Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16 nov

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Post Reply
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16 nov

Post by Phatkees »

Image
Ton
Posts: 3269
Joined: Mon Feb 02, 2004 10:49 pm

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by Ton »

Met binnen dezelfde auto's en mensen als voorgaande jaren? :)
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by Ranch73 »

Image
oldsf85cutlass
Posts: 153
Joined: Tue Sep 07, 2010 10:41 pm

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by oldsf85cutlass »

Jazeker de " Jalopy Ons kent Ons" show.
Altijd hetzelfde !!
Een paar ons kent ons clubs en voor de rest handelaren.
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by speed-factory »

gewoon lekker thuis blijven dan, want aan ons handelaren heb je helemaal niks, die willen alleen heel snel rijk worden over jullie rug.. en de ons kent ons clubs die heb je al ooit ergens een een keer snel gezien dus daar hoef je ook niet voor te komen.


want dan blijven de gezellige ons kent ons clubs, en ons kent ons handelaren over die het geweldig naar hun zin gehad hebben afgelopen weekend, er is weer genoeg info uitgewisseld over de nieuwe en lopende projecten onder die liefhebbers, en zo konden wij met zn allen in een super sfeer het seizoen afsluiten.

nou snel allemaal de auto helemaal uit elkaar draaien zoals de ons kent ons clubs doen deze winter, want anders rijden jullie volgend jaar ook weer in de zelfde onveranderde auto en dat is wel saai op de meetings volgend jaar. en dan allemaal bij mij de onderdelen kopen want dan kan ik ook nog wat verdienen in deze barre tijd.

laters :)
Collector
Posts: 935
Joined: Mon Nov 01, 2010 6:09 pm

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by Collector »

speed-factory wrote:gewoon lekker thuis blijven dan, want aan ons handelaren heb je helemaal niks, die willen alleen heel snel rijk worden over jullie rug.. en de ons kent ons clubs die heb je al ooit ergens een een keer snel gezien dus daar hoef je ook niet voor te komen.


want dan blijven de gezellige ons kent ons clubs, en ons kent ons handelaren over die het geweldig naar hun zin gehad hebben afgelopen weekend, er is weer genoeg info uitgewisseld over de nieuwe en lopende projecten onder die liefhebbers, en zo konden wij met zn allen in een super sfeer het seizoen afsluiten.

nou snel allemaal de auto helemaal uit elkaar draaien zoals de ons kent ons clubs doen deze winter, want anders rijden jullie volgend jaar ook weer in de zelfde onveranderde auto en dat is wel saai op de meetings volgend jaar. en dan allemaal bij mij de onderdelen kopen want dan kan ik ook nog wat verdienen in deze barre tijd.

laters :)
Ik snap je reaktie wel, al is hij een beetje overtrokken om zo te reageren op 1 reaktie. :(
Je kan ook bij jezelf denken hoe het komt dat er zo gereageerd word? Het gevoel wat je me nu geeft door je reaktie is van laat maar zitten daar hoef ik dus niet naartoe, en dat kan volgens mij niet je bedoeling zijn.
Neemt niet weg dat de reply ons kent ons ook niet gemaakt had hoeven worden.
perry
Posts: 619
Joined: Sun Sep 07, 2008 12:11 am

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by perry »

Dan kun je je ook afvragen waarom er op dit hele forum altijd overal zo negatief op gereageerd word??
Als je zelf niet de moeite neemt om mensen aan te spreken / te leren kennen, tja dan is zoiets makkelijk gezegd...
Maak er ieder jaar nog nieuwe vrienden
impala62
Posts: 532
Joined: Fri Mar 11, 2005 5:36 pm

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by impala62 »

Zonder die "ons kent ons" clubjes was het helemaal niet mogelijk om zo iets neer te zetten en die handelaren was ik juist blij mee.(eindelijk iets gevonden wat ik al jaren zoek).
Als je naar zo`n beurs gaat weet je dat daar handelaren zijn ,is juist het doel van die beurs.
Vond zelf dat het bij de hotrod show mooi ingedeeld was, zeker voor herhaling vatbaar.

Was ook wel blij verrast dat men het geluidsnivo iets lager had deze keer, iets wat ik de vorige keer aangegeven had als min puntje.

Ook de ons kent ons mentaliteit heb ik niet zo ervaren, heb leuke/prettige gesprekken gehad met mensen die (terecht) trots waren op wat ze hadden gemaakt.
Dit ondanks dat IK er in hun ogen niet als hun doelgroep uit zag.(ietwat overdressed)
Ik vond dit zeker een compliment waard. :thumbs:

Omgekeerd was er een stuk minder respect van veel van de bezoekers.

Ik zal een volgende keer zeker weer komen, al was het maar om te kijken wat men nu weer aan hun auto`s gedaan heeft.

(ps. die panelvan en 62er impala hebben een diepe indruk achter gelaten. :jump: )
grease n ink
Posts: 3
Joined: Tue Nov 18, 2014 2:51 pm

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by grease n ink »

was weer een top show met veel nieuwe super gebouwde rides en ook veel nieuwe mensen gezien en gesproken !
ik staat er indd al 6 jr met m,n merc rat en had dit jr na 3 jr werk m,n Chevy ook bij me !!
ik zeg tot de volgende !!
cheerzzz

hier nog a bunch of cool pics van Guy !
https://www.facebook.com/Guy.Von.Zen/me ... nref=story
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by Tiki God »

Hè Rinus, ook op dit positieve forum.
Ik ben er op vorig jaar na. Alle jaren geweest.
Spullen.gekocht bij de handelaren. Ook bij de zelfde.
De zelfde rides gezien. Maar ook veel nieuwe. De zelfde mensen gezien en gesproken. En mensen gezien maar niet herkent. Ons kent ons toch niet helemaal. Maar ik heb ook mensen gesproken die ik totaal niet kan.
Ja in een klein land blijft het moeilijk om veel verandering te zien. Misschien dat de mensen die commentaar hadden een ride hebben die het showen waard is op de volgende editie.
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by speed-factory »

ik stond er ook al van te kijken dat rinus erbij is. :D :D

maar het was inderdaad geweldig gezellig als je mij vraagt. gelukkig zijn er elk jaar dezelfde mensen, want dan kan ik volgend jaar de mensen spreken waar ik dit jaar niet mee heb gekletst. :lol: :lol:
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by Tiki God »

Is goed, spreek je volgend jaar dan. :D
grease n ink
Posts: 3
Joined: Tue Nov 18, 2014 2:51 pm

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by grease n ink »

hahaha ja ben eigenlijk meer van het lezen en plaatjes kijken maar had ineens behoefte om wat positiefs te schrijven !!! ;)
Tiki God
Posts: 6221
Joined: Mon Nov 01, 2004 11:06 am

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by Tiki God »

Positieve energie is altijd goed.
En je kan altijd positieve energie opdoen in de supermarkt bij je favoriete supermarktmanager.
:lol: :D :lol:
rene74monte
Posts: 4629
Joined: Wed Feb 20, 2008 9:06 pm

Re: Rockin` Jalopy`s Motorama 2014 Autotron Rosmalen 15 & 16

Post by rene74monte »

liever de ons kent ons clubjes dat die idiote motorclubs , de harley meetings zijn helemaal niets meer aan weer blij dat zoiets als de jalopy wel gewoon gezellig is zonder booskijkende stoerdoenerij
Post Reply