57 DeSoto op Troostwijkveiling

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
speed-factory
Posts: 599
Joined: Mon Jan 21, 2008 11:19 am

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by speed-factory »

[/quote]

Jij hebt toch een bedrijf?

Vorder jij nooit de btw terug (das toch alleen maar interessant gedoe) en reken je alleen maar incl? :D[/quote]

:-), ja inderdaad, ik reken altijd incl.
incl. dat is ook wat ik moet aftikken, want voordat ik het terug krijg moet ik weer een maand of soms drie wachten, daarbij vind ik het niet netjes om een klant een prijs te geven en dan bij afhalen nog even te vermelden dat de reparatie 21% duurder is omdat de opgave ex is.. dat is wat ik bedoel.
dat een bedrijf het geluk heeft dat de btw terug betaald word is weer wat anders.. hoe dan ook zal ik dat bedrag eerst altijd nog zelf moeten, kunnen en willen betalen.
hoe vaak ik het meemaak dat ik een ozo mooie aanbieding krijg, die dan weer ex is, en dan dus eigenlijk helemaal geen aanbieding meer is :-)
zelfs via marktplaats worden producten aangeboden ex btw.. staat natuurlijk wel ergens in de ad, maar de prijs is wel heel leuk dan natuurlijk.. voor de te snelle beslissers is als je het thuis krijgt je rembours ineens een stuk hoger.. daarom vind ik het niet netjes om op die manier te handelen
HiP #2
Posts: 684
Joined: Mon Jan 18, 2010 12:54 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by HiP #2 »

En... wie heeft hem gewonnen? :P
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by Wilf »

En voor hoeveel (staat er niet bij op de site, althans niet via foon..?)
RickyV8
Posts: 1300
Joined: Mon Apr 05, 2010 9:25 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by RickyV8 »

Volgens mij was het gewonnen bod € 5200,- ex btw en opgeld.
HiP #2
Posts: 684
Joined: Mon Jan 18, 2010 12:54 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by HiP #2 »

Klopt, 5200,-

Daar kwam nog 16% opgeld, en 21% btw overheen geloof ik
Wilf
Posts: 10555
Joined: Sun May 30, 2004 4:22 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by Wilf »

Ok, €7300 dus. Netjes, niet verwacht zo laag.
TheBigE
Posts: 966
Joined: Sun Feb 08, 2004 4:07 pm

Re: 57 DeSoto op Troostwijkveiling

Post by TheBigE »

7300 Euro lijkt me inderdaad niet veel, maar de fotos laten de staat van de auto niet echt goed zien. Als dat ding en zo zag er hij er wel uit al een tijd stilstaat, komen er nog heel wat kosten aan achterstallig onderhoud bij. En dat is voor zo''n ding en ik spreek uit eigen ervaring niet echt voordelig.

Ben wel heel benieuwd wie de geluikke eigenaar is geworden.

E
Post Reply