Dodge Coronet 69

Show your project car!
Plaats al je updates in 1 topic. (Dus aub geen meerdere topics voor aparte updates die over dezelfde auto gaan)
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

Mooi filmpje hoor ik vindt hem eigenlijk wel goed zo, niets meer aan doen. :thumbsup: Geluid is denk ik ook wel super, ik vindt het zo een ietske blikkerig. Maar dat zal wel van het filmpie komen.
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Dat blikkerige geluid is vervorming, je hoort in het beginstuk wel een rot geluid (soort ratel)ik heb de dynamo gesloopt (nieuw) en die maakte een vreselijke herrie :wink: Maar geloof me, de sound is super.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Post by Wilf »

Dat kabbalend beekje-geluid is puur van de geluidscompressie. Ik zou adviseren om minstens op 128kbps te compromeren. Liever iets beter geluid en slechtere film dan andersom, vind ik :D
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Post by Martin71RS »

ziet er goed uit Ed! Altijd mooi als een auto rijdend wordt gefilmd :thumbsup:
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Ik heb geprobeerd het iets beter te krijgen, valt niet mee.

iets groter filmpje
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

dat klinkt en lijkt al een stuk beter, nogmaals mooi filmpie. Zo komt de klank er al een stuk mooier uit. Klinkt echt wel goed.
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Thanks :D Beetje onwerkelijk nu hij bijna af is, mijn buurman handeld in oud ijzer. Toen ik hem net uit elkaar had liggen riep hij.........die komt gewoon bij mij op de stapel te liggen :lol: NOU MOOI NIET
Herman gaat de carb nog even onder handen nemen, de motor klinkt verder super.
Stimpy
Posts: 2034
Joined: Sun Jan 30, 2005 5:10 pm

Post by Stimpy »

Je bent ook echt goed bezig geweest, ik heb net nog maar weer eens alles bekeken. Ik denk dat je straks wel een beetje het gevoel gaat krijgen van....en nu?.... Ik denk een beetje een leeg gevoel, tot nu toe was het eigenlijk alleen maar bouwen aan de wagen, en dat is nu klaar. Tenminste zo stel ik het me een beetje voor bij mijn truck. Dat gebruik ik namelijk ook altijd als excuus voor als mensen vragen wanneer de truck nou eens af is.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Post by BigBlockMopar »

Ik denk dat Ed al vrij snel weer een "race-nokkenas" erin wilt hebben misschien... en men weet als je eenmaal die weg inslaat dan ben je voorlopig weer ff zoet met diverse andere aanpassingen aan de auto :P ... en dan is Drachten niet ver weg meer... :lol: :lol:

Het laatste filmpje klinkt stukken beter Ed... :thumbsup:
Zeker nog als je onder QuickTime even Appeltje-K doet en dan de lage en hoge tonen helemaal naar rechts toe zet... Superdik... :D
chevyman

Post by chevyman »

:idea: :idea: prachtig geluid (in filmpie 2) en een hele mooie wagen :thumbsup:

hoe lang heb je er nu precies over gedaan?
Ed
Posts: 5031
Joined: Wed Feb 04, 2004 8:46 pm

Post by Ed »

Vandaag weer progress :D Vorige keer liep het blok toch wat onrustig "Te onrustig" en dit waren 2 problemen 1-De koppen waren niet helemaal goed, dus die zijn vervangen door andere. 2- De carb (thermoquad) vertoonde wat nukken, dat is nu zo goed als opgelost. Zo'n thermoquad is natuurlijk stokoud en zou voor de betrouwbaarheid gereviceerd moeten worden, of we gaan voor een nieuwe Edelbrock.......ben er nog niet helemaal uit. Dus hier weer een filmpje van een veeeeeeeel beter lopende Coronet 8) Alle lof weer voor Herman.......die heeft er weer een feest van gemaakt :thumbsup: blok loopt geweldig.

BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Post by BigBlockMopar »

En in het eerst volgende filmpje wordt er een vette burnout gemaakt... :poke: :D :D
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Post by sjak_brak »

Goed bezig zeg!!
Ed wrote:Zo'n thermoquad is natuurlijk stokoud en zou voor de betrouwbaarheid gereviceerd moeten worden, of we gaan voor een nieuwe Edelbrock.
THERMOQUAD :!:
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Post by Ranch73 »

SJO HEE :idea: prachtig gewoon......en de hulp die je krijgt is geweldig!
Lennard
Posts: 3520
Joined: Mon Feb 06, 2006 3:57 pm

Post by Lennard »

zoow klinkt lekker hoor :thumbsup:

mooie auto ook
echt netjes

Groeten Lennard
Post Reply