C20, 1971 point of no return
Re: C20, 1971 point of no return
ik heb een oude HEI verdeler hiervoor gebruikt. zet deze er in en zet de boormachine erop en gaan
-
Ik heb geen oude verdeler liggen. Ik zal bij het revisie bedrijf vragen of zij wat voor me kunnen betekenen.

Waar kom je vandaan? Je mag die van mij wel gebruiken? Omgeving breda
Super aanbod, dankje.
Maar helaas, ik woon omgeving Heerlen, is te ver.
Dinsdag kan ik het blok halen, ff bij hen navragen
Dinsdag wordt woensdag.
Voorverwarm kanaal inlaatspruitstuk was gescheurd. Alleen afdoppen wilde het revisiebedrijf niet. Ik heb het elulkiv elders kunnen laten lassen. Het kanaal wordt evengoed afgedicht.
Er was ook nog gedoe met de poelie. Is blijkbaar in het verleden ooit vervangen. Echter zat het merkteken 180 graden verdraaid. Ook dat is opnieuw bepaald.
Soit, morgen komt het blok terug.

Voorverwarm kanaal inlaatspruitstuk was gescheurd. Alleen afdoppen wilde het revisiebedrijf niet. Ik heb het elulkiv elders kunnen laten lassen. Het kanaal wordt evengoed afgedicht.
Er was ook nog gedoe met de poelie. Is blijkbaar in het verleden ooit vervangen. Echter zat het merkteken 180 graden verdraaid. Ook dat is opnieuw bepaald.
Soit, morgen komt het blok terug.

Gisteren eindelijk blok kunnen ophalen. Inlaatspruitstuk bleek niet meer te repareren. Nu zit er een origineel op, lekker lomp.
Ik kan weer vooruit

Ik kan weer vooruit

-
nice , ik vind het altijd een beetje een zielig gezicht als er geen blok meer in zit :-) :-)
Het hart zit er weer in.
Nog even geduld en dan klopt het ook weer.
Nog even geduld en dan klopt het ook weer.
Werd ook langzaamaan wel tijd.
Vandaag weer wat verder gekomen.

Volgend weekend hoop ik er leven in te hebben.
Ik heb de gasafsluiter horizontaal geplaatst. Ik neem aan dat dat geen probleem is?

Vandaag weer wat verder gekomen.

Volgend weekend hoop ik er leven in te hebben.
Ik heb de gasafsluiter horizontaal geplaatst. Ik neem aan dat dat geen probleem is?

Welke vacuum aansluiting gebruiken voor de vervroeger op de ontsteking?
Deze was voorheen aangesloten

Ik meen echter ergens gelezen te hebben dat deze van de 425 gebruikt moet worden.

En zo ja, de aansluiting op de kleppenplaat gewoon afdoppen?
Deze was voorheen aangesloten

Ik meen echter ergens gelezen te hebben dat deze van de 425 gebruikt moet worden.

En zo ja, de aansluiting op de kleppenplaat gewoon afdoppen?