C&P failliet

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

C&P failliet

Post by Texas Boy »

sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: C&P failliet

Post by sjak_brak »

Ook fijn dat die Paulexports meteen begint met lijkenpikkerij op dat muftang-forum :lol:
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: C&P failliet

Post by silentchaos »

sjak_brak wrote:Ook fijn dat die Paulexports meteen begint met lijkenpikkerij op dat muftang-forum :lol:
Viel me ook op...
De een z'n dood is de ander z'n brood he :D
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: C&P failliet

Post by Homer »

Jammer en hoop niet dat er veel zullen volgen door de dure Dollar
Dit werkt toch hetzelfde als met de benzine, wordt direct doorberekend aan de eindgebruiker, en volgens mij heeft de dollar toch wel een tijdje laag gestaan. Denk ( weet het niet zeker natuurlijk ) dat het ook heeft te maken met de regeling die afgeschaft is van rond de 30 jaar, waren toch stiekem veel USA auto's die er rond reden, als ik naar mezelf kijk doe ik ook alleen het hoognodige nog, en op langere termijn gaan zulke bedrijven dit toch voelen.

Net zoals dat er minder accijns binnen is gekomen op LPG ( 25 % minder verkocht ), ook niet vreemd als er geen enkele USA auto van rond de 30 Jaar meer op LPG rijdt, zijn over het algemeen toch grootverbuikers.

Niettemin, ik vond het altijd een keurige zaak, en netjes geholpen, tja maar weer eens een andere leverancier zoeken.
rulez
Posts: 1975
Joined: Wed Nov 12, 2008 5:00 pm

Re: C&P failliet

Post by rulez »

zal wss overgaan op postorder/webshop gebeuren....

jammer dat de leuke zaakjes waar je nog mensen kon treffen en een bak koffie ging drinken langzaam op de fles gaan.......

bij C&P wordt geen doorstart melding bij gemaakt terwijl de accufabriek in roermond (oa centurion accus) wel een doorstart optie meld....

wat betreft zoo parc overloon, de eigenaar zodiac zoos is failliet verklaard...
Zodiac Zoos is de overkoepelende organisatie van drie dierentuinen: Dierenpark Wissel, Zoo Parc Overloon en Aqua Zoo Friesland, maar met de curator en uwv word tgewerkt om de dieren toch te verzorgen en de verzorgers door te betalen....
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: C&P failliet

Post by HarleyRob »

Ai.... erg jammer. Ik heb persoonlijk erg goede ervaring met C&P. Ik hoop dat er voor de medewerkers een goede oplossing gevonden wordt.
enno
Posts: 698
Joined: Thu Jul 26, 2007 11:56 pm

Re: C&P failliet

Post by enno »

zonde ook goede ervaring met c&p
chevelletje70
Posts: 439
Joined: Mon Apr 11, 2011 6:11 pm

Re: C&P failliet

Post by chevelletje70 »

Erg jammer weer, blijft straks helemaal niks meer over
Collector
Posts: 935
Joined: Mon Nov 01, 2010 6:09 pm

Re: C&P failliet

Post by Collector »

was een regelmatige bezoeker van dierenpark wissel, is echt een leuk kleine dierentuin voor het hele gezin.
Mensen die er werken doen dat echt met passie en vertellen je graag het eea over de dieren, ik zou het echt heel erg jammer vinden als dat dierenpark niet meer open ging.
thunderbuick
Posts: 2086
Joined: Wed Mar 02, 2011 6:41 pm

Re: C&P failliet

Post by thunderbuick »

Ja, Weekers rekende het kabinet rijk maar die flater werkt nog steeds door.
In ieder geval is C&P door die flater fink inkomsten misgelopen.
Weer 12 man aan wie iedere maand opnieuw WW betaald moet worden......
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: C&P failliet

Post by franky »

ik denk dat het ook deels te maken heeft met het verdwijnen van de mrb vrijstelling en natuurlijk ook de internet aankopen, zoals bijvoorbeeld bij autorock.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: C&P failliet

Post by sjak_brak »

Zal allemaal meespelen. Ook de "je zoekt het maar uit / het is je eigen schuld"-houding als er iets mis was zal niet geholpen hebben.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: C&P failliet

Post by Pavement Pounder »

Dat en de hoge prijzen die ze vragen al in de jaren 80/90 waren ze erg duur.
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: C&P failliet

Post by Peter Pontiac »

C&P voor mij de reden om al gedurende 20 jaar bijna alles overseas aan te schaffen :lol:
MotiV8
Posts: 1141
Joined: Thu Sep 08, 2005 9:25 pm

Re: C&P failliet

Post by MotiV8 »

Op 28-01-2015 is C & P U.S.A. Parts B.V. h.o.d.n. C&P Competition, El-Jay Parts & More te Horst (Limburg) door de rechtbank in Limburg failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. J. Hellendoorn. Het insolventienummer van deze zaak is F.03/15/40. De (hoofd)activiteit van C & P U.S.A. Parts B.V. is handel in en reparatie van auto’s, motorfietsen en aanhangers.
Er zijn (nog) geen verslagen beschikbaar.
Bron : http://www.faillissementsdossier.nl/nl/ ... s-b-v.aspx

Een hoop Amerikanen garage's bestelde hun onderdelen daar dagelijks omdat C&P dagelijks verstuurde. ( zoals een gewone garage dagelijks onderdelen laat komen vanaf de automaterialen..)
In dit geval betreft dit faillissement een grote doelgroep in Nederland & wellicht over de grenzen.
Post Reply