Suburban, resultaat 18-04-2009 nieuwe foto's pag.2

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Gerwin
Posts: 1481
Joined: Sat May 05, 2007 8:20 pm

Re: Suburban, de 1e buitenfoto..... 07-03

Post by Gerwin »

^^^^^^what he said
Meetingfoto's
Posts: 5092
Joined: Mon Aug 01, 2005 12:58 pm

Re: Suburban, de 1e buitenfoto..... 07-03

Post by Meetingfoto's »

michiel wrote:waarom heb je de carrroserielijn niet gevolgd.....lijkt mij veel mooier ;)
Omdat het zijn auto is :thumbsup: !!

Rob, kun jij die Tamara niet even een dagje helpen ?
Misschien rijdt die El Camino dan al in 2017 :lol: :P :lol:




PS:
Ik zie hier vaak de meest vreemde variaties van doodgewone woorden opduiken,
maar carrosserie met in het begin driemaal de letter r en vervolgens slechts éénmaal de letter s, dat is uniek 8)
michiel wrote:carrroserie
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Re: Suburban, de 1e buitenfoto..... 07-03

Post by Rob(firebird) »

michiel wrote:Kleurencombi is wel netjes maar waarom heb je de carrroserielijn niet gevolgd.....lijkt mij veel mooier ;)
Ik heb de carrosserielijn gevolgd......... maar waarschijnlijk bedoel jij de lijn die erboven zit.
De reden dat ik die NIET als afscheiding heb aan gehouden is simpelweg omdat die lijn niet doorzet over de achterklep. En de overgang van de bovenste lijn is veel minder strak.
Er komt overigens nog een dubbel lijntje op de overgang van zilver naar blauw.

Erik, als ik Tamara zou helpen, heeft ze de aankomende 5 jaar niks meer te doen, en dat wil ik niet op mijn geweten hebben :D

BTW, ik doe deze werkzaamheden alleen voor mezelf, niet voor klanten. (sterker nog, ik doe het niet eens allemaal zelf).

Rob
INTIMIDATOR
Posts: 450
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:40 pm

Re: Suburban, de 1e buitenfoto..... 07-03

Post by INTIMIDATOR »

Vind hem erg goed 8) ,brings back good memory's :D
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: Suburban, de 1e buitenfoto..... 07-03

Post by michiel »

Meetingfoto's wrote:
PS:
Ik zie hier vaak de meest vreemde variaties van doodgewone woorden opduiken,
maar carrosserie met in het begin driemaal de letter r en vervolgens slechts éénmaal de letter s, dat is uniek 8)

je snap teminste wat ik bedoel..... en tja ik zet zo nu en dan wel eens een letter te veel of te weinig... so what
en ja ik ben idd uniek :D

En @ Rob(firebird) tiss maar een 'mening' en als sub's twotone hadden liep volgens mij IDD tot die bovenste lijn, lijkt mij (my 2 cents) mooier thats all 8)
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: Suburban, de 1e buitenfoto..... 07-03

Post by speed-factory »

bij mijn weten is zoals i nu gespoten is de enige orginele lijn die je kan volgen.
de lijn erboven is geen strakke rand en verloopt in het voor en achterscherm en gaat ook niet over het koffer en krijg je dus een lijn in het niets aan de achterkant.
Image

orgineel hebben de subs ook over deze lijn een two tone.
Image

later
maickel
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: Suburban, de 1e buitenfoto..... 07-03

Post by michiel »

:oops: je hebt helemaal gelijk. :oops: .... maar op de 1 of andere manier lijkt die lijn zo recht op de foto..... misschien omdat de hele onderkant grijs is ipv zoals
Image

het komt op mij op de een of andere manier onnatuurlijk over... kweetnie waarom :?: kan mischien ook met de neus/gril te maken hebben hoewel ik me afvraag of het andere voorschermen zijn dan die gele.....
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Re: Suburban, de 1e buitenfoto..... 07-03

Post by Rob(firebird) »

michiel wrote: het komt op mij op de een of andere manier onnatuurlijk over... kweetnie waarom :?: kan mischien ook met de neus/gril te maken hebben hoewel ik me afvraag of het andere voorschermen zijn dan die gele.....
Michiel, mijn Sub is van een later model dan die gele op de foto. Lijn van de voorschermen is anders, evenals o.a. de grille en motorkap. En "onnatuurlijk" is een kwestie van smaak.... :D

Image

Op dit moment staat de auto nog zonder voorbumper en treeplanken (even geen tijd voor), maar zodra de auto klaar is zal ik nog wel wat foto's plaatsen.

Rob
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: Suburban, de 1e buitenfoto..... 07-03

Post by michiel »

Klopt helemaal Rob...... en als jij er blij mee bent ben ik het ook want het is JOU auto en niet de mijne......
En IDD jou sub is wat hoekiger dan die gele en heeft IDD andere lijnen was me eerder nie echt opgevallen....
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Re: Suburban, resultaat 18-04-2009 nieuwe foto's pag.2

Post by Rob(firebird) »

Ik zou nog een foto plaatsen als de treeplanken en de sierlijsten er weer aan zouden zitten.

Bij deze.


Image


Image


Nu alleen nog een keer de wielen een spuitbeurt geven en een plaklijstje op de flank.
(afscheiding tussen blauw en grijs).

Rob
Post Reply