ik zoiets doe namelijk dus tsja. Maar is er niet een manier om de VATS weer normaal functionerend te krijgen?