1975 cutlass salon coupe (update 28-08)

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
zwam
Posts: 613
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:22 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by zwam »

als de onderkanten van de stijlen nog goed zijn zal ik ze halverwege de stijlen doorhalen. de ramen moeten er toch al uit.

danny
Billy-Jane
Posts: 194
Joined: Thu Jan 21, 2010 11:58 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by Billy-Jane »

Kolere wat kan dat dan toch tegenvallen, zeker na de eerste foto die je poste.. :( Succes man :)
Timmie
Posts: 773
Joined: Wed Mar 18, 2009 4:43 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by Timmie »

zwam wrote:als de onderkanten van de stijlen nog goed zijn zal ik ze halverwege de stijlen doorhalen. de ramen moeten er toch al uit.

danny
FF horen wat ze bij een nieuw dak opsturen :?
zwam
Posts: 613
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:22 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by zwam »

eerst idd het "nieuwe" dak erbij, kijken hoeveel stijl erbij zit. of daar delen uithalen en erin lassen

danny
mercury1970
Posts: 4067
Joined: Thu Oct 28, 2004 11:33 am

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by mercury1970 »

Das mooi kut !! Niet gaan klooien met stukkies metaal, maar een kompleet dak.....misschien gelijk choppen??
Deze foto's zijn direkt een mooie waarschuwing voor potentieele kopers van ouwe yanks, dat ze een gebobbeld dak NIET moeten vertrouwen !!
Timmie
Posts: 773
Joined: Wed Mar 18, 2009 4:43 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by Timmie »

mercury1970 wrote:Das mooi kut !! Niet gaan klooien met stukkies metaal, maar een kompleet dak.....misschien gelijk choppen??
Deze foto's zijn direkt een mooie waarschuwing voor potentieele kopers van ouwe yanks, dat ze een gebobbeld dak NIET moeten vertrouwen !!
idd, en helemaal in nederland niet.
morpheus
Posts: 2321
Joined: Fri Feb 01, 2008 7:12 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by morpheus »

erg zonde man, dit had ik ook niet verwacht na de eerste foto gezien te hebben, veel succes met het mooi maken van je ride

gr morpheus
Timmie
Posts: 773
Joined: Wed Mar 18, 2009 4:43 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by Timmie »

morpheus wrote:erg zonde man, dit had ik ook niet verwacht na de eerste foto gezien te hebben, veel succes met het mooi maken van je ride

gr morpheus
Dank je wel. We gaan er weer wat moois van maken. Helaas vandaag even geen gelegenheid gehad om naar glory days te gaan, dus dat wordt dinsdag. Even hoe en wat over het laten overkomen van een dak.
Mochten er hier nog mensen wat weten om aan een dak te komen dan hou ik me aanbevolen.

Gr Tim
jobnu
Posts: 693
Joined: Sun Mar 11, 2007 9:12 am

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by jobnu »

Ik heb het dak gerepareerd,maar die was niet zo erg.
Het vinyl heb ik lekker weggelaten.

Image
Timmie
Posts: 773
Joined: Wed Mar 18, 2009 4:43 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by Timmie »

jobnu wrote:Ik heb het dak gerepareerd,maar die was niet zo erg.
Het vinyl heb ik lekker weggelaten.

Image
Heb ik ook nog aan zitten denken. Alleen wil geen complete re-spray. Zou het dak dan zwart willen. Is het vinyl ook wat ik heb liggen.

Mooie wagen verders Jobnu :thumbsup:
Timmie
Posts: 773
Joined: Wed Mar 18, 2009 4:43 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by Timmie »

Begin er steeds meer aan te twijfelen of ik er wel weer vinyl op ga zetten. Misschien het dak in satijn zwart laten spuiten. Ik vind het wel mooi als het dak een andere kleur is nl.
Supervaags
Posts: 2835
Joined: Wed Jun 20, 2007 5:45 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by Supervaags »

zoals het nu is vind ik het wel mooi maar een zwart dak lijkt me eigenlijk helemaal niks, tenminste ik kan me er moeilijk een voorstelling bij maken.. maar ja, smaakt blijft persoonlijk uiteraard :D

heb hier wel eens ergens gelezen dat als je vinyl er goed op zet het eronder niet meer zo zal verrotten als het nu is, mocht dat een reden zijn om het niet te doen tenminste..
Timmie
Posts: 773
Joined: Wed Mar 18, 2009 4:43 pm

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by Timmie »

Supervaags wrote:zoals het nu is vind ik het wel mooi maar een zwart dak lijkt me eigenlijk helemaal niks, tenminste ik kan me er moeilijk een voorstelling bij maken.. maar ja, smaakt blijft persoonlijk uiteraard :D

heb hier wel eens ergens gelezen dat als je vinyl er goed op zet het eronder niet meer zo zal verrotten als het nu is, mocht dat een reden zijn om het niet te doen tenminste..
Vinyl wat ik heb liggen is ook zwart 8)
DannyL
Posts: 638
Joined: Tue Jan 13, 2009 9:47 am

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by DannyL »

Timmie wrote:Vinyl wat ik heb liggen is ook zwart 8)
zwart gespoten ziet er heel anders uit als een zwart vinyl dak, vergis je niet!
Ik zou altijd voor een nieuw vinyl dak gaan dat staat m t mooiste denk ik. Alleen is t belangrijkste dat je t bij een goed adres laat doen!! Succes
70 fullsize
Posts: 826
Joined: Sat Nov 13, 2004 10:47 am

Re: 1975 cutlass salon coupe

Post by 70 fullsize »

Ten 1ste MOOIE RIDE.
ten 2de Persoonlijk zou ik het dak in kleur van de auto spuiten, maar da's persoonlijk
ten 3de MOOIE RIDE
ten 4de succes met de daktransplantatie!!
















Oja had ik al gezegd dat ik het een MOOIE RIDE vind??
Post Reply