57 DeSoto op Troostwijkveiling

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by Wilf »

Nice :)
sjak_brak
oppressing the masses
Posts: 30956
Joined: Thu Jul 22, 2004 11:04 am

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by sjak_brak »

Waarom komt er 21% BTW op een artikel dat (blijkens de omschrijving) zojuist is ingevoerd, en waarover dus al BTW is afgedragen? Of staat dat hok nog in een bonded douaneloods? Of is de BTW alleen over opgeld?
Kustom
Posts: 3048
Joined: Tue Feb 03, 2004 7:34 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by Kustom »

btw :21,00 %
Opgeld :16,00 %
btw over opgeld :21,00 %
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by Corp »

haagse roofridders in de bocht he!
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by gerrutcamaro »

sjak_brak wrote:Waarom komt er 21% BTW op een artikel dat (blijkens de omschrijving) zojuist is ingevoerd, en waarover dus al BTW is afgedragen? Of staat dat hok nog in een bonded douaneloods? Of is de BTW alleen over opgeld?
misschien zakelijk ingevoerd
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by RickyV8 »

Dat lijkt mij ook. Lijkt mij dat hier de handelsvoorraad en overige eigendommen van van der Berg usa cars wordt geveild. Als ik mij vergis hoor ik het graag. BTW is misschien al terug gevorderd.
MarkV
Posts: 578
Joined: Sat Jan 26, 2008 3:40 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by MarkV »

Behoorlijk zeldzaam zo'n DeSoto ; ik ken ze met name van m'n Olyslagers' autotechnische handboeken :D . Hele gave bak, uit de tijd dat Amerika nog voorspoed had en hun producten dat ook uitstraalde.
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by speed-factory »

volgens mij betaal je toch overal btw over... of je nou nep-patat gaat eten of schoenen koopt..
alleen klinkt het 21procent goedkoper om acher het bedrag de tekst, EX BTW te zetten..

persoonlijk vind da oplichterij,.. geef gewoon de prijs incl aan. en de jongens die interessant willen doen die rekenen dan zelf maar uit wat de belasting eraan verdient.. vind ik..

:-)
gerrutcamaro
Posts: 1611
Joined: Thu Apr 28, 2011 4:14 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by gerrutcamaro »

een auto die van een particulier in nl is geweest betaal je geen (zichtbare / verrekenbare) btw meer over, die valt onder de marge regeling
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by RickyV8 »

speed-factory wrote:volgens mij betaal je toch overal btw over... of je nou nep-patat gaat eten of schoenen koopt..
alleen klinkt het 21procent goedkoper om acher het bedrag de tekst, EX BTW te zetten..

persoonlijk vind da oplichterij,.. geef gewoon de prijs incl aan. en de jongens die interessant willen doen die rekenen dan zelf maar uit wat de belasting eraan verdient.. vind ik..

:-)
Jij hebt toch een bedrijf?

Vorder jij nooit de btw terug (das toch alleen maar interessant gedoe) en reken je alleen maar incl? :D
TheBigE
Posts: 966
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:07 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by TheBigE »

Zo een heb ik al :D
E
BigBlockMopar
Crowd control
Posts: 13063
Joined: Mon Feb 02, 2004 3:39 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by BigBlockMopar »

Ik had er bijna 1 gehad... Maar ben toch voor de Chrysler-versie gegaan... :D
TheBigE
Posts: 966
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:07 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by TheBigE »

Van der Berg uit Axel?
Vreemde baas vind ik dat, heb op zijn site gekeken en er komen daar best knappe wagens binnen, zo te zien volledig rijdbaar en in goede staat, zo ook de nodige oldtimers, staat nu bv een mooie 65 Imperial op zijn site.
Ben er vorig jaar geweest en had interesse in een bepaalde auto. Hij verkoopt echter geen enkele auto compleet, alles wordt gesloopt, dus ook de knappe auto''s.
Wie verkoopt hem dan die knappe wagens dan? is toch doodzonde of niet dan

E
Post Reply