Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Foxy
Posts: 5
Joined: Tue Feb 26, 2008 12:31 am

Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by Foxy »

Hallo, Ik zal me maar even voorstellen; Roland is de naam.
Enkele jaren terug met trots als 1e autotje een chevy caprice gekocht. Hiermee heb ik jaren met plezier dagelijks in gereden. Nu zit ik op kamers een beetje de student uit te hangen en heeft mijn liefde de hele winter bij een boer onderdak gestaan. Dit jaar de dag voor de keuring opgehaald en er niet door op een paar kleine puntjes, dus eerst maar geschorst...
Image

Nu is de bedoeling dat ik deze zomer de deukjes er uit wil laten halen, de roestplekken wegwerken en stukjes plaatwerk laten vernieuwen, helemaal 'mooi' zwart rollen, een nieuw voorruit plaatsen (gescheurd) de sierlijstjes rond de ramen weer terugplaatsen (deze heb ik verwijderd bij het verwijderen van mn venyldakje ivm scheuren, en toen zijn er aardig wat klemmetjes gesneuveld).

Nu ga ik heb eerst APK-klaarmaken (remmerij, fuseekogels vervangen en met chassis bezig)

Maar alvast even een vraag over de volgende dingen...
De voorruit heb ik inmiddels antwoord op (carglass of Tyra)
De sierlijstklemmetjes; zijn deze nog verkrijgbaar, en zo ja waar?
En weet iemand een leuke plaatwerker in de buurt van Emmen?
Last edited by Foxy on Mon Jun 16, 2008 5:45 pm, edited 1 time in total.
69townsman
Posts: 1197
Joined: Wed Jun 09, 2004 9:00 am

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by 69townsman »

Die sierlijstklemmetjes kun je zo bestellen op internet. Kost bijna niets.


ebay:
oa: Item number: 200230490593

makkelijk zoeken op Ebay:
69 (bel air, belair, impala, caprice, brookwood, biscayne, kingswood, townsman) [item]
of
1969 (bel air, belair, impala, caprice, brookwood, biscayne, kingswood, townsman) [item]
(in titels en in omschrijving zoeken)

Als je een specifiek item zoekt: op de plaats van [item] een steekwoord neerzetten.

Mooi model, de 69.
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by Joost.... »

sorry hoor, maar hoe kan je in godsnaam zo`n mooie blauwe paintjob mat zwart gaan rollen....dan gaat zo`n wagen van stijlvol/statig in 1 keer naar achterbuurtbak.....zonde

Het kost de wereld niet om m deels bij te laten spuiten, zeker als de plaatwerker een beetje fatsoenlijk werk geleverd heeft.
Funk
Posts: 7655
Joined: Mon Jun 20, 2005 2:41 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by Funk »

inderdaad, ding ziet er frisser uit dan het lakwerk op mijn impala maar no way dat die zwart gerold wordt..
Haakert
Posts: 1699
Joined: Tue Apr 10, 2007 3:55 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by Haakert »

Spaar dan liever even door zodat je je auto niet 'verkracht' met een pauper paintjob... :?
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by silentchaos »

Matzwart :barf:

Verder prachtige bak, gewoon origineel houden en misschien overspuiten in dezelfde kleur of een andere kleur (matzwart is GEEN kleur, zwart ook niet, maar een GLIMMENDE zwarte auto is altijd mooi)
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by Wilf »

Mooie kleur! Hou 'm liever zo, zo ziet ie er origineel en geleefd uit. Matzwart ziet het er gewoon NIET uit...
bees
Posts: 2084
Joined: Fri May 26, 2006 7:12 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by bees »

gelukkig woon ik in de buurt van emmen... als je dat ding mat zwart rolt kom ik je persoonlijk onder je reet schoppen! :hammer: :foei: :boos: :cry:
Eastwood
Posts: 1186
Joined: Sun Sep 12, 2004 11:16 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by Eastwood »

Foxy wrote:... 'mooi' zwart rollen ...
:lol: :lol: :lol:

Je bent er zo trots op... Zorg dan dat je dat blijft :x
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by sjak_brak »

Lekker matzwart rollen, tis jouw wagen, dikke schijt aan wat een ander dr van vindt :thumbsup:
Joost....
Posts: 2329
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:42 am

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by Joost.... »

bees wrote:gelukkig woon ik in de buurt van emmen... als je dat ding mat zwart rolt kom ik je persoonlijk onder je reet schoppen! :hammer: :foei: :boos: :cry:

dat wil ik graag op youtube terug zien :lol:
HEMIRAM
Posts: 1861
Joined: Mon Nov 01, 2004 8:10 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by HEMIRAM »

sjak_brak wrote:Lekker matzwart rollen, tis jouw wagen, dikke schijt aan wat een ander dr van vindt :thumbsup:

:D :thumbsup:
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by Wilf »

Ja, en dan istie straks volwassen en dan heeeeft 'ie me toch een spijt...

Beter nu alvast waarschuwen voordattie de originele lak begint te schuren en matzwart te rollen (en er na een jaar achter komt dat die nieuwe lakken niet zo goed hechten op de oude lak en er alleen maar meer bloemkolen bij zijn gekomen en de auto binnen 3 jaar een pauperbak is geworden). :lol:
39 LaSalle
Posts: 2286
Joined: Sat Mar 06, 2004 7:07 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by 39 LaSalle »

sjak_brak wrote:Lekker matzwart rollen, tis jouw wagen, dikke schijt aan wat een ander dr van vindt :thumbsup:
Sjak, je moet niet iedereen mee willen trekken in jou ellende :arrow:








Wander.
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Chevrolet Caprice '69 'Roller-project'

Post by silentchaos »

Wilf wrote:Ja, en dan istie straks volwassen en dan heeeeft 'ie me toch een spijt...

Beter nu alvast waarschuwen voordattie de originele lak begint te schuren en matzwart te rollen (en er na een jaar achter komt dat die nieuwe lakken niet zo goed hechten op de oude lak en er alleen maar meer bloemkolen bij zijn gekomen en de auto binnen 3 jaar een pauperbak is geworden). :lol:
Schuren?

Mensen die matzwart rollen doen dat toch juist omdat het snel en simpel is :D Ga je toch niet schuren :D
Post Reply