Zo kan t ook natuurlijk....

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by BigBlockMopar »

Sommigen mensen kunnen een wat afgeschermd leven leiden en missen daardoor soms de nogal wat humoristische insteekjes hier en daar lijkt het... :D

Image
reijer
Posts: 248
Joined: Tue Aug 22, 2006 4:33 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by reijer »

sjak_brak wrote:Idd MarkV! Ik vind dat gesjoemel getuigen van een ongelofelijk infantiele en egocentrische kijk op de wereld. Want ja, een oud hok verzekeren kost toch al snel 50 euro per jaar he. Ben benieuwd hoe zon knakenkauwer zelf zou reageren als zn kind of vrouw invalide wordt gereden door een sjaggeraar met vals kenteken.
+1
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by muddy bandit »

Het is maar net of je de auto dan wel of niet gebruikt, als die alleen maar geparkeerd staat dan zie ik er nog geen gevaar in voor de mede-weggebruiker.
In december, januari en februari schroef ik waarschijnlijk ook even de oude franse platen terug op m'n Talbot Horizon... ik heb nog steeds geen betaalbare stalling kunnen vinden, en de openbare parkeerplaats aan het einde van de straat heb ik nog nooit vol zien staan.
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by sjak_brak »

muddy bandit wrote:Het is maar net of je de auto dan wel of niet gebruikt, als die alleen maar geparkeerd staat dan zie ik er nog geen gevaar in voor de mede-weggebruiker.
Totdat de handrem losschiet, brandje uitbreekt etc waarbij er alsnog schade aan derden wordt toegebracht... maar is inderdaad wel wat anders dan ermee gaan rijden.
franky
Posts: 1113
Joined: Sat Apr 03, 2010 7:01 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by franky »

sjak_brak wrote:Er is in ieder geval minimaal 1 iemand die m niet heeft begrepen, want heb een report binnen op die post :lol:

dat was ik dus
M@ikel
Posts: 4293
Joined: Sat Jul 29, 2006 11:53 am

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by M@ikel »

muddy bandit wrote:Het is maar net of je de auto dan wel of niet gebruikt, als die alleen maar geparkeerd staat dan zie ik er nog geen gevaar in voor de mede-weggebruiker.
In december, januari en februari schroef ik waarschijnlijk ook even de oude franse platen terug op m'n Talbot Horizon... ik heb nog steeds geen betaalbare stalling kunnen vinden, en de openbare parkeerplaats aan het einde van de straat heb ik nog nooit vol zien staan.
ik heb ook nog geen betaalbare stalling gevonden, dus staan ze allemaal in onbetaalbare..
dan maar niet op vakantie.

M@ik
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by Wilf »

Haha :D klinkt bekend...
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by muddy bandit »

M@ikel wrote: ik heb ook nog geen betaalbare stalling gevonden, dus staan ze allemaal in onbetaalbare..
dan maar niet op vakantie.

M@ik
3 maand winterstalling huren voor dat ding is hier al net zo duur als 3 kwartalen belasting bijbetalen, geen zinvolle optie dus. :x
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by Wilf »

Dat lijkt mij echt sterk… Ik woon in hartje randstad en ik betaal 350 p/m voor een superdeluxe stalling met behandelde vloer, eigen sleutels, codeslot, toegangshek, toilet, altijd in en uit, mogelijkheid tot klussen, theoretisch ruimte voor 2 wagens en dan nog gereedschap… Dat kan echt veel goedkoper voor een simpel schuurtje of oude tuinkas of caravanstalling. Ik neem niet aan dat je auto maar 100 euro per kwartaal kost..?
graad
Posts: 646
Joined: Tue Mar 12, 2013 12:51 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by graad »

Wat een prijzen....ik betaat 340€ per jaar voor een loods....sta d'r al 15 jaar!
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by Pavement Pounder »

Ik beaalde 18 jaar lang 150,- voor stallings/sleutel ruimte bij een boer ook in de randstad.
6 jaar terug iets gekocht wat over 4 jaar is afgelost, dat had ik 18 jaar geleden moeten doen.......
Als ik straks met de hobby stop dan heb ik nog iets van waarde achter de hand.
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by muddy bandit »

Wilf wrote:Dat lijkt mij echt sterk… Ik woon in hartje randstad en ik betaal 350 p/m voor een superdeluxe stalling met behandelde vloer, eigen sleutels, codeslot, toegangshek, toilet, altijd in en uit, mogelijkheid tot klussen, theoretisch ruimte voor 2 wagens en dan nog gereedschap… Dat kan echt veel goedkoper voor een simpel schuurtje of oude tuinkas of caravanstalling. Ik neem niet aan dat je auto maar 100 euro per kwartaal kost..?
Die Talbot kost me 78,= per kwartaal (in overgangsregeling dus 78 ,= per jaar)... de huur van de garagebox kost me 50 euri per maand.
En aangezien dat de verhuurder (woningstichting) praktisch het alleenrecht heeft en niet de mogelijkheid geeft om een 2e garagebox erbij te huren staat het spul hier gewoon op de openbare parkeerplaats.
Andere mogelijkheden zijn er nog wel maar die gaan hier ook snel richting jou maandbedrag, en dan kan ik hem net zo goed jaarrond in de belasting gooien.
Caravanstalling is hier geen optie, die staan in de winter allemaal vol en willen bovendien geen gemotoriseerd spul hebben i.v.m. hun verzekering.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by Wilf »

Oh ok, zo'n Talbot is dus een licht perenkistje, niet te vergelijken met een yank, ik zie het al :P
muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by muddy bandit »

Inderdaad, al noem ik het dan geen perenkistje maar de franse D-Kadett. :D
Is de boodschappenauto van m'n wederhelft, maar staat nu al ongeveer een jaar bijna ongebruikt op de parkeerplaats omdat ze niet meer goed kan rijden na een lichte herseninfarct. :(
Ik rijd er maandelijks alleen nog een paar kilometers mee om de motor, remmen enz. gangbaar te houden.

Is deze:
http://www.speurders.nl/overzicht/talbo ... &order_by=
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Zo kan t ook natuurlijk....

Post by Wilf »

Wat kut om te horen van je vriendin, ik hoop op een goed herstel. Helaas ken ik het ook van dichtbij. Ik ken hier vlakbij ook een luxe stalling met temperatuurregeling et cetera, bovenverdieping van een showroom, met codeslot et cetera. Is maar €550,- per jaar maar niks voor mij omdat ik mijn klassiekers juist rij in het weekend en de garage is op zondag dicht.
Post Reply