klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by speed-factory »

jantje had anders toch goed te werken. en inderdaad is hij helmaal niet failliet.
is altijd lekker kort door de bocht, lekker stoer om te kunnen zeggen en makkelijk want dan hoef je verder niets meer uit te leggen.
zo ben ik failliet geweest volgens de beste klanten die ik nooit zag, maar wel alles over mij wisten.
tot bleek dat ik verhuisd was naar de andere kant van het dorp..
jan is ook verhuisd, en niet omdat hier geen werk was. geloof me. misschien ff een beetje opletten voordat je deze onzin rondpraat, dat heeft de man niet verdient.
v8meetings.nl
Posts: 400
Joined: Tue Apr 06, 2004 1:52 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by v8meetings.nl »

oldsv8diesel wrote:iemand nog mooie fotos van zn jump?
Yep.....

Image

Heb ik met de Big City Rollers heel wat mee op meetings gestaan. Altijd lachen.
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by peerke »

speed-factory,het verhaal dat hij failliet was vertelde een voormalig klant van hem ,op zich natuurlijk niet perse de waarheid.
maar toen ik op internet zocht of ik iets over hem kon vinden kwam ik eigenlijk meteen bij een website waarin vermeld werd dat de betreffende toko failliet verklaard was,inclusief alle info hierover en wie de curator was.
dus was geen kwaadsprekerij van mij,dacht gewoon dat dat algemeen bekend was.
heb verders helemaal niets tegen de beste man,was gewoon benieuwd wat hij voor hij wegging nog gedaan had en wat eventuele ervaring van mensen was met betrekking tot het reviseren van motoren
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by peerke »

precies dus,dus speed-factory ik lulde dus niet helemaal uit mijn nek(in ieder geval in dit geval :P )
SplitWindow
Posts: 3038
Joined: Tue Nov 16, 2010 9:19 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by SplitWindow »

Best ventje, die Jantje.
Niet iemand die achter je rug om lult, maar het gewoon recht in je bek zegt als hij iets op zijn hart heeft :D

Uit een ouder threadje:
SplitWindow wrote:Klompenjantje, tijdens een burn-out in een lekke Van toch stoer blijven zitten en een biertje drinken :D

Image

Image
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by Wilf »

Faillissement wil natuurlijk ook niet zeggen dat het slecht met je (zaak) gaat. Het wordt juist veelal gebruikt om makkelijk een zaak te sluiten en er nog extra geld uit te trekken. Officiëel mag het niet en alleen kleine ondernemers komen er niet altijd mee weg. Bij de grotere "investment companies" is het echter normale gang van zaken. Maar goed, die hoeven ook geen belasting te betalen.

Alleszins een raar topic (titel), om te vragen of iemand ervaring heeft met een bedrijf dat niet meer bestaat.
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by Pavement Pounder »

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by Texas Boy »

Word ook gebruikt om er voor te zorgen dat je je leveranciers en schuldeisers niet meer hoeft te betalen?
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by franky »

Texas Boy wrote:Word ook gebruikt om er voor te zorgen dat je je leveranciers en schuldeisers niet meer hoeft te betalen?
je zal maar een leverancier geweest zijn, dan kan je fluiten naar je centen, je kan natuurlijk altijd door omstandigheden onderuit gaan, maar als het opzet is mag je van mij aan de hoogste boom gehangen worden.

ik ken klompe jantje niet dus kan hierover ook niet oordelen, was meer een algemene kreet.
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by peerke »

wilf:was alleen benieuwd hoe en met wat voor onderdelen het blok gereviseerd was en/of iemand hier ervaring bij hun mee had gehad.
maar goed,het topic mag wat mij betreft wel gesloten worden
groeten
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by franky »

zover ik het goed heb, heeft willem usa cars daar gewerkt.
peerke
Posts: 1081
Joined: Sun Dec 16, 2007 6:30 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by peerke »

ok,bedankt voor de tip
misschien kan hij meer vertellen over de motor
bedankt
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by speed-factory »

ik zie het inderdaad, dat zal dan gedaan zijn om makkelijk weg te komen denk ik ja.
erg slecht in dat geval, en dan heb ik teveel gezegd.

zover ik weet van jan zou hij niet failliet verklaard zijn, heb m nog vlak voor zijn vertrek gesproken.
en ik hoor en lees veel te vaak dat mensen gelijk roepen dat iemand bankroet.
in mijn geval werd dat zelfs al geroepen toen ik enkel 2km verderop verhuisd was, dan komt iemand op een gesloten adres, en tsja. dan ben je failliet.
net zoals nu met jan, maar dat zal dan in dit geval toch wel een ander verhaal zijn als ik het zo lees.
cool-chevy
Posts: 14
Joined: Wed Jun 10, 2009 10:41 pm

Re: klompejantje:iemand ervaring met deze toko of info

Post by cool-chevy »

Ik hou er ook niet van om ondernemers na te trappen maar ik weet echter wel dat t een bewuste actie was van jantje en er nog aardig wat toeleveranciers zijn die nog t 1 en ander tegoed hebben , oa een snap-on dealer die aardig wat geleverd had voor zijn vertrek !

Mvg joris
Post Reply