Mijn mercury op de filmset

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by graad »

Stelletje malloten,ga 50€ benzine tanken en wat rondrijden met jullie USA car...ohhh nee,jullie zijn liefhebbers,maar benzine is te duur...overal commentaar op,en iedereen afkraken,maar zelf ....daarom staat t aap forum zo slecht aangeschreven,omdat er kinderen opzitten
Mensen vragen netjes of je je auto terbeschikking wil stellen,en meteen,wat schuift t ect
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by graad »

Ronald50 wrote:
Graad, ik zou zeggen, ga met hem mee ;) want je Nederlands kan ook nog wel wat bijles gebruiken:

Citaat: Piepo,ga naar school toe ,als je zo dom reageerd (=reageert. Je reageert of je reageerde) .en (= En; hoofdletter plus spatie aan het begin van de zin) als je toch zoon (is grammaticaal fout, moet zijn zo een) wijsneus bent, (hier hoort een spatie) goedkope USA frikandel rijder, (hier hoort wederom een spatie) dan is taunessen ook verkeerd

Over de film en de set; zijn de huizen niet te jong ten opzichte van de auto's?
Corrigeer ik iemand,nee dus,en ik ben helmonder,das heel anders als een flapdrol
En wat interesseert mij die huizen,is t weer ook niet slecht? En de zo'n was ook niet zo scherp,en de stoepranden zijn ong 0.20 mm te hoog ten opzichten van 1976
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by Phatkees »

Navigator heeft de hoofdrol dus niks mis met het leeftijdsverschil t.o.v de huizen!
HarleyRob
Posts: 2819
Joined: Mon Jun 06, 2011 2:04 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by HarleyRob »

Ik neem aan dat je auto wel verzekerd was ten tijde van de opname? Dat had die maatschappij natuurlijk allemaal voor je geregeld. Want zo zijn ze, toch?
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by CVPI »

Vroegen ze niet of je nog een setje normale wielen had liggen die je even wou omwisselen?
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by graad »

Nee,ze zeiden,whouw,dat je niet op een aanhanger komt,maar rijdend...ikke zo,ben niet zo als......
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by speed-factory »

wad kunun julie tog alemaal fluaw reeageeren.. het is op aap tegenwoordig de spord om te kijken waarop je iemant anders kund aanvallen in plaats van leuk te reageren als liefhebber.. en wat is er mis met graad zn wielu. die orgineele root of zward gespoten velgen zijn leuk voor als je geen geld hebt voor 20inch. tog ? :-)
de groodste bek zit thuis, en en doeners worden afgezeken als ze iets faut typen.. iedereen kan ut tog lezen. en weet wat er bedoelt wort 8)

NOU EN.. geniet van je leven en doe er wat leuks mee, iedereen afzeiken hoort daar dan niet in thujs, persoonlek vint ik het juist leuk om te zien dat er ook liefhebbers zijn die niet meteen afkeuren maar gewoon lekker doen..
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by sjak_brak »

Idd Maickel.

Ach die seikerds hadden fast chraag gezien dat hun bagger-sjeffie op de set stond, maar ja, dat kreng wilde nie starte en reepahratsie kanne ze niet betalen zonder een forse onkostenverghoeding fooraf :D :D :D
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by Phatkees »

:lol: :lol: :lol:
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by graad »

sjak_brak wrote:Idd Maickel.

Ach die seikerds hadden fast chraag gezien dat hun bagger-sjeffie op de set stond, maar ja, dat kreng wilde nie starte en reepahratsie kanne ze niet betalen zonder een forse onkostenverghoeding fooraf :D :D :D

+100
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by Texas Boy »

+ hondert en achd.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by Wilf »

Best moeilijk, dat Brabantse dialect lezen. Ik vond Limburgs al uitdagend...
Phatkees
Posts: 525
Joined: Mon Apr 12, 2010 3:43 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by Phatkees »

Ja jongeeee, het zonnige zuiden KUT!! 8)
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by Pimpmeister »

Rob Rules
Posts: 3302
Joined: Thu Mar 08, 2007 5:59 pm

Re: Mijn mercury op de filmset

Post by Rob Rules »

Loat ze moar lekker lullen, Graad.
Gij het er lol in en oew autooke heej een rol in de fillum. 8) :lol:
Post Reply