Charger ongeluk..
Re: Charger ongeluk..
Zijn Cooper banden dan ook niet goed? Wat is dan wel aan te raden?
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
Re: Charger ongeluk..
Wilf wrote:Niet geheel mee eens; ...
Typische Baggerwheel-rijder wrote:Onzin!!1!1!!!! heb daar zelf anders nog nooit last van gehad en rij/glij al jaren lang met deze banden rond
Re: Charger ongeluk..
Ach, misschien is de bestuurder wel onwel geworden en heeft het geen klote met de banden te maken, je weet het niet, je was er niet bij...
Al je op gare banden rijd pas je daar meestal je snelheid wel op aan.
Zo zitten er onder mijn brommertje bandjes van 12jaar oud uit Korea. Droogtescheuren erin en al
Deze banden waren fabriek af al helemaal klote.
De banden zijn dan ook van 'rubberbeton' , na 12jaar totaal geen spoor van slijtage te zien
Op de droogtescheuren na dan.
Bij droog weer prima bandjes, bij 1 druppel regen helemaal klote.
Affijn, je weet dat, en dan pas je je snelheid aan.
Al je op gare banden rijd pas je daar meestal je snelheid wel op aan.
Zo zitten er onder mijn brommertje bandjes van 12jaar oud uit Korea. Droogtescheuren erin en al
Deze banden waren fabriek af al helemaal klote.
De banden zijn dan ook van 'rubberbeton' , na 12jaar totaal geen spoor van slijtage te zien
Op de droogtescheuren na dan.
Bij droog weer prima bandjes, bij 1 druppel regen helemaal klote.
Affijn, je weet dat, en dan pas je je snelheid aan.
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
Re: Charger ongeluk..
Voldoende droogtescheurtjes kan je ook weer zien als extra 'profiel' dus daar kan een band zelfs weer beter als nieuw van worden...!
Re: Charger ongeluk..
ThA CoPyCaT© wrote:Bestuurder had ook pech om in zijn slip een boom tegen te komen en niet de struikjes links en rechts van deze boom.
Wel zonde van de auto bijdeweg.
Het eerste wat geleerd wordt bij een sliptraining is kijken waar je naar toe wil, en niet waar je niet naar toe wil, dus mijn conclusie is de bestuurder heeft naar de boom gekeken.
En wat berteft de XP-2000 ik heb een setje helemaal op gereden (40.000 Km m), gewoon rekening houden dat het glibber banden zijn, kan soms ook leuk zijn om wat te driften, gaat met nat weer met een vinger in je neus, als je kan driften teminsten.
Re: Charger ongeluk..
Kortom: banden zijn KUT, hij reed te hard, het kwam door de regen en als hij een slip/kijk-waar-je-heen-wil cursus gevolgd had was hij zonder krasje gewoon thuis gekomen...
En dan krijg ik te horen dat ik te veel commentaar geef.. :arrow:
En dan krijg ik te horen dat ik te veel commentaar geef.. :arrow:
-
- Posts: 1054
- Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm
Re: Charger ongeluk..
Ja kinders idd, banden bepalen of je wel of niet je toeto in de prak rijdt. Zie volgende voorbeelden, deze mannen reden ook allemaal op COOPRERS, dus luister goed naar de wijze mannen hier op dit forum:
-
- Posts: 1054
- Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm
-
- Posts: 1210
- Joined: Fri May 07, 2004 2:39 pm
Re: Charger ongeluk..
Is een trend aan het worden... weer eentje, worden wel schaars op deze manier....
http://www.stuttgarter-zeitung.de/inhal ... dc809.html
http://www.stuttgarter-zeitung.de/inhal ... dc809.html
Last edited by The Menace on Sun Jul 28, 2013 11:03 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1054
- Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm
Re: Charger ongeluk..
Lees de geschiedenisboeken...dat Mopart spul is altijd scheisse geweest.....
-
- Posts: 7963
- Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm
Re: Charger ongeluk..
Aan de schade aan zijn linker spatbord achter en velg te zien is er iets vooraf gebeurd voordat er contact met een boom werd gemaakt.
Wellicht een smsende tegenligger in een Furd ?
Wellicht een smsende tegenligger in een Furd ?
Re: Charger ongeluk..
David, dat is natuurlijk drogredenatie. Die Mopar gaat echt niet zo hard als die supercars. Je weet zelf ook wel dat elk materiaal een limiet heeft. Die supercars zijn echt niet van de weg geraakt op een recht stuk waar ze 80 reden met kwartgas... Worden Formule 1-coureurs ook plots zeer slechte chauffeurs als ze massaal de baan afglijden met slicks als er regen valt? Of zou het komen dat bepaalde materialen (de banden) buiten hun normale bandbreedte van gebruik slechter/niet presteren?
-
- Posts: 1054
- Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm
Re: Charger ongeluk..
yep, dat weet ik. Net als jij weet dat iedere mongool een achteraangedreven wagen met meer vermogen dan hersencellen kan aanschaffen...(zeker met supercars)...weet dus ook dat de zwakste schakel de bestuurder is en niet de banden.....Wilf wrote:David, dat is natuurlijk drogredenatie. Die Mopar gaat echt niet zo hard als die supercars. Je weet zelf ook wel dat elk materiaal een limiet heeft. Die supercars zijn echt niet van de weg geraakt op een recht stuk waar ze 80 reden met kwartgas... Worden Formule 1-coureurs ook plots zeer slechte chauffeurs als ze massaal de baan afglijden met slicks als er regen valt? Of zou het komen dat bepaalde materialen (de banden) buiten hun normale bandbreedte van gebruik slechter/niet presteren?
-
- Crowd control
- Posts: 13063
- Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm
Re: Charger ongeluk..
Wat een intelligente krantekop hebben die worsten daar verzonnen zeg;The Menace wrote:Is een trend aan het worden... weer eentje, worden wel schaars op deze manier....
http://www.stuttgarter-zeitung.de/inhal ... dc809.html
"Gelber Dodge Charger bleibt nach Überschlag auf dem Dach liegen"
No shit Sherlock...
jaja, normaal komen de meeste gele Chargers weer op hun pootjes terecht als ze omflikkeren natuurlijk... Deze blijkbaar niet...!! WereldNIEUWS!...
David kijk maar uit met die gladde bandjes op die grindtegels...
Re: Charger ongeluk..
Touché, maar aangezien ik de eigenaar niet ken kan ik daar niet over oordelen. XP2000's maken het hem/haar in ieder geval niet makkelijker...David - 71 camaro wrote:yep, dat weet ik. Net als jij weet dat iedere mongool een achteraangedreven wagen met meer vermogen dan hersencellen kan aanschaffen...(zeker met supercars)...weet dus ook dat de zwakste schakel de bestuurder is en niet de banden.....