Charger ongeluk..

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
SRB12
Posts: 840
Joined: Fri Feb 08, 2013 12:54 am

Re: Charger ongeluk..

Post by SRB12 »

Zijn Cooper banden dan ook niet goed? Wat is dan wel aan te raden?
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by BigBlockMopar »

Wilf wrote:Niet geheel mee eens; ...
Typische Baggerwheel-rijder wrote:Onzin!!1!1!!!! :x heb daar zelf anders nog nooit last van gehad en rij/glij al jaren lang met deze banden rond
:!: :lol:
Shev Ed
Posts: 5352
Joined: Thu May 18, 2006 9:35 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by Shev Ed »

Ach, misschien is de bestuurder wel onwel geworden en heeft het geen klote met de banden te maken, je weet het niet, je was er niet bij...

Al je op gare banden rijd pas je daar meestal je snelheid wel op aan.

Zo zitten er onder mijn brommertje bandjes van 12jaar oud uit Korea. Droogtescheuren erin en al :D
Deze banden waren fabriek af al helemaal klote.
De banden zijn dan ook van 'rubberbeton' :D , na 12jaar totaal geen spoor van slijtage te zien :D :D
Op de droogtescheuren na dan. :P

Bij droog weer prima bandjes, bij 1 druppel regen helemaal klote.

Affijn, je weet dat, en dan pas je je snelheid aan.
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by BigBlockMopar »

Voldoende droogtescheurtjes kan je ook weer zien als extra 'profiel' dus daar kan een band zelfs weer beter als nieuw van worden...! :D :D
Homer
Posts: 1318
Joined: Thu Oct 07, 2004 10:53 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by Homer »

ThA CoPyCaT© wrote:Bestuurder had ook pech om in zijn slip een boom tegen te komen en niet de struikjes links en rechts van deze boom.
Wel zonde van de auto bijdeweg.

Het eerste wat geleerd wordt bij een sliptraining is kijken waar je naar toe wil, en niet waar je niet naar toe wil, dus mijn conclusie is de bestuurder heeft naar de boom gekeken.

En wat berteft de XP-2000 ik heb een setje helemaal op gereden (40.000 Km m), gewoon rekening houden dat het glibber banden zijn, kan soms ook leuk zijn om wat te driften, gaat met nat weer met een vinger in je neus, als je kan driften teminsten.
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Charger ongeluk..

Post by takel »

Kortom: banden zijn KUT, hij reed te hard, het kwam door de regen en als hij een slip/kijk-waar-je-heen-wil cursus gevolgd had was hij zonder krasje gewoon thuis gekomen...

En dan krijg ik te horen dat ik te veel commentaar geef.. :arrow:
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by David - 71 camaro »

Ja kinders idd, banden bepalen of je wel of niet je toeto in de prak rijdt. Zie volgende voorbeelden, deze mannen reden ook allemaal op COOPRERS, dus luister goed naar de wijze mannen hier op dit forum:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by David - 71 camaro »

Ben ik blij dat ik deze VEILIGE Mickey Thompsons onder mijn auto heb......zal nooit de controle kunnen verliezen...... :arrow:
Image
The Menace
Posts: 1210
Joined: Fri May 07, 2004 2:39 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by The Menace »

Is een trend aan het worden... :D weer eentje, worden wel schaars op deze manier.... :lol:
http://www.stuttgarter-zeitung.de/inhal ... dc809.html
Last edited by The Menace on Sun Jul 28, 2013 11:03 pm, edited 1 time in total.
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by David - 71 camaro »

Lees de geschiedenisboeken...dat Mopart spul is altijd scheisse geweest..... :D
Pavement Pounder
Posts: 7963
Joined: Fri Feb 06, 2004 8:24 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by Pavement Pounder »

Aan de schade aan zijn linker spatbord achter en velg te zien is er iets vooraf gebeurd voordat er contact met een boom werd gemaakt.
Wellicht een smsende tegenligger in een Furd ?
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by Wilf »

David, dat is natuurlijk drogredenatie. Die Mopar gaat echt niet zo hard als die supercars. Je weet zelf ook wel dat elk materiaal een limiet heeft. Die supercars zijn echt niet van de weg geraakt op een recht stuk waar ze 80 reden met kwartgas... Worden Formule 1-coureurs ook plots zeer slechte chauffeurs als ze massaal de baan afglijden met slicks als er regen valt? Of zou het komen dat bepaalde materialen (de banden) buiten hun normale bandbreedte van gebruik slechter/niet presteren?
David - 71 camaro
Posts: 1054
Joined: Mon Feb 09, 2004 2:30 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by David - 71 camaro »

Wilf wrote:David, dat is natuurlijk drogredenatie. Die Mopar gaat echt niet zo hard als die supercars. Je weet zelf ook wel dat elk materiaal een limiet heeft. Die supercars zijn echt niet van de weg geraakt op een recht stuk waar ze 80 reden met kwartgas... Worden Formule 1-coureurs ook plots zeer slechte chauffeurs als ze massaal de baan afglijden met slicks als er regen valt? Of zou het komen dat bepaalde materialen (de banden) buiten hun normale bandbreedte van gebruik slechter/niet presteren?
yep, dat weet ik. Net als jij weet dat iedere mongool een achteraangedreven wagen met meer vermogen dan hersencellen kan aanschaffen...(zeker met supercars)...weet dus ook dat de zwakste schakel de bestuurder is en niet de banden.....
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by BigBlockMopar »

The Menace wrote:Is een trend aan het worden... :D weer eentje, worden wel schaars op deze manier.... :lol:
http://www.stuttgarter-zeitung.de/inhal ... dc809.html
Wat een intelligente krantekop hebben die worsten daar verzonnen zeg; :?
"Gelber Dodge Charger bleibt nach Überschlag auf dem Dach liegen"

No shit Sherlock...
jaja, normaal komen de meeste gele Chargers weer op hun pootjes terecht als ze omflikkeren natuurlijk... Deze blijkbaar niet...!! WereldNIEUWS!... :lol:


David kijk maar uit met die gladde bandjes op die grindtegels... :D :D
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: Charger ongeluk..

Post by Wilf »

David - 71 camaro wrote:yep, dat weet ik. Net als jij weet dat iedere mongool een achteraangedreven wagen met meer vermogen dan hersencellen kan aanschaffen...(zeker met supercars)...weet dus ook dat de zwakste schakel de bestuurder is en niet de banden.....
Touché, maar aangezien ik de eigenaar niet ken kan ik daar niet over oordelen. XP2000's maken het hem/haar in ieder geval niet makkelijker...
Post Reply