bollenrit alternatief

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Post Reply
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

bollenrit alternatief

Post by Pica »

heb net gehoord dat de bollenrit 11 april niet doorgaat omdat de gemeente dat verbied. Ik heb er zat van. Heeft niks meer te maken over corona. Alleen maar ambetemaren en hun macht. Wie wilt met mij 11 april een bollenrit rijden? Speken we af en gaan
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: bollenrit alternatief

Post by SRB12 »

Ik was graag meegegaan, maar de mijne rijdt nog niet :(
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: bollenrit alternatief

Post by grandmaster n »

Klinkt interessant maar ik ken de bollenrit niet.
Waar is dat? En hoeveel kilometer is de rit?
Hoe laat wil je dan afspreken?

gr
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

Re: bollenrit alternatief

Post by Pica »

Ik rij zondag 11 april de ANWB bollenstreekroute. Bollenrit mag niet, dus heb een alternatief gezocht. Start oegstgeest, daan katwijt, noordwijk, lisse, Sassenheim. einde weer oestgeest. 65km. Wie mee wil rijden aub melden. Spreken we af in oegstgeest 10.00u
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: bollenrit alternatief

Post by grandmaster n »

Ik heb op zich wel interesse maar het is best nog ver weg, 11 april.
Is het misschien een idee om nu de lunch te starten, zeg 13.00 uur?
Of is het juist de bedoeling om halverwege te lunchen? (ik neem dan aan een zelf meeneem lunch, want niks open...)

gr
PP1980
Posts: 7
Joined: Thu Jan 14, 2021 7:11 pm

Re: bollenrit alternatief

Post by PP1980 »

Datum staat in de agenda. Ik hou het wel in de gaten of het door gaat.

Suc6
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

Re: bollenrit alternatief

Post by Pica »

Dit is niet van een club ofzo. Maar de gemeente Alphen heeft bepaald dat de bollenrit een evement is, en evementen zijn verboten. Ik had veel zin in deze rit dus heb ik deze bollensteekrit gezien. Die rij ik dan. Ieder die mee wil rijden is welkom. Mail me op picapica@home.nl . Dan stuur ik de route, het vertrekadres en de regels. Moet wel coronaveilig zijn. ikzelf start 11.00u bij bastion hotel Oegstgeest
urban86
Posts: 137
Joined: Sat Aug 22, 2009 11:09 am

Re: bollenrit alternatief

Post by urban86 »

Goedbedoelde tip van mij: om weg te kunnen rijden bij dat hotel kan je alleen maar rechtsaf. Daar is een druk kruispunt waardoor je het risico loopt dat de groep vanwege de verkeerslichten alweer uit elkaar valt. Bij mooi weer zijn er ook veel fietsers, met name op het pad wat je oversteekt als je de parkeerplaats van het hotel af rijdt. Ik ken de route niet maar is het een idee om bij de BP op de A44 af te spreken. Je rijdt daar gemakkelijker weg met meer kans dat men bij elkaar kan blijven als dat tenminste de bedoeling is...

Leuk initiatief overigens. Ik kijk een paar dagen voor de 11e of ik mee kan. Ik woon in het dorp ernaast, ben bekend in de Bollenstreek.
urban86
Posts: 137
Joined: Sat Aug 22, 2009 11:09 am

Re: bollenrit alternatief

Post by urban86 »

Nog een kleinigheidje: ik zag vanmiddag dat de parkeerplaats van het hotel opeens is afgesloten met een hoog hek. Niet meer toegankelijk dus zonder toestemming. Maakt het nog lastiger. Enniewee, leuk plan, startpunt lijkt me onhandig.
Post Reply