QuarterMile Drachten: 'The Finals' geannuleerd

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Post Reply
niels23
Posts: 538
Joined: Sat Jun 23, 2007 10:28 am

QuarterMile Drachten: 'The Finals' geannuleerd

Post by niels23 »

Dit bericht is afkomstig van de site: http://www.quartermile.nl


Beste rijders en fans,

Zoals jullie begrepen hebben waren er véél te weinig inschrijvingen om de Drachten Finals te organiseren. Wij hebben alles en iedereen nog de kans gegeven om na de sluitingsdatum toch nog in te schrijven. Ook is iedereen in de email er op gewezen hoe belangrijk dit is om toch nog de Drachten Finals te organiseren. Alles maar dan ook alles is er aan gedaan maar helaas is het niet verantwoord om dit door te zetten.

Stichting Quartermile en Quartermile Events hebben na lang beraad en na alle mogelijke alternatieven bekeken te hebben, met ontzettend veel pijn in ons hart moeten besluiten om de Drachten Finals te annuleren!

Het betaalde inschrijfgeld wordt voor woensdag 7 augustus a.s. teruggestort (wanneer het daadwerkelijk weer op jouw rekening staat is afhankelijk van jouw eigen bank).
Dit houdt NIET in dat er geen dragrace-evenementen meer in Nederland worden georganiseerd! In 2014 zal Quartermile Events weer samen met Stichting Quartermile de Nederlandse Kampioenschappen organiseren.

Op 13 oktober zal er een bijeenkomst plaatsvinden waar wij met zijn allen kunnen gaan kijken hoe het seizoen 2014 neergezet kan worden. Graag ontvangen wij jullie vragen, suggesties en ideeën voor het seizoen 2014 via email quartermilebestuur@gmail.com
Jullie kunnen alles wat jullie besproken willen hebben voor 28 september mailen, zodat wij op de bijeenkomst antwoord op jullie vragen, suggesties en ideeën kunnen geven.
Begrijp allemaal goed dat wanneer jullie niets aangeven wij dus geen weet hebben van wat er onder de rijders speelt!

Voorbespreking seizoen 2014
Datum:
13 oktober 2013

Tijd:
14.00 uur

Locatie:
Van der Ende Racing Inn
Nieuweweg 57k
2685 AS Poeldijk

Wij hopen jullie daar allemaal te zien.

Stichting Quartermile
Quartermile Events
hank
Posts: 135
Joined: Sat Feb 21, 2004 12:29 pm

Re: QuarterMile Drachten: 'The Finals' geannuleerd

Post by hank »

Heel jammer.
Als je dan ziet hoeveel nederlanders er in hockenheim meedoen :?
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: QuarterMile Drachten: 'The Finals' geannuleerd

Post by basezum »

sport word verneukt verdomme..kleine kinderen!
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: QuarterMile Drachten: 'The Finals' geannuleerd

Post by Detroitsteel »

Jep...ook hier houden mensen de hand op de -zo goed als leeg gegraaide- knip... :?
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: QuarterMile Drachten: 'The Finals' geannuleerd

Post by basezum »

Detroitsteel wrote:Jep...ook hier houden mensen de hand op de -zo goed als leeg gegraaide- knip... :?
als ik door de regels heen luister van wat ik hoor is er wat anders aan de hand..ik bemoei me er verder niet mee, maar KUT s het wel.
Post Reply