project: bandit trans am.

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: project: bandit trans am

Post by roadrage david »

word een heele dikke wagen :thumbsup: . je kan de rollkooi nog doortrekken naar vooren . vanuit het midden 1 of 2 pijpen doortrekken langs je dak stijl daarna naar bijde kanten links en rechts om bij je raam/dak stijlen naar beneden te gaan. dat zou nog dikker staanhelemaal als je open rijd zonder de targa daken...
rockatansky
Posts: 2391
Joined: Sat May 27, 2006 6:37 pm

Re: project: bandit trans am

Post by rockatansky »

:thumbsup:

Komt goed!!
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am

Post by transam-400 »

roadrage david wrote:word een heele dikke wagen :thumbsup: . je kan de rollkooi nog doortrekken naar vooren . vanuit het midden 1 of 2 pijpen doortrekken langs je dak stijl daarna naar bijde kanten links en rechts om bij je raam/dak stijlen naar beneden te gaan. dat zou nog dikker staanhelemaal als je open rijd zonder de targa daken...

heey david,

dat is een hele lastige beslissing geweest!!!! over dat door laten lopen naar voren.

ik wilde dat wel heel graag, om ze over het midden van het dak door te laten lopen.
ik heb er alleen best hoge kuipstoelen in staan, dus ik zit erg hoog, dan word het al lastiger.

ik ben bang dat ik zo'n opgesloten gevoel krijg, en dat is toch niet helemaal de bedoeling, al lijkt het me wel onwijs vet!

ach, misschien verander ik het nog weleens, eerst dit maareens afwachten, zorgen dat het een beetje netjes is, en dan lekker rondrijden als t lekker weer word 8)

en ik kom nog wel een keer bij je kijken he david !!!

volgende opdate van de kofferbak, komt eraan :smoke:

bandit trans am
roadrage david
Posts: 5050
Joined: Tue Feb 03, 2004 10:54 pm

Re: project: bandit trans am ,rollbar klaar

Post by roadrage david »

Transam 400 dan kan je net als ik gewoon de stoelen direct op de grond/bodem plaatsen en de rails er onderuit halen voor meer hoofd/stoel ruimte. je zet de stoelen dus op 1 stand DE JOUWE . het opgesloten gevoel krijg je echt niet hoor !!! je moet de buizen van de rollbar aleen strak en dicht op je dak secu hemeltje fabriceeren/lassen... nu kan het nog. dat te hebben gezegt mijn roll bar/kooi is voledig demontabel, mischien kan je dat met de ""verlenging"" ook doen het is maar een hint.. je heeft al een hele te gekke auto die de juiste richting opgaat,dus waarom hier stoppen????.... En je ben welkom om mee te gaan naar mijn auto over 3 weken ik hoor het wel . gr David
Allard
Posts: 94
Joined: Tue Sep 12, 2006 12:31 pm

Re: project: bandit trans am ,rollbar klaar

Post by Allard »

En, hoe gaat het met dit prachtige project?
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am ,rollbar klaar

Post by transam-400 »

Allard wrote:En, hoe gaat het met dit prachtige project?
nou, momenteel rustig eigelijk :?

ik heb m rijklaar gemaakt, grotendeels de panelen bekleed en erin gemaakt, nos fles ligt erin, en toen ehh.......

kwam het andere projectje er even tussendoor :lol:

ik kan nu lekker rondrijden met de transam, en heb t hotrodje in de werkplaats staan.
ik denk dat ik komende winter pas weer wat aan de transam ga doen.

ik heb nog genoeg te doen, heb nog een elektrische brandstofpomp liggen, dan alles met rvs leidingen aanleggen, ook t nos setje en drukregelaars.
er ligt nog een heeel erg overdreven bak en motorolie koeler te wachten.
complete polyurethane bussenset, die ik er onder de volledige wagen nog onder moet maken, dus alles eigelijk uit elkaar halen.

dan ook me poly motorrubbers er in maken.

pff, alle spullen liggen klaar, moet er alleen nog even onder gemaakt worden :lol:

t plan was eigelijk ( toen de hotrod er nog niet was ) om er een flipfront op te gaan maken.

en dat idee zit nog steeds wel in m'n hoofd, komt misschien nog wel, dan moet ik alleen eerst de chassis aan elkaar lassen.

ik kijk wel hoe t verder allemaal gaat :) en misschien issi volgend jaar klaar om m in drachten even te proberen. zou nu een beetje te gehaast zijn.
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am ,rollbar klaar

Post by transam-400 »

hehe, dit was t probleem.

een rijdende auto
een nog lang niet rijdende auto.

dus heb er voor gekozen om met de een lekker te gaan rijden, en de ander rijdend te gaan maken :)

Image

dit is nog even hoe de kofferbak is geworden.

Image

ik moet alleen nog even kijken, hoe ik mijn custom-made, targe dak construktie er weer in te maken.
ik had een frame'pje waar ik de ramen op vast kon leggen, maja ik moest er zo nodig een accu neerzetten :?
watahyahknow
Posts: 4331
Joined: Tue Jan 30, 2007 12:33 am

Re: project: bandit trans am ,rollbar klaar

Post by watahyahknow »

kan je ze niet aan de onderkant van de kofferdeksel monteren kun je de bak volgooien en heb je de dakdelen toch altijd bij de hand
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am ,rollbar klaar

Post by transam-400 »

watahyahknow wrote:kan je ze niet aan de onderkant van de kofferdeksel monteren kun je de bak volgooien en heb je de dakdelen toch altijd bij de hand

neej, je staat er echt van te kijken hoe groot die dingen eigelijk zijn.

en zwaar, en breekbaar :P dus t moet wel even netjes gemaakt worden.

in de breedte paste ze heel mooi.
nu moeten ze in de lengte komen te liggen, dat zou netaan passen, maar word al een stuk lastiger.

ach, ik bedenkt wel wat :)
Erik Firebird
Posts: 4708
Joined: Sun May 15, 2005 12:06 pm

Re: project: bandit trans am ,rollbar klaar

Post by Erik Firebird »

Hey Michel.

Ben je eigenlijk nog verder gegaan met je "Bandit Trans-Am"?

Ik kwam je topic tegen .... 8)

Groeten Erik
transam-400
Posts: 588
Joined: Sat Aug 19, 2006 7:29 pm

Re: project: bandit trans am ,rollbar klaar

Post by transam-400 »

Erik Firebird wrote:Hey Michel.

Ben je eigenlijk nog verder gegaan met je "Bandit Trans-Am"?

Ik kwam je topic tegen .... 8)

Groeten Erik
heeey erik.

ben toevallig vorige week nog even bezig geweest met de trans-am.

ik rijd alleen bijna nooit meer met de auto, hij is begonnen als daily driver, maar t begon toch wat extremer te worden :P dus heb nu een andere daily wagen.

nu kan ik m net zo goed helemaal ombouwen tot racewagen :lol:

dus nu: heb ik de versterker, woofer, speakers en de radio eruit gehaald :D ( staat nooooooit aan. )

nu staat er op t progamma, een kunststof fuelcell in de kofferbak, de rolkooi verder naar voran laten lopen, en dan ook door t brandschot naar voren om meer stevigheid te geven aan de auto.

dan dus ook het subframe vast lassen op de goede manier, dus de kokers komen dan door de vloer heen te lopen.

maargoed, eerst het rodje maar even afmaken, anders kan ik t helemaal niet meer volgen :P


greetz michel....
Post Reply