toer des ardennes verslag

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Post Reply
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

toer des ardennes verslag

Post by Pica »

De eerste dag was verzamelen bij van de valk Eindhoven. We veertrokken 10.00u. Eerst naar Hasselt, lunch Marche en Famenne, daarna naar Vianden, rit 267km. Was heel vermoeid op het eind. Ben die heuvels en bochten niet gewend. Maar aangekomen bij het hotel.
Volgende dag alleen maar aanwijzing, na zoveel km rechts ofzo.Dat ging mis. Fout gereden, en waren niet de enigste. Koffie drinken bij camping international Ouren. Verder naar Clervaux voor lunch. Was alle dagen goed weer,dus op terras gegeten.rit 148km.
Derde dag, 185 km. Route aan de moesel. Op een gegeven moment was de route opgebroken, waren ze aan werken. Maar die bouwvakkers die lachten, zovele klassieke auto´s. Wenken ons door. Dus verder met de route. Na een dorpje stijl omhoog in de wijnvelden. Haarspeldbochten zo smal dat ik moest steken. Heb een grote draatcirkel.

De 4de dag weer naar huis, over duitsland. Reden colonne, 21 antieke auto´s, veel bekijks. Koffiestop in Prum, daarna na een lange rit geluncht bij herberg moeder de gans in Teuven. Daarna naar huis gereden. Was leuk en gezellig. Wij gaan volgende jaar weer
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: toer des ardennes verslag

Post by Wilf »

Hoe hadden we moeten weten van het bestaan hiervan? :)
jelmoer
Posts: 300
Joined: Mon Mar 28, 2011 11:55 am

Re: toer des ardennes verslag

Post by jelmoer »

Zijn er nog ergens foto's te bewonderen?
Mvg
Pica
Posts: 47
Joined: Sat Mar 04, 2017 6:45 pm

Re: toer des ardennes verslag

Post by Pica »

Volgens mij gaan ze 4 oktober weer. Info: Adrie de Groot 06-4089 6644.
Foto, eerst uitzoeken hoe foto's van de smartphone op pc te zetten en op forum te plaatsen. Maar ik was de enigste amerikaan
Post Reply