Meivakantie in Florida fotos

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Meivakantie in Florida fotos

Post by Martin71RS »

Meivakantie lekker 2 weken naar Florida gegaan met m'n gezin.
We vlogen naar Orlando waar we midden in de nacht aankwamen.
De auto was een klasse hoger dan geboekt dus dat was mazzel...een dikke GMC Yukon met LS1 V8, wat een fijne bak!!
Image


...volgende dag naar de Old Town in Kissimee waar iedere zaterdag een meeting is....leuk spul gezien.
Image


De dag erna dagje Disney gedaan, Epcot omdat de meeste attracties in de andere parken beetje hetzelfde waren als wat we afgelopen zomer al in Disney in California hadden gezien. Test track was geinig en duideijk gesponsord door Chevrolet.
Image


Cape Canaveral het Kennedy Space center bezocht en laat in de middag nog even naar Daytona....kijken bij het ciruit en rijden over het strand....hoort er natuurlijk wel effe bij.
Image


Castilo de san Marcos bekeken, een oud fort in St. Augustine, erg leuk dit National monument.
Image

Vanuit ons hotel in St Pete's Beach naar Muscle Car City gereden....de collectie van Rick Treworgy is indrukwekkend! Wel cool om een echt COPO Camaro te zien.
Image

In de Everglades nog een kleine aligator vastgehouden en uiteraard met een airboat gaan varen, blijft geweldig!
Image


Dit is wel effe de ingekorte versie maar het komt neer op veel km's (3000) goed eten (veel vis) lekker weer en genieten van alles wat de US heeft te bieden.

alle autopics vind je hier:

http://s810.photobucket.com/user/Martin ... 2013%20USA
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by Peter Pontiac »

Mooi he die Treworgy collection, nog bij NPD geweest?

Ik ga daar morgen weer het eea ophalen.......
joco
Posts: 359
Joined: Sun Jul 22, 2007 8:24 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by joco »

Mooie foto's Martin, thx :thumbs:
themidnightcruiser
Posts: 4564
Joined: Wed Feb 25, 2004 8:35 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by themidnightcruiser »

Peter Pontiac wrote:Mooi he die Treworgy collection, nog bij NPD geweest?

Ik ga daar morgen weer het eea ophalen.......
NPD in florida heeft ook een prive collectie op die locatie. Even naar vragen en je mag er waarschijnlijk naar binnen.
Bijna alle auto's die er staan zijn nieuwe oldtimers. Dus ergens in 1970 gekocht en nooit een meter mee gereden..
Volgens mij staat die Filmauto uit Smokey and the bandit er ook.
Peter Pontiac
Posts: 1948
Joined: Wed Feb 04, 2004 1:17 am

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by Peter Pontiac »

Klopt die priveverzameling.
Alleen niet meer open voor publiek, er werd nogal eens wat gestolen :? :eek:

Morgen gesprek met de eigenaar van NPD Rick Schmidt en waarschijnlijk kan ikdan wel de verzameling bekijken.
Hij heeft nml een '68 Lincoln Mark III met 300 originele mijlen en de originele motorolie nog in het carter :lol: :lol:
Wil die graag eens bekijken hoe het er nou allemaal vanaf de fabriek uitzag zodat ik de mijne weer helemaal op de juiste manier kan opbouwen, ( staat nu uitelkaar bij de spuiter )
Krultang72
Posts: 9610
Joined: Tue Feb 03, 2004 6:27 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by Krultang72 »

Leuke foto's Martin,.. brings back memories... :D

De verzameling van Rick Schmidt is echt waanzinnig.. Buick gnx met de window-sticker er nog op, film auto's ,zoveelste productie auto's ,vrijwel elke bijzondere uitvoering is daar nog nieuw te vinden. Toen wij er waren werd er net een Dodge SRT-truck binnen gezet, met de windowsticker er nog op,.. nieuwe toevoeging aan de collectie.. :eek: 8)

Peter, mocht je in de buurt komen, steek die zwarte Mustang 429 Boss van Rick ff in je binnenzak... dat is toch wel zo'n bruut ding... :D
Stargazer
Posts: 2037
Joined: Thu Feb 05, 2004 7:05 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by Stargazer »

Gaaf Martin!
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by Ranch73 »

Nice pics dude,weet niet wie de dame naast je is maar ze kijkt "afwezig" :D
Image
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by Martin71RS »

Was ook erg leuk weer 8) ik ben niet bij NPD geweest, ik had bijna niks nodig..... meeste heb ik liggen voor de Nova en de Camaro is "klaar". Nu een kwestie van werk verzetten en de parts die ik heb gebruiken.

die dame komt er op deze foto niet zo best uit...maar was wel een lekker mokkel....ze werkte daar en vertelde wat over de dieren. is een Seminole indiaanse waarschijnlijk.
grandlemans
Posts: 466
Joined: Sun Jun 19, 2011 12:46 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by grandlemans »

Super leuk,mooie foto' s ook.Zo'n trip staat ook in de planning maar voorlopig nog niet i.v.m twee kleine kinderen die nog in de ik wil niet luisteren fase zitten :D
michiel
Posts: 1572
Joined: Thu Feb 12, 2004 11:42 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by michiel »

Leuke foto's Martin...
en dan kom je terug in NL.... en pleurt het weer uit de hemel :S
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by Martin71RS »

ja Michiel...er is wel meer hier in NL wat tegenvalt...niet alleen t weer :barf:

Grandlemans, ik was met mn vrouw geweest 13 jaar geleden voordat we kids hadden... toen mn dochter 7 werd (mn zoon was 10) zijn we voor t eerst met zn 4en gegaan en dat gaat prima. :)
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by takel »

Leuk om te zien. Veel mooie wagens op je foto's!


Brutale vraag dat weet ik maar wat ben je nou ongeveer kwijt aan geld voor een weekje Amerika met de kids??
Martin71RS
Posts: 2306
Joined: Wed Feb 04, 2004 2:37 pm

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by Martin71RS »

erg afhankelijk van wanneer je gaat...tickets zijn t duurste (kan je zelf makkelijk uitzoeken via verschillende websites) Ik had deze reis hele luxe hotels maar was nu voor tickets, huurauto en hotels voor 2 weken net zoveel kwijt als alleen voor de tickets vorig jaar. Toen vloog ik zonder overstap, kost ook meer.

Als je echt wil weten wat t kost kan je t beste bij bijvoorbeeld D-reizen zo'n reis bekijken en een datum invoeren wat voor jou gunstig is en met jouw gezinssamenstelling. Ik kijk niet naar geld als ik op vakantie ben maar als je wil hoeft t niet veel te kosten daar ter plaatse. Goedkoop zal t nooit worden in ieder geval.
Wij gebruiken de trip om gelijk nieuwe kleding te kopen (premium outlets) nikes, adidas, levis, uggs, hilfiger, converse enz...spul wat we toch nodig hebben maar dan cheap! Ik had een Levis spijkerbroek (daar ga ik dus geen 100euro voor uitgeven in NL) voor 25euro, Nikes voor 35euro enz. Uiteraars ook carparts als je ze nodig hebt :D

Ik wil je best meer info per PM geven maar ik denk dat je t beste zelf kunt uitzoeken wat het voor jou persoonlijk zou zijn....maar als je meer vragen hebt laat maar weten.
Martin
takel
Mogelijke Moderator
Posts: 1295
Joined: Sun May 19, 2013 9:34 am

Re: Meivakantie in Florida fotos

Post by takel »

Hallo Martin,

Bedankt voor je antwoord. Ik heb er nooit bij stil gestaan dat je gewoon een reis inclusief hotel bij D-reizen boekt :oops:

Ik zit er aan te denken om ook binnenkort eens zo'n soort reis te maken. Ik zal tegen die tijd misschien nog even om een advies vragen als dat van jou mag.

Bedankt!
Post Reply