USA vakantie car 2014 is...

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

USA vakantie car 2014 is...

Post by Olds 88 Rocket »

Hoi allen. Ik zit nu in de lucht tussen Washington dc enDenver. Ik ga naar mijn broer in Bend Oregon. Word weer een mooie vakantie, dus lekker volgen. Zaterdag een autobeurs, met veel mooi spul en 30 graden. Auto heb ik nog niet, wil wel, maarmet 9 wagens word het toch wel veel. Maar als ik een mooi deal tegen kom... voorlopig rijd ik dus gewoon de Buick Regal uit 2001 van mijn schoonzus. Geen straf, en beter dan de daily micra. We gaan varen, camperen, en wie weet weer vliegen. Nou USA, ik kom eraan. Keep you posted
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Phatkees »

Veel plezier!! :) :thumbs:
camino59
Posts: 708
Joined: Sun Feb 28, 2010 5:06 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by camino59 »

Have a nice trip!
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Olds 88 Rocket »

Image
Aankomst in Redmond. Het is 7 uur in de avond en nog lekker weer. Eerst wachten op de bagage. Dan naar Bend. Daar wacht de family mij op.

Ik verblijf in de caravan voor de komende tijd. Foto van binnen volgt nog.

Image

Uitzicht
Image

Morgen naar de auto show, dar is zaterdag. Mooi weer, mooie wagens, rommelmarkt, ze hebben geen kind aan me
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Phatkees »

Chique caravannetje :D
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by RickyV8 »

Veel plezier :thumbs:
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Rob(firebird) »

Ik ben net een weekje terug, maar zou zo weer willen gaan.
Duurt helaas weer een maand of 5.
Have fun !!
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Bromgabber »

Veel plezier daaro! :)
SuperSport
Posts: 1163
Joined: Sat Jan 30, 2010 8:31 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by SuperSport »

Have fun
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Martin71RS »

ik ben ook net terug maar hoef niet zo lang te wachten :D ik ga je topic weer volgen...leuk!!
harry_clamshell
Posts: 1521
Joined: Sun Feb 18, 2007 11:37 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by harry_clamshell »

Ben al weer naarstig op zoek naar een wagen voor de volgende road trip aldaar. Gaat dit maal hoogstwaarschijnlijk een 67 Buick Wildcat 2dr worden.

Have fun there.
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Olds 88 Rocket »

Hoi Alle, het is hier lekker weer, en het drukke weekend is voorbij. Vrijdag was het bijkomen van de reis, en iedereen was vrij van werk om de eerste dag met zijn alle door te brengen. De schilder is bezig het huis te schilderen. Dat doet hij met een spuitmachine, en gaat razend vlug.

Image

Image

Waar een schilder in NL word afgescheept met een berlingo, hier rijd hij gewoon een suburban.

Image


Toch maar even want hand an spand diensten doen in en om het huis. En zie wat er in de Garage staat, een werkende biertab: laatste update, we hebben al een nieuw fust gehaald bij de lokale brouwerij. Meer daarover later.

Image
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Olds 88 Rocket »

Zaterdag was de grote dag voor me, de high dessert auto show and swab meet. Veel ouwe troep, daar houd ik wel van, en lekker neuzen en kijken, en hopelijk ook kopen. Het zou mooi weer worden, alleen is het in de ochtend rond het vriespunt. Maar de zon rekend daar gouw mee af. Hop in de Buick, en rijden maar. Word al ingehaald door allerlei mooie wagens. In Bend even langs de drivethrough flappentapper. Ik wil wel genoeg cash op zak, en pin meteen het maximum voor de dag. Dan naar Redmond, een uurtje rijden. Nou, geniet van de foto's.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
motor en blokken waren maar $50 per stuk een carb gaat voor een paar $$

Image

Image

Image

Ben altijd wel gek op stationwagens, en die waren er ook. De chevelle was echt mooi en orgineel, en $10K. De plimouth was iets duurder.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

En er stond ook wat oud electronica spul. Andere hobby van me. Ik had ook nog een buizentester gekocht voor $10.
Dit buizenradiootje ook maar gekocht, een Silvertone. Dat was een eigen merk van Sears. $5 en gave kast. Die ga ik opknappen.

Image

Image

Image
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Olds 88 Rocket »

Hier nog meer foto's.

Image

Image

Image

Image

Image

Deze Cadillac had maar 2 eigenaren gehad, en was echt mooi. $20K. Helaas had ik ruim tekort...

Image

Image

Image

Deze was totaal verrot van onder, er er zat zeker 10 kilo plamuur op. Toch word hier $15k voor gevraagd. Ging unsold naar huis.

Image

Image

Image

Image

Image
Olds 88 Rocket
Posts: 227
Joined: Sun Oct 28, 2007 10:19 pm

Re: USA vakantie car 2014 is...

Post by Olds 88 Rocket »

Toen liep ik tegen een mooi item aan dat ik eigenlijk meteen wilde hebben, en ik heb mijzelf geleerd als dat zo is dat het gewoon gekocht moet worden mits het haalbare kaart is. De verkoper wist te vertellen dat het embleem van Oldsmobile 1 jaar op de F-85 cuttlas in 1964 is gevoerd. Chroom was nog erg mooi, en er zat maar een paar kleine beschadigingen op. Na wat zuchten en steunen tijdens het pingelen, kreeg ik er toch nog $75 af. Ik moest er nog $125 voor neerleggen. Zie het als een leuk souvenir, en mooie wall decoration, want ik heb geen 1964 Cuttlas. Ben wel gek van Oldsmobile, daar heb ik er maar 5 van. Heb nog geen spijt ervan.

Image

Deze mooie aankoop moest worden gevierd met een drankje, en aansluitend een lunch. Aangezien het op die Fairgrounds slecht eten is voor veel geld, ben ik even met de auto naar de Diary Queen gegaan. Daar serveren ze allerlei soorten ijsjes en taarten, maar ook prima burgers. Een milkshake is echt lekker, en komt met een toefje slagroom met een kers erop.

Image

Na de lunch weer terug, en lekker rondlopen. Ook moest ik nog de antiek markt aflopen.

Image

Image

Image

Image

De markt. Toch nog wat oude bladen uit 1953 gekocht voor de auto advertenties. Ook vond ik nog een instructie boekje voor mijn Chrysler.
De dag zit erop, en lekker naar huis. Heerlijk weer. Thuis de buit goed bekijken. Ben blij met alle spullen. 2 jaargangen Hemmings classic car magazine, echt een leuk blad, en er staan veel leuke artikelen in. ik heb nog heel wat te lezen. 3 wieldoppen, voor een $ per stuk maar een paar genomen. Radio, buizentester van Mercury, wat gratis zooi, en mijn Olds embleem niet te vergeten. Stuurwiel hoes.

Image

Image

Jong geleerd, oud gedaan....

Image

Image

Hoe het allemaal terug gaat naar NL zien we wel. Maar dat gaat wel lukken, anders stuur ik het op. Dat was de zaterdag, en mijn beentjes hadden het even gehad. Ik kon de tab in de garage nog net halen... Ondertussen had mijn broer een stukie vlees in de roker gedaan. De hele dag gerookt. En dat was erg lekker...

Image
Post Reply