Page 10 of 11
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Sat Dec 24, 2016 11:43 am
by Corp
Ja... ik had geen zin om m eruit te halen.
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Mon Dec 26, 2016 11:47 pm
by Funk
jezus man wat nice
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Tue Dec 27, 2016 8:43 am
by silentchaos
damn, mooi werk
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Tue Dec 27, 2016 2:09 pm
by Corp
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Thu Dec 29, 2016 7:09 pm
by Stimpy
Dat wordt wel wat. Bijna af, dus weer tijd voor een ander project. Of je TT corvette.
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Fri Dec 30, 2016 9:44 am
by Corp
Eerst de trans am en ls1 in mn grijze daily schopgebakje
En de 77 formula.. voorlopig nog druk lol
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Fri Dec 30, 2016 9:59 am
by Frans455
Ziet er weer netjes uit, pure carporn
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Fri Dec 30, 2016 4:07 pm
by Corp
De achterspoiler moet over. Te bobbelig...moet veel gladder
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Sun Jan 01, 2017 8:48 am
by Ranch73
Corp wrote:Ja... ik had geen zin om m eruit te halen.
En het onnodig risco van schade/scheuren. Je mag de polijster wel even attenderen op aanschaf van een trolley om zijn gereedschap op neer te leggen,dit kan natuurlijk niet.
Prachtige totaalplaatje overigens
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Tue Jan 03, 2017 6:42 pm
by Chevy Marvin
Geen half werk, net je hele topic weer even doorgelezen.
Vakwerk, mooie sleutelruimte trouwens
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Tue Feb 28, 2017 9:52 am
by Corp
Hopsa, bijna klaar
Ik wou m nog verder verlagen maar ik denk dat ik t maar zo laat
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Tue Feb 28, 2017 12:44 pm
by hanver
Lijkt mij inderdaad laag genoeg
Super werk geleverd!
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Tue Feb 28, 2017 1:07 pm
by silentchaos
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Wed Mar 01, 2017 6:53 am
by Touchwood
Nice!
Re: 1987 Camaro IROC-Z
Posted: Wed Mar 01, 2017 11:17 am
by BigBlockMopar
Ziet er strak uit allemaal weer.
Ga je de onderkant achteraan voorbij de achterwielen nog dichtmaken voor minder turbulentie?
Misschien nog een rear-diffuser eronder?
Nu snel naar de dynobank?