AJ`s autobody - C10 Customcar

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Firefly
Posts: 855
Joined: Sun Jul 01, 2007 1:47 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Firefly »

-SpengaMotors- wrote:Maargoed nu weet ik nog niet hoe ze deze auto op kenteken hebben gekregen met shaved doors :lol: ?
Ik weet ook niet hoe het bij deze truck gedaan is.

Maar zoals ik al in meerdere topics heb aangegeven, maak een L vormig metalen stripje dat je aan het slotmechanisme verbindt en voer dat tussen je raam en raamrubber door. Dan heb je basically een soort klinkje en is je deur op normale wijze van buitenaf te openen. Dat moet wel goedgekeurd worden.
-SpengaMotors-
Posts: 336
Joined: Tue Jul 08, 2008 9:45 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by -SpengaMotors- »

goeie tip. moet over een maand voor m'n 1e apk, ik dacht 2 afstandsbedieningen op de voorste deuren te plakken met dubbelzijdig tape, en voor de achterdeuren ( kunnen helemaal niet open vanaf buiten, ook niet met afstandsbediening) haal ik de achterbank eruit, zodat het geen zitplaatsen meer zijn, dan hoeven de achterdeuren ook niet open. ( is een suburban dubbele cabine)
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Ranch73 »

-SpengaMotors- wrote:Maargoed nu weet ik nog niet hoe ze deze auto op kenteken hebben gekregen met shaved doors :lol: ?
Ligt eraan hoe kort/lang geleden deze C10 is gekeurd,is een regel die (helaas)de laatste 3 jaar scherper moet worden nageleefd ,binnen de wettelijk regels uiteraard :) ,(maar rij je op de weg loop je alsnog kans op een prent door een blauwe petteman)
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Ranch73 »

-SpengaMotors- wrote: haal ik de achterbank eruit, zodat het geen zitplaatsen meer zijn, dan hoeven de achterdeuren ook niet open. ( is een suburban dubbele cabine)
Is alleen voor grijs kenteken deze regel
-SpengaMotors-
Posts: 336
Joined: Tue Jul 08, 2008 9:45 pm

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by -SpengaMotors- »

als er geen bank zit, is het toch geen zitplaats, dus laadruimte ?

maarre ik zal dit topic verder niet vervuilen... Verder met de dikke C10 !!
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: AJ`s autobody - C10 Customcar

Post by Joost.... »

De wetgeving stelt dat elke deur die directe toegang geeft tot het inzittendencompartiment, zowel van buiten als binnen, op normale wijze geopend dient te kunnen worden. De ene keurmeester interpreteert dit als originele wijze met een deurklink, de ander vind dat een drukknopje of een permanent palletje ook normaal is. ik ben voorstander van een drukschakelaartje onder de spiegel, dit is namelijk type goedgekeurd op de Spyker C8's en D12's.
Post Reply