Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK! :)

Plaats hier topics welke betrekking hebben op Amerikaanse auto's.
Post Reply
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by kn@pestaart »

Derde persoon enkelvoud = stam + 't' :D
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by Ranch73 »

En nog steeds geen vriend(in) zo te zien ,aandacht nodig

Image
Detroitsteel
Posts: 2982
Joined: Wed Nov 04, 2009 1:30 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by Detroitsteel »

Nu ik nog thuis ben, geniet ik dr nog effe van ;) Vanaf morgen zijn we pleitheine voor ruim 2 weken. En mocht een van jullie mn huis leeg willen halen...daar wacht dan een verassing :D

Verder wil ik effe kwijt aan al die gene die hopen dat ik de wagen in het buitenland naar zn grootje rijd...eat your harts out! Deze wagen gaat niet kapot. Want eh, de beste monteur op deze aardkloot heeft er met zijn goddelijke tengels aangezeten :holy:

Dus lotgenoten...wees gerust, het grootheid met zijn schoolvoorbeeld vervoermiddel zal wederkeren.

En tot die tijd, 'Detroitsteel zij met u', keep that in mind ;)
urban86
Posts: 137
Joined: Sat Aug 22, 2009 11:09 am

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by urban86 »

Nou, om dan maar een beetje in stijl te blijven:
die verassing komt dan niet als een verrassing :P
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by Ranch73 »

Detroitsteel wrote:. En mocht een van jullie mn huis leeg willen halen...daar wacht dan een verassing :D
Huisnummer 7 ? laat ook ik een verassing achter ...... :P
Pimpmeister
Posts: 1888
Joined: Thu Feb 05, 2004 12:48 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by Pimpmeister »

Detroitsteel wrote: En mocht een van jullie mn huis leeg willen halen...daar wacht dan een verassing :D
:roll:
Erg handig om op internet te zeggen dat je op vakantie bent, terwijl iedereen met Google kan zien waar je woont. En dan ook nog een verrassing beloven?? Iets met kat en spek.

Edit: O,wacht. Geen verrassing maar een verassing. Dat verandert de zaak. :baby:
warriorair
Posts: 832
Joined: Sat Jul 19, 2008 7:56 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by warriorair »

Verassing / verrassing
Is verassing goed in 'Dat was nog eens een verassing!'?
Nee, alleen 'Dat was nog eens een verrassing!' is juist, want ongetwijfeld is hier bedoeld: 'Dat was pas een surprise/prettige onverwachte gebeurtenis!' Verassen/verassing in plaats van verrassen/verrassing is niets meer dan een typfout die vaak voorkomt. In de Onze Taal-rubriek 'Ruggespraak' (een maandelijkse verzameling onbedoeld grappige taaluitingen) zijn in de loop van de jaren heel wat 'verassingsgevallen' terechtgekomen, omdat het wegvallen van de r tot dubbelzinnigheid kan leiden ('Opa verast door kleinkinderen').

Bij verassen vermeldt Van Dale (2005): "in as doen overgaan, (...) (chemie) verbranden tot zuivere as overblijft, die bij voortgezet gloeien geen gewichtsverlies meer ondergaat (...); (in ’t bijzonder) (met betrekking tot een lijk) verbranden, cremeren".

Hatsjiekidee !!
Texas Boy
Posts: 7741
Joined: Mon Oct 20, 2008 4:12 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by Texas Boy »

Pimpmeister wrote:Erg handig om op internet te zeggen dat je op vakantie bent, terwijl iedereen met Google kan zien waar je woont. En dan ook nog een verrassing beloven?? Iets met kat en spek.



Hij hoop dat Corp langs komt en hij zit dan met al zijn vrienden achter de bank en iedereen staat op er roept SURPRISE :P
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by Ranch73 »

Nou denk niet dat Corp dol is op gayparty,s :D
iron eagle
Posts: 420
Joined: Tue May 13, 2008 8:07 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by iron eagle »

Ranch73 wrote:Nou denk niet dat Corp dol is op gayparty,s :D
Dat vraag ik me nog wel eens af.......Hij is altijd goed in Detroitsteel fucken...... :D
kn@pestaart
Posts: 3012
Joined: Thu Jun 03, 2010 11:01 am

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by kn@pestaart »

Wat dat betreft is het hele AAP een grote Gay Party... :P
Ranch73
Posts: 3953
Joined: Tue Jun 29, 2004 1:28 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by Ranch73 »

Nou joh Image
CVPI
Posts: 808
Joined: Tue Nov 03, 2009 10:58 am

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by CVPI »

Ik ben/ was degene die jij steeds "Humphrey Bogart" noemde. Trouwens best een eer, sinds de beste man een legende is. Daarom zei ik laat mij d'r lekker buiten want je betrekt mij d'r wel vaker in terwijl ik er geen zak mee te maken heb.
Corp
Posts: 5093
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:23 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by Corp »

Oh ja joh? Mooi dat ik dat dan weet. Had je je grote waffel maar moeten houden onbenullig stuk neuspulk! Je hebt jezelf erin betrokken met je domme actie...lekker stoer doen en denken dat je scot-free ff iemand kunt bedreigen...je kwam toch langs samen met die andere knoeier?? Dat krijg je als je een vette lip trekt op het internet, sommige mensen zijn niet gediend van dreigementen en ik ben er 1 van. Ik heb een erg goed geheugen, helemaal als het om dat soort zaken gaat. Robin was het he? Maar als je nog steeds achter je uitlatingen staat, spreek me maar een keer aan op een meeting. Goed knul??
silentchaos
Posts: 4280
Joined: Wed May 04, 2005 3:38 pm

Re: Effe weetje voor jullie...HIJ HEEFT WEER TWEE JAAR APK!

Post by silentchaos »

Texas Boy wrote:

Hij hoop dat Corp langs komt en hij zit dan met al zijn vrienden achter de bank en iedereen staat op er roept SURPRISE :P
SURPRISE?

Het was een verassing, geen verrassing ;)
Dus: CREMATION!!!!
Post Reply