Cadillac lijkwagen

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Niet te dichtbij dan he.... :oops: beetje gekliederd met de verf....
hotrodlady
Posts: 30
Joined: Sat Sep 20, 2008 7:16 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by hotrodlady »

Als er in Nederlad een lijkwagen club komt meld ik mij aan .De uitvaart is een van mijn hobby,s .Nou nog een lijkwagen .Het liefst op basis van een Ford. Chief je bent goed bezig .Groet Hotrodlady/Hearselady.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

hotrodlady wrote:Als er in Nederlad een lijkwagen club komt meld ik mij aan .De uitvaart is een van mijn hobby,s .Nou nog een lijkwagen .Het liefst op basis van een Ford. Chief je bent goed bezig .Groet Hotrodlady/Hearselady.
Heb je die LTD nou nog niet?
Volgens mij zoek je alleen maar, maar koop je niks... is toch al zeker 4 jaar geleden dat je ernaar vroeg?
hotrodlady
Posts: 30
Joined: Sat Sep 20, 2008 7:16 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by hotrodlady »

Hallo Chief geef mij maar een tip waar er een ltd te koop staat ?? Wel orgineel .Ik heb wel veel brieven verstuurd naar uitvaard ondernemingen .Afwachten wat dat op levert.Groet Hotrodlady.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Waarom per sé een LTD? Caprices zijn er zat; worden ook zat aangeboden en zijn net zo origineel als een LTD> niet origineel als lijkwagen dus. Elke Amerikaanse stationcar wordt hier en daar in Europa omgebouwd naar lijkwagen maar in USA zie je echt geen LTD of Caprice als zodanig rondrijden. Als je een echte lijkwagen wilt hebben kun je beter op zoek gaan naar een Cadillac of in ieder geval iets met een speciale Hearse-body, lang chassis dus.

Zoek hier maar wat uit....
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by BigBlockMopar »

Is dit niks dan? :)


Image

Image

Image

Image

Image

Image


The Universe Hearse, a 1973 Cadillac, was created by Todd Ramquist and Kiaralinda from USA. It paraded
across the USA, participated in 1997 in a Rotterdam art project while joining art exibitions around Europe.


De Universe Hearse is een creatie van Todd Ramquist en Kiaralinda uit Florida, VS. Toerde door de VS
en trok in 1997 door Europa participerend in kunst exposities waaronder een Rotterdams kunst project.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

PLAY NOW REST LATER staat erop. Daar ben ik het helemaal mee eens...
Ergens is het toch wel een leuke wagen én een Cadillac, niet zo'n schijtFord...

Koop die maar Francisca, dan starten we samen de Nederlandse lijkwagenclub op..
een lijkwagenclub met "gewone" auto's zoals de LTD en Caprice zie ik niet zitten; die kunnen beter bij de US Stationwagenclub gaan...
hotrodlady
Posts: 30
Joined: Sat Sep 20, 2008 7:16 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by hotrodlady »

Hallo Chief . mijn voor keur gaat nog steeds uit naar een Ford .Alleen worden ze bijna nooit in de usa aan geboden .Ik kijk wel op usa hearse site of ze een plymouth aan bieden .En de Cadillac van de kunstenaar .Wat kost die.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

hotrodlady wrote:Hallo Chief . mijn voor keur gaat nog steeds uit naar een Ford .Alleen worden ze bijna nooit in de usa aan geboden .Ik kijk wel op usa hearse site of ze een plymouth aan bieden .En de Cadillac van de kunstenaar .Wat kost die.

Ford Plymouth? je bent goed geïnformeerd.... :(
In USA zal je inderdaad geen LTD Hearse vinden want die zijn er niet; heb je al uitgelegd waarom..
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Hier staat een '69 LTD te koop
gilvaneyck
Posts: 1140
Joined: Sat Apr 29, 2006 2:17 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by gilvaneyck »

Op marktplaats.nl staat er een 1970 Ltd te koop voor 4.250 :roll:
hotrodlady
Posts: 30
Joined: Sat Sep 20, 2008 7:16 pm

Re: Cadillac lijkwagen

Post by hotrodlady »

Ik bedoel .het mag ook een hearse uit usa zijn .Maar dan het liefst op Ford basis.Maar die zijn zeldzaam . Een van 6 meter lang .
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Als je een originele hearse van Ford wil zal je toch naar een Lincoln moeten gaan zoeken want zoals eerder gezegd vind je die in LTD niet... LTD's zijn boodschappenwagentjes voor USA moeders....
Maar je zoekt maar, als je ooit iets gaat kopen hoor ik het wel.
Genoeg gezeurd over LTD's etc in mijn topic, gaan we weer verder met 'mijn' Cadillac lijkwagen.
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Trouwerij gehad met mijn lijkwagen
versierd met ballonnen en stoepkrijt etc

errug leuk!

Image
Chief big ol'Cadillac
Posts: 7635
Joined: Sat Oct 23, 2004 11:28 am

Re: Cadillac lijkwagen

Post by Chief big ol'Cadillac »

Ik krijg ook vaak de vraag waarom er een trekhaak aan mijn lijkwagen zit; ze kunnen toch geen bagage meenemen bij een begrafenis...? Is dat wel zo? Aan gene zijde zal er ook wel eens wat te klussen zijn...

Image

Ik kreeg onderweg ook al de opmerking: "Hee, jij hebt het lijk erachter hangen in plaats van er in..."
Post Reply