mijn quartemile nationals 2013 ervaring!!

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
j-stingray=NR100!!
Posts: 3217
Joined: Wed Feb 04, 2004 4:18 pm

mijn quartemile nationals 2013 ervaring!!

Post by j-stingray=NR100!! »

nou het weekeind is weer voorbij op drachten ik ben er zelf zaterdagmorgen heengegaan
met een sceptiche instelling maar ik kan iedereen vertellen dat het echt weer helemaal
top was ondanks de regen en er echt weer een super evenement neergezet is
de samenwerking met dhra liep als een trein het was goed om marc weer aan het roer te zien en het liep echt weer zoals toen, en ik had echt weer een goed gevoel over toen ik er eenmaal was
het enige wat mij tegen viel is dat de rijders die het boycotten het geen kans geven [al waren ze maar eerst eens live komen kijkenbij het evenement !!] en hun eigen ruiten ingooien voor volend jaar, want op organisatie en hoe het geregeld wat kon ik niks op aanmerken het was gewoon zoals dr88 hoort te zijn [inclusief het feest in de vos cateringtent op zaterdagavond :good: ] kortom het was weer als vanouds
dus voor de volgende race, be there or be sqaure!!!!! :D
ik zelf ben helemaal om en ben er zeker de internationals weer bij :D :D :good:
dus quartemile,dhra en de hele organisatie thanks :good: :good:

dus hoop er ook wat meer apen te zien as race :cheers: ;)
underground
Posts: 245
Joined: Sun Feb 28, 2010 10:09 pm

Re: mijn quartemile nationals 2013 ervaring!!

Post by underground »

j-stingray=NR100!! wrote:nou het weekeind is weer voorbij op drachten ik ben er zelf zaterdagmorgen heengegaan
met een sceptiche instelling maar ik kan iedereen vertellen dat het echt weer helemaal
top was ondanks de regen en er echt weer een super evenement neergezet is
de samenwerking met dhra liep als een trein het was goed om marc weer aan het roer te zien en het liep echt weer zoals toen, en ik had echt weer een goed gevoel over toen ik er eenmaal was
het enige wat mij tegen viel is dat de rijders die het boycotten het geen kans geven [al waren ze maar eerst eens live komen kijkenbij het evenement !!] en hun eigen ruiten ingooien voor volend jaar, want op organisatie en hoe het geregeld wat kon ik niks op aanmerken het was gewoon zoals dr88 hoort te zijn [inclusief het feest in de vos cateringtent op zaterdagavond :good: ] kortom het was weer als vanouds
dus voor de volgende race, be there or be sqaure!!!!! :D
ik zelf ben helemaal om en ben er zeker de internationals weer bij :D :D :good:
dus quartemile,dhra en de hele organisatie thanks :good: :good:

dus hoop er ook wat meer apen te zien as race :cheers: ;)


helemaal mee eens !! :thumbs:
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: mijn quartemile nationals 2013 ervaring!!

Post by basezum »

been there ;)

Goed bezig, Analoes ook ff gesproken.. I`m in :)
M@ikel
Posts: 4293
Joined: Sat Jul 29, 2006 11:53 am

Re: mijn quartemile nationals 2013 ervaring!!

Post by M@ikel »

Ik was er ook, maar ja, ik had me dan ook ingeschreven om de goeie zaak een beetje te steunen!

Juli wordt voor mij een moeilijke keuze tussen 2 evenementen, maar voor het rijden zou ik drachten echt niet willen latenHoewel mijn eigen prestaties helemaal bud waren heb ik het tussen de buien prima naar m'n zin gehad, en deel de (wellicht getinte) mening van Jeff dat de organisatie prima werkte

ik raad iedereen die veel runs wil maken van harte aan in juli in te schrijven



M@ik
basezum
Posts: 7513
Joined: Mon Sep 06, 2004 9:22 pm

Re: mijn quartemile nationals 2013 ervaring!!

Post by basezum »

als het droog was gingen de runs idd erg snel achter elkaar door, ook de verschillende klasse`s leken elkaar snel op te volgen :)
Post Reply