En we hebben er weer 1 (denk ik),inmiddels 3

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
cadillacc
Posts: 629
Joined: Thu Aug 24, 2006 10:35 pm

Re: En we hebben er weer 1 (denk ik),inmiddels 3

Post by cadillacc »

inderdaad,soortgelijke mails geeft google ook aan.
thanks for the warning
niels23
Posts: 538
Joined: Sat Jun 23, 2007 10:28 am

Re: En we hebben er weer 1 (denk ik),inmiddels 3

Post by niels23 »

Toen ik mn Honda Accord coupe 3.0 v6 aanbood vorig jaar, kreeg ik ook 'geïnteresseerde" uit het buitenland. Vond wel apart dat 3 van de 5 geinteresseerde allemaal op een boot werkte en toevallig langs nederland kwamen en dat ze de auto dan ff wilde aan halen. Overigens was in alle gevallen alleen maar PayPal mogelijk om mij te betalen .....
Ik wilde natuurlijk alleen cash.

Geen van alle zijn ooit langsgekomen ....
dubversion
Posts: 174
Joined: Fri Jul 16, 2010 12:02 am

Re: En we hebben er weer 1 (denk ik),inmiddels 3

Post by dubversion »

niels23 wrote: ... Vond wel apart dat 3 van de 5 geinteresseerde allemaal op een boot werkte en toevallig langs nederland kwamen en dat ze de auto dan ff wilde aan halen....
:lol:
Johannes El Camino
Posts: 514
Joined: Sun Jun 24, 2012 7:57 am

Re: En we hebben er weer 1 (denk ik),inmiddels 3

Post by Johannes El Camino »

ff opgezocht The 82nd Airborne Division

In February 2012, 4BCT deployed to Afghanistan for a third time to Kandahar Province, the birthplace of the Taliban, to combat the core of Afghan insurgency and aid Afghan Security Forces to gain a stronghold in the territory as part of Operation Righteous Endeavor.

In September 2012, 4BCT redeployed to Fort Bragg, N.C., where it proudly stands ready to answer the Nation’s call as part of America’s Strategic Response Force.

Division Headquarters returned from their year-long deployment to Afghanistan in October 2012. They served as the Regional Command South headquarters with nearly 10,000 Paratroopers throughout Afghanistan, from Kandahar in the south to Afghanistan’s eastern border.

en ze hebben nooit in Kabul gezeten maar in Kandahar, dat ligt zuidelijker en ze zijn alweer bijna een jaar terug in the states

Gr Johannes
78 Firebird
Posts: 1715
Joined: Thu Feb 23, 2006 9:47 pm

Re: En we hebben er weer 1 (denk ik),inmiddels 3

Post by 78 Firebird »

hey Johannes,

Good job :thumbs:

Mocht ik weer zo'n mail krijgen,vraag ik of ze hem daar achtergelaten hebben omdat hij zo'n asshole is?
Of dat hij denkt dat hij Rambo is en denkt de hele taliclan in zijn 1tje aan te kunnen? :lol:
Post Reply