Real cruisin Den Bosch, iedere DONDERDAGAVOND

Plaats hier flyers/foto's verslagen van Amerikaanse auto-meetings.
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: Real cruisin Den Bosch

Post by Knightwolf »

Gezien de gunstige weersvoorspellingen ben ik er uiteraard ook bij!

Hoor net van m'n moeder dat er de komende 10 dagen in de binnenstad vanalles te doen is, de parade vol tentjes en wellicht optredens staat, en ik denk dat het heel erg druk gaat worden, dus lekker veel bekijks!

Zaterdag kan natuurlijk ook, maar dat is zo standaard, een doordeweekse dag vind ik een leuke uitzondering daarop :D
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: Real cruisin Den Bosch

Post by Knightwolf »

PeeKee wrote:maar hoe was je van plan door de stad te rijden. Over de markt kan al niet meer en Langs de parade kan dat nog wel ? maar dat is ook maar een lullig stukje dan.
Langs de parade kan sinds een jaar of zo ook niet meer door zo'n hydraulische paal als bussluis, maar er zijn nog genoeg straatjes in de binnenstad waarlangs volle terrasjes liggen dus gaat alsnog heel leuk worden!
jur.dejong
Posts: 633
Joined: Fri Apr 21, 2006 9:12 am

Re: Real cruisin Den Bosch

Post by jur.dejong »

Dit was erg gezellig. Mijn buurman ging mee en heeft de pics gemaakt, en zijn zoontje gaf aanwijzingen. De perfecte BACKSEAT DRIVER!!! :mrgreen:

Een korte impressie.

Image
Image
Image
Image

De Organisatie

Image
Image

De fotograaf

Image

De Backseat Driver

Image

De auteur/chauffeur

Image

8)
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Real cruisin Den Bosch

Post by Johnto »

Voor een eerste keer viel het me niet tegen.
Een grotere opkomst is uiteraard leuker, maar volgende week een herkansing!
Als de opkomst klein is, korten we de route gewoon wat in, dan zie je elkaar wat meer op kruispunten.
En de Mc Donalds als opstap locatie, is ook goed vind ik.
Het voordeel hiervan is, dat we eerst moeten rijden voor de cruise begint....want de ervaring leert dat als je afspreekt bij een café en van daaruit wilt gaan rijden, dat de meeste blijven zitten en NIET gaan rijden....en het gaat juist om WEL rijden ;)

Al met al toch 14 yanks die Den Bosch even mooier hebben gemaakt!
Op het pickup forum willen zelfs al mensen vanuit Waddinxveen meerijden volgende week :thumbs:
Vanuit het Mustang forum krijg ik ook positieve signalen, dus ik denk dat we dit maar eens enkele weken vol gaan houden, net zolang tot de cruise zichzelf regelt :pimp:
jur.dejong
Posts: 633
Joined: Fri Apr 21, 2006 9:12 am

Re: Real cruisin Den Bosch

Post by jur.dejong »

Ik denk dat de opkomst en het effect groter is als de dag wordt verplaatst naar de zaterdag. Zo heb ik volgende week al geen vakantie meer, en is het voor mij ondoenlijk om de Linc van stalling te halen.

8)
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Real cruisin Den Bosch

Post by Johnto »

Op Zaterdag zou kunnen, maar dan heb je weer dat er overal meetings zijn en mensen daarheen gaan.
De real cruise is bedoeld voor iedereen die normaal gesproken alleen hun rondje door de stad maken, alleen we proberen al die mini-ritje's te combineren er een iets grotere cruise van te maken.
Ik heb echt totaal geen idee of zoiets in NL van de grond te krijgen is, daarom ook deze simpele opzet, op Donderdagavond, koopavond ;-)
Als er echt animo voor is, wil ik dat tzt best eens combineren met de SPN, bv vooraf een paar rondjes door de stad. Dat zou wel enorm leuk zijn denk ik..ergens laat in de middag door de stad heen cruisen..en daarna even wat eten en drinken op de SPN.
Maar zoals ik al schreef, ik weet niet NL daar klaar voor is.

Voorlopig eerst maar eens kijken of het Donderdagavond plan een beetje van de grond wil komen, Tim en Ik blijven gewoon stug elke Donderdagavond doorcruisen, wie aansluit is meer dan welkom ;)

Ik denk dat zoiets gewoon heel veel tijd en geduld nodig heeft voor je kunt zeggen dat de real cruise Den Bosch echt een succes is.
Rondom Den Bosch rijden tegenwoordig ook al behoorlijk wat amerikanen, en iedereen doet zijn eigen rondje stad op hun tijd en dag wanneer hun er zin in hebben. Mijn doel is om al die ritjes te combineren tot een leuk vrijblijvend avondje..wat dan real cruise Den Bosch zou heten ;)
wouterftw
Posts: 431
Joined: Fri Jun 25, 2010 3:59 pm

Re: Real cruisin Den Bosch

Post by wouterftw »

Naar onze mening zeker een geslaagde cruise! We hebben er een stukje voor moeten rijden, maar we komen zeker een keertje terug! Hierbij alvast een paar geschoten fotootjes:

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Real cruisin Den Bosch, iedere DONDERDAGAVOND

Post by Johnto »

Leuk man, al die leuke reactie's.

Omdat het zo leuk is om te cruisen hebben Tim en ik het Zaterdagavond nog maar ff dunnetjes over gedaan..2 auto's haha.
In de Orthenstraat stond weer een vrouwtje op de stoep voor haar café/Toko..en die blik in haar ogen...ohwnee he', daar heb je ze weer hahahaha.

Maar zoals beloofd, Donderdag weer een real cruise!
Dinant MK III
Posts: 1181
Joined: Tue Aug 24, 2004 6:43 pm

Re: Real cruisin Den Bosch, iedere DONDERDAGAVOND

Post by Dinant MK III »

Dat is wel COOL! Klote van m'n radiator ... :( (maarja... was denk ik ook nét even te gek geweest, op een donderdagavond heen en weer ... :lol: )
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: Real cruisin Den Bosch, iedere DONDERDAGAVOND

Post by Knightwolf »

Johnto wrote:In de Orthenstraat stond weer een vrouwtje op de stoep voor haar café/Toko..en die blik in haar ogen...ohwnee he', daar heb je ze weer hahahaha.
Lolll :D
Johnto
Posts: 4521
Joined: Wed Feb 04, 2004 9:27 pm

Re: Real cruisin Den Bosch, iedere DONDERDAGAVOND

Post by Johnto »

Enkele leden van het American Police team komen de cruise ondersteunen :D
Peter(maf)Kees
Posts: 12
Joined: Sun Apr 15, 2012 11:11 am

Re: Real cruisin Den Bosch, iedere DONDERDAGAVOND

Post by Peter(maf)Kees »

de flodders komen misschien ook weer :P
heb er wel zin in, was vorige week ook gezellig
ik hoop da er donderdag meer wagens komen 8)

misschien tot dan
Knightwolf
Posts: 1569
Joined: Thu Mar 24, 2005 9:22 pm

Re: Real cruisin Den Bosch, iedere DONDERDAGAVOND

Post by Knightwolf »

Johnto wrote:Enkele leden van het American Police team komen de cruise ondersteunen :D
Heel vet! Nou hopen dat ze niet de NL-Police achter zich aan krijgen ;)
Caprice89
Posts: 1305
Joined: Mon Sep 26, 2005 8:45 pm

Re: Real cruisin Den Bosch, iedere DONDERDAGAVOND

Post by Caprice89 »

En? Hoe was het deze donderdag? Zelfde opkomst of beter/slechter? Krijgt het een vervolg?
Zo ja, dan wil ik ook wel eens die kant op komen.
lowrida
Posts: 1551
Joined: Sun Sep 20, 2009 11:02 pm

Re: Real cruisin Den Bosch, iedere DONDERDAGAVOND

Post by lowrida »

Balen dat mijn ark nog stilstaat! :(
Post Reply