make that the cat wise

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: make that the cat wise

Post by sjak_brak »

mercury-capri wrote: Deze vind ik ook heel netjes
http://link.marktplaats.nl/m1090916646

is volgens mij 75 ipv 68.
Die staat al een hele poos te koop, of alweer te koop. Ik heb bij een eerdere ad gemaild of ie ook fotos van de Valiant kon plaatsen, want hij had waarschijnlijk per abuis foto's van een Volare geplaatst. Vreemd genoeg nooit een antwoord gehad :?:
Bromgabber
Posts: 3057
Joined: Mon Mar 01, 2010 11:10 pm

Re: make that the cat wise

Post by Bromgabber »

muddy bandit
Posts: 659
Joined: Fri Feb 07, 2014 11:24 pm

Re: make that the cat wise

Post by muddy bandit »

Er staan met grote regelmaat van die "aangepaste" jaren '70 Wagoneers op marktplaats, maar de meesten zijn toch echt wel Grand Wagoneers die ergens uit de jaren '86 tot '91 afkomstig zijn.
guido
Posts: 156
Joined: Fri Jun 26, 2009 9:23 pm

Re: make that the cat wise

Post by guido »

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/chev ... e=lr&pos=1

weeral een caprice van 87/88/89 met een kenteken dat niet bij voorfront,achterkant en interieur past .
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: make that the cat wise

Post by sjak_brak »

Zo erg dat hij de foto's heeft weggehaald :D
oldsv8diesel
Posts: 372
Joined: Wed May 02, 2012 12:31 pm

Re: make that the cat wise

Post by oldsv8diesel »

de zoveelste omgekatte caprice....... inderdaad jammer dat hij de foto's heeft weggehaald, het is er 1 van 86 a 87
guido
Posts: 156
Joined: Fri Jun 26, 2009 9:23 pm

Re: make that the cat wise

Post by guido »

het is een 87/88/89
86 heeft andere koplampen en dasch.

via mijn computer zie ik de foto's niet maar via de app op mijn telefoon wel.
Ik vind het zonde dat ze een mooie goed originele omkatten.
Het gebeurd nu nog altijd.
Ik heb een maand of 2 geleden nog een 87/88/89 caprice station van Belgie naar Nederland zien vertrekken en die stond een paar weken later terug te koop enkel met een kenteken van 79 .
Aan de schade te zien was het duidelijk dezelfde auto.
Stond ook ergens op een facebook te koop groep te koop.
Een beetje zielig dat je niet kan handelen op een eerlijke manier.
oldsv8diesel
Posts: 372
Joined: Wed May 02, 2012 12:31 pm

Re: make that the cat wise

Post by oldsv8diesel »

wat ben ik blij met mn inmiddels 2 orginele nederlanders
Jeroen_Sp
Posts: 2435
Joined: Sat Oct 11, 2008 9:43 am

Re: make that the cat wise

Post by Jeroen_Sp »

inmiddels? Als in "eerst waren ze amerikaans maar nu omgekat naar origineel nederlands" ;)
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: make that the cat wise

Post by Ranch73 »

Image

http://link.marktplaats.nl/m1111047375
Pontiac malibu :idea:

Image

De basis van deze auto is een GM A-body die oorspronkelijk van een Pontiac LeMans is. Dit General Motors A Platform is gebruikt voor vele muscle cars zoals bijvoorbeeld een GTO, Chevelle etc. wat dit ook een echte muscle car maakt.

Het gaat hier om een Chevrolet Malibu, uit de tijd dat er nog echte auto's werden gemaakt in plaats van koektrommels op wielen. Deze auto heeft een V8 motor met automaat aan boord die ongeveer net zoveel weegt als een Suzuki Alto.

De auto loopt op LPG. En nee hij loopt dus niet ook nog op benzine. Hij loopt alleen nog maar op LPG, ook met de siberische winters en temperaturen van - 80°C die we tegenwoordig in ons kikkerlandje hebben is het altijd starten.

Met 43 jaren oud is deze auto volledig wegenbelastingvrij en zolang de overheid zich hier niet nogmaals over gaat bekommeren is hij over een aantal jaren als hij Abraham wordt zelfs APK-vrij. Voor deze auto kun je een oldtimerverzekering afsluiten die je ongeveer een meier per jaar kost.

V8 meer koppel dan een gemiddelde tractor
Automaat 3-traps en gemaakt om te cruisen
Schijfremmen voor remt als een huis (bijrijder is ooit z'n tanden kwijt geraakt)
Trommelremmen achter om dwars door de bochten te kunnen
Extra brede banden achter om zeker te weten dat je niet dwars door de bochten kunt
Luchtvering achter zodat je schoonmoeder ook een keer mee kan rijden
Climate control door middel van authentieke schuiven
Achterruitverwarming om de condens na een stoeipartij in de auto weg te krijgen
Subwoofer achterin om de diepere klankjes wat te versterken en je kofferbak te vullen met onnodige ruimte
Antenne in de vooruit hier zijn de weinige geheime zenders die er nog zijn prima mee te ontvangen
Radio met bluetooth en USB om al je klassiekers zoals Born to be Alive (niet van The Village People) af te spelen



Onlangs de schokbrekers aan de voorkant vervangen want die waren in de loop der tijd veranderd in fietspompen en dat zorgte er echt voor dat je een kilometer na een drempel nog steeds aan het schommelen was. Dit is inmiddels dus verholpen.

Ook onlangs de achterruit er opnieuw ingekit want deze wapperde er bijna uit op de snelweg en liet ook meer water door dan de Afsluitdijk.

Het is geen schoonheidsprijs en glimmen doen alleen de chromen strips die erop zitten. De auto is matzwart (kleurcode aanwezig) met witte viper strepen (+10pk per streep) wat perfect is om zelf bij te werken en geeft gewoonweg de look die zo'n auto hoort te hebben.

Verbruik is ongeveer 1 op een emmer. Verder qua vloeistoffen drinkt ie wat en lekt ie wat maar dat doet een oud wijf van 80 ook.

Ik kan zo eeuwig door blijven gaan. Dus ben je overtuigd en wil je eens in een echte auto met een echte motor rijden en voor een schijntje wat je alleen al aan onderhoud van je Polo, Corsa, Swift etc kwijt bent laat het mij dan weten.

Bij serieuze interesse doe me mailtje of whatsapp kan ook, telefonisch niet altijd beschikbaar.

PS: op de foto's is de auto niet gewassen of schoongemaakt omdat ik daar geen zin in had.
Last edited by Ranch73 on Fri Nov 25, 2016 1:54 pm, edited 1 time in total.
Mafkees001
Posts: 83
Joined: Sat Dec 05, 2015 1:24 pm

Re: make that the cat wise

Post by Mafkees001 »

Die weet er een mooi verhaal van te maken :lol: :lol:
Rob(firebird)
Posts: 2114
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:26 pm

Re: make that the cat wise

Post by Rob(firebird) »

Maar wel van 1973... toch?? Dus eigenlijk een Pontiac Malibu met een ingekorte wielbasis.....
Sommigen hebben echt lef (of een complete boterberg op het hoofd).
grandmaster n
Posts: 392
Joined: Thu Jun 09, 2011 8:29 pm

Re: make that the cat wise

Post by grandmaster n »

Echt een geweldige advertentie, ik zou hem bijna kopen!!

gr
guido
Posts: 156
Joined: Fri Jun 26, 2009 9:23 pm

Re: make that the cat wise

Post by guido »

Als ik die advertentie lees dan heb ik al geen zin mee om te gaan kijken.Wat een onzin er bij.
Geen zin om te poetsen zegt hij . Als je een auto goed wil verkopen dan zorg je er voor dat hij er perfect netjes bij staat . Zo krijg je er het meeste voor .
boyanka
Posts: 3067
Joined: Thu May 31, 2007 9:40 pm

Re: make that the cat wise

Post by boyanka »

Hij zegt er wel mooi omschreven bij dat het kraam overal lekt
Post Reply